Pikeheat
XSH crew
Het scooterframe lijkt me overigens van alu ?
Nope is gewoon chrome moblybdeem.
Het scooterframe lijkt me overigens van alu ?
Zoals het schakelframe op de foto. Die had rustig van St37 kunnen zijn dan had het ook voldaan, weegt praktisch hetzelfde en kost een fractie.
Dat is een typische denkfout die veel mensen maken: "het is chroom molybdeem dus het zal wel super licht zijn".
Onzin natuurlijk.
Haha, thijs en joel hebben het allebei fout
Het bovenstaande frame is gemaakt uit hoogwaardig rvs en weegt inclu achterstaaf 4 kilo
Misschien een klein beetje offtopic, maar om er nou een apart topic voor aan te maken
Ik zij bij 9 vd 10 "sprintframes" een zeer kleine balhoofdshoek / naloop. Dit is leuk als je veel van links naar rechts moet sturen maar voor rechtuit is dit niet positief. Waarom kiezen mensen hier toch voor? Of denken ze er niet echt bij na... Het hoeft niet nadelig te zijn voor gewicht/krachtverdeling als je slim construeert.
voor de leken, denk aan een chopper vs r1.
Alleen denk ik niet dat je staal 37 zo dunwandig kan krijgen.. Tis iig mooi spul, en de prijs valt mij iig alles mee, met een scooterframe hoeft t niet veel te kosten, balhoofd kost dan nog t meeste..
8x0,8 mm. 0,14 kg/mtr € 2,50
10x0,8 mm. 0,18 kg/mtr € 2,75
12x0,8 mm. 0,22 kg/mtr € 2,95
14x0,8 mm. 0,26 kg/mtr € 3,25
20x1,5 mm. 0,70 kg/mtr € 6,80
22x0,8 mm. 0,42 kg/mtr € 7,23
25x1,5 mm. 0,88 kg/mtr € 6,95
imo zijn std kappen ook helemaal niet zwaar!
en dan gebruikt die ook nog eens een buddybak
veel geblaat maar het levert weinig op
mijn mening
Misshien gaat het niet altijd 100% over gewicht, er is altijd wat te zeiken als iemand het een beetje voor het gewicht doet. Maar als iemand het dan niet 100% voor het gewicht heeft gedaan, heeft het allemaal ook geen nut meer en snappen de meeste er niks van en wordt het nutteloos bevonden of iets dergelijks.