Fitness / Bodybuilding Facts!

Status
Not open for further replies.
Kan je me ff een goed alternatief van imageshack geven, aangezien deze niet meer werkt voor dit forum.

*edit: kep er al een gevonden*

Dit is een foto van mei dit jaar oud en geeft niet goed de wijdte weer zoals die in werkelijkheid is vind ik. Maargoed 't gaat om het beeld.

j9odw7.jpg
 
ziet er niet verkeerd uit...wat zijn je stats?...ik betwijfel of je er nu beter bij staat als mij. die foto van jou is van veel betere kwaliteit dus je ziet al veel meer.
 
Ziet er al oke uit hoor, je staat er wel warm bij imo.

Ik wil graag cardio erbij doen, om me bf% toch op pijl te houden. Ik train al 4 dagen in de week, tips wanneer cardio in te voegen? Na de training of een aparte dag? En wat te eten van te voren? Heb eigenlijk geen ervaring met cardio.
 
area_51_member said:
Ziet er al oke uit hoor, je staat er wel warm bij imo.

Ik wil graag cardio erbij doen, om me bf% toch op pijl te houden. Ik train al 4 dagen in de week, tips wanneer cardio in te voegen? Na de training of een aparte dag? En wat te eten van te voren? Heb eigenlijk geen ervaring met cardio.

of cardio sochtends.. (eerst whey shake als je het hebt).
Anders na de training.. Voor je laatste oefening van je krachttraining whey shake drinken (om niet catabool te worden, als ik het goed zeg) Dus geen spiermassa verlies.

Maar mijn ervaring om cardio na de training te doen zijn niet zo goed.. Ben je helemaal kapot van je training van een uur, zit je nog tegen 30 min cardio aan te hikken.. Sochtends alleen maar goede ervaringen mee..
(jammer genoeg ben ik niet zon lucky basterd met het hele jaar door een laag vetpercentage)
 
KwiLeenZiP said:
Kan je me ff een goed alternatief van imageshack geven, aangezien deze niet meer werkt voor dit forum.

*edit: kep er al een gevonden*

Dit is een foto van mei dit jaar oud en geeft niet goed de wijdte weer zoals die in werkelijkheid is vind ik. Maargoed 't gaat om het beeld.

j9odw7.jpg
heee das @ olympic gym :D
je hebt al een aardige massa, zou alleen niet weten wie je bent :p
 
Mja ik zit nu op 15 a 16%, ben al cardio voorbereidingen aan het maken. Maar 's ochtens zit er niet altijd in ik zit ook nog met school he... Doe je 's ochtens op de nuchtere maag en alleen een shake van te voren dus?
 
area_51_member said:
Mja ik zit nu op 15 a 16%, ben al cardio voorbereidingen aan het maken. Maar 's ochtens zit er niet altijd in ik zit ook nog met school he... Doe je 's ochtens op de nuchtere maag en alleen een shake van te voren dus?
Begin je nu al met cutten dan? Waarom niet in maart/april?
 
lamahoofd said:
Met welke training op fitness val je het snelste af maar train je toch goed je spieren?

Ik heb goed resultaat met de groepslessen : RPM of SPINNING
als je beetje goede work-out hebt, pak je al je spieren mee,
minder zwaar dan met dumbbells, maar je krijgt er wel mooi afgetraind lichaam van als je een beetje doorfietst :+
En niet afgetraind in de zin van BB,
meer de athletische kant op met een lichte V shape
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top