Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #5

Status
Not open for further replies.
t was echt binne no-time uitverkocht! echt ziek weer..
iemand idee hoelang het precies was?

ben ik tog blij met me pre-order kaarten. geen gekut enzo :D
iig goed zin aan
 
Hehe, eindelijk kaarten kunnen regelen voor Defqon :W. Te relaxed, maatje van me kwam er 3 keer doorheen via internet. Ik heb 10 minuten geprobeerd te bellen, maar dat was geen succes.

Ik ben er in ieder geval bij :W! Mensen, veel plezier bij IQ!
 
Was een mooi feestje 8P En ik heb 1.5 uur naar de auto zitten zoeken in die fucking parkeergarage. Alles lijkt daar op mekaar.
 
Weet iemand trouwens hoe het met dat ns vrouwtje is afgelopen. Die kreeg op station Rai even een glasplaat van 3 bij 2 van 10 meter hoogte op haar dak....:X Waarschijnlijk door iemand er af getrapt:(
 
daar heb ik niks van gehoord. Maar rekenen er maar op dat er veel zijn afgevoerd naar het ziekenhuis daar.
 
Was leuk feestje ja, maar vond het niet echt een TOPfeest ofzo. Hardbass was vetter :)

Verder ook een paar keer een ambulance zien rijden ja met blauwe lichten aan. Hoop waren compleet van de kaart. Verder wel lekker de ruimte enzo. Dus al met al best geslaagd avondje.
Nu wachten op defqon :W
 
InQontrol was best vet, ik werd alleen op een gegeven moment zo vaag als een aap, toen ben ik em gesmeerd haha :+
Toch goed vermaakt van 10 tot een uur of 3/half 4 :) !
 
Nou nou nou wat een feest :D

En Noise Suppressor was zooooooo focking vet, heerlijke opkomst ook :love: :~

Evil Activities eerste half uur en laatste half uur gezien, Predator en angerfist waren ook heel erg vet, en Endymion :love:


Ook nog een keer naar de main gelopen omdat een vriend van ons daar was, maar snap niet, en zal het nooit snappen ook wat mensen daar nou zo mooi aan vinden. Ook als je de andere hardstyle zaal uitliep richting de hardcore zaal en dan die bass voelde :~


En ook belangrijk, genoeg geile wijve gezien :D
 
om 13:00 begin ticked verkoop toch? ik heb ze om 13:04 gekocht. maar geen bevesteging gekregen van Ticketonline. maar wel van rabobank dat ik betaald heb.

maar vriend van me had kwartier later ze gekocht ook 4 stuks. maar die kreeg ze savond om 7 uur. heb vandaag met ze gebeld van tickedonline. maar er blijken meer mensen te zijn die om 13:04 kaarten hebben gekocht niks gekregen te hebben en ze hebben zelf oo geen order er staan. dus krijg nog bericht hoe en wat. maar toch kut.
 
maar snap niet, en zal het nooit snappen ook wat mensen daar nou zo mooi aan vinden. Ook als je de andere hardstyle zaal uitliep richting de hardcore zaal en dan die bass voelde :~

Tja, dat heb ik vaak met hardcore, dat zie ik vaak gewoon als eindeloos gedreun :P
 
Op dat eindeloze gedreun kun je tenminste wel hard kapot gaan ;) 8)


Ik had de auto tegenover de Rai geparkeerd, en toen ik mijn auto er parkeerde zag ik wel een bord staan met parkeren 14 euro ofzo. Maarja konden zo doorrijden van die kerel dus ik denk het zal wel. Ook toen ik naar de uitgang liep zag ik ook een groot bord staan met ''Koop hier uw parkeerkaart 14 euro''. Dus denk dat geldt voor een parkeerterrein van de Rai zelf ofzo. Afijn, wij wilden weg rijden en mochten we dus toch even 14 euro lappen die we dus niet meer hadden. Konden we paar honderd meter lopen naar een focking ABN. Beter laten ze je die 14 euro betalen als je aankomt en dat je dan tenminste nog wat centen op zak heb :(


Maar onderweg ook nog een hele groep Duitsers gezien 8P

503911.jpg
44


En zag ze hier veelvuldig mee rond lopen in de Government :P

[ir]http://photo.partyflock.nl/images/142320/main/503933.jpg[/ir]4

Me oren suizen nou nog een beetje :P
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top