Fitness / Bodybuilding Facts!

Status
Not open for further replies.
Al om zoiest te onderhouden moet je al ongelooflijk goed trainen, dus ook al had hij een ongeluk hij heeft evegoed zn best gedaan :p
 
DvO said:
ik ben ook ecto.
Je bent zelf homo. dikke ;o


WHahahhaha :W... Iemand op z'n teentjes getrapt? :#

EDIT: Oké, dan is het goed ;)

DvO said:
Echte mannen squaten

LMAO, vorige week mee begonnen :).. Nog geen zware gewichten der bij op gegooid, eerst beetje aan oefening wennen/techniek onder de knie krijgen..

Gast @ sportschool zag wel een squat toekomst na mijn 200 kg horizontal legg press :p...

Maar tegenwoordig ga ik wat minder gewicht der opgooien, vind oefeningen rustiger uitvoeren fijner (zwaarder) aanvoelen... (nee, was niet zo'n iemand die alles in uber tempo doet, maar gewoon NOG langzamer)

^^ Denk hierbij vooral ook aan benchpress.. Langzaam naar beneden.. 2 sec. rust boven de borst en dan weer rustig terug, groei sinds langzame uitvoering beter vind ik zelf (maarjah, ben nog maar beginner)
 
antonrox said:
lol :D

Die knaapjes in strakke shirtjes met een bodypomp tijdens de training die dan denken de man te zijn:p Dat zijn pas homo's :L

Echte beren trainen in XXL shirts die tot op de knieën hange en gooie met de losse gewichte 8)... (Zoals ik dus :rolleyes: ;))


Ontopic Daniël (raceroxie) wat zijn je stats :)?
Lengte: 1.87m
gewicht: +/- 96KG (met kleren om 16.00 's middags, weeg me altijd op sportschool)
vetpercentage: zal rond de 15 zijn schat ik.

Krachtstats kan ik nu echt niet zeggen, zit niet te toppen ofzo en de basisoefeningen doen we altijd nadat we al andere oefeningen hebben gedaan, maar wat ik deze week heb gedaan is:
banken: 8x80KG
squat: 10x90KG dit was dus op einde van benen na leg press en leg extensions en 2 oef hamstrings maar was te licht maja.



Ik heb altijd tegen mezelf gezegd dat ik eerst 100KG wil wegen voordat ik ga gebruiken, dat komt nu wel dichtbij:)
Denk maart maar ff 6 weken dBoll doen:p


PS ik trainde in XL shirts maar die zitten me strak, maar snap wel wat je bedoelt. Mag nu niet meer in tshirt traine moet trui ofzo.:eek:
 
@ Raceroxxie

Wat heeft je gewicht te maken met een aanleiding naar een kuur.
Je gaat kuren als je al jaren trainen, als je bijna ALLES weet over de producten.
Je weet wat elk stofje in je lichaam doet.

DAN kan je pas gaan kuren.
Het is geen snoepwinkel; Nou doe mij maar een potje Dbol, aub
 
lamahoofd said:
Kijk hier heb ik wat aan,ik eet zoveel mogelijk eiwitten,veel vis en gewoon eieren en shit.Ik doe gewoon 3x per week trainen,per training ong half uur cardio,eerst kwartier rennen en aan het einde kwartier.Daar tussen in krachttraining.En van te voren weinig met zoveel mogelijk eiwitten eten,en erna veel eiwitten eten.Is dit zo goed???
Is dit goed
 
Wat is zoveel mogelijk eiwitten?
10 gram? 30 gram?

Je doet trouwens eerst krachtraining en daarna ga je cardioen
Aangezien je na 1,5 uur in de katabolefase komt en je lichaam eiwitten gaat afbreken in je lichaam.
 
DvO said:
@ Raceroxie

Wat heeft je gewicht te maken met een aanleiding naar een kuur.
Je gaat kuren als je al jaren trainen, als je bijna ALLES weet over de producten.
Je weet wat elk stofje in je lichaam doet.

DAN kan je pas gaan kuren.
Het is geen snoepwinkel; Nou doe mij maar een potje Dbol, aub
Weet ik ook wel idd:|

ik heb ook al aardig veel gelzen op dbb.com en weet zeker waar ik aan begin, me gewicht is meer iets om me ervan af te houden zeg maar.

Maar ik vind van mezelf dat ik goed train en goed op voeding let.
Alcohol consumptie in het weekend is een slechte eigenschap maar daar kan ik met gemak mee stoppen als ik wil. heb het al eerder gedaan namelijk.

Uiteraard zal ik het er eerst wel goed over hebben met m'n trainingsmaat/trainer en alles goed bespreken..

We zullen wel zien wat het word;)
 
Nofi ofzo, maar jezelf goed vinden kwa training en voeding dat ken ik.
Vond mezelf vroeger ook altijd goed trainen en eten, tot dat het eens onder de loep genomen werdt :)

Hoe lang train je al?
 
Hoe kan ik(ectomorf) het beste omgaan met voeding? Veel koolhydraten neem ik aan? en verder? Is het verstandig een schema te maken? Train 3 x per week
 
En Daniel, heb echt niet de indruk dat je op je max zit qua kunnen.
Je zit nu rond de 80kg VVM @ 1.87, daar valt echt veel meer uit te halen.
 
Ik vind ook VVM niets zeggen.. Als alles beetje klopt zit ik op 84 VVM met 1.90 mtr.... Om een voorbeeld te geven.. Met bankdrukken zit mijn top op 60 kg (niets dus in vergelijking tot....), post maar eens wat foto's met gewicht er bij, dat zegt veel meer vind ik!

Je zou 'True Life; im on anabolics' eens moeten kijken, is wel te vinden @ dbb.com.. Ook gasten die al aan de 'zooi' gaan zonder iets te hebben gepresteerd (op 1 gast na dan)... Ik vind dat het spul is om te groeien als het je heel moeilijk afgaat.. Als je dus al een behoorlijke tijd traint en het steeds moeilijker wordt om je grenzen te verleggen...
 
'True Life; im on anabolics' die lui grijpen gelijk na de anabole. Vooral die homo die geinspireerd wordt door een paar kerels uit de club. Hij wil ook zo'n lichaam hebben, omdat ie dan hoopt elke kerel te versieren. Vind dit wel een hele slechte reclame voor bodybuilers dat ze anabole zo aan het licht brengen. Ze durven zelfs geen spuit in de kont te drukken.

Denk dat ik anabole toch nog 4 of 5 jaar aan de kant laat staan. Vind het wel welletjes zo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top