Fitness / Bodybuilding Facts! #15

Status
Not open for further replies.
Eet genoeg koolydraten en eiwitten! Zonder deze 2 is groeien bijna uitgesloten!
En zorg dat je trainingen kloppen en er goed uitzien
 
Hoe kun je jezelf motiverend houden om fitness te doen?
Ik heb een lekker duur abonnement bij Snowworld maar ik ga amper, verzin voor me zelf altijd een smoes terwijl ik er fietsend naartoe kan. Voor mij geld dat ik flink wat cardio moet gaan doen want mijn conditie is 0,0..
 
stel jezelf een doel. anders is het nutteloos :)
Als je echt iets wilt gaan bereiken en je hebt de discipline om te gaan dan gaat het vanzelf.
 
Hmm dat is t m juist.. Ik roep al 2 jaar dat ik in de zomer lekker slank wil lopen :p. Ook met psycholoog gesproken en die zei, schrijf je in voor volgend hockey/voetbal seizoen dan heb je een doel..
Maarja toch als ik op t punt sta is het van.. Naah kan morgen ook wel..
 
dan heb je gewoon geen discipline of motivatie :)
wellicht is fitness dan niks voor jou?
 
Hmm zou kunnen, ik heb jaren met veel plezier hockey gespeeld. Wegens omstandige heden al 2 seizoenen gestopt. Vandaar dit..
Denk dat ik ff ritme moet zoeken.
Thnx
 
Inderdaad een doel voor jezelf is het belangrijkste (wel realistisch anders gaat het tegen je werken). Daarbij komt dat je veel lekkerder in je vel zit als je gewoon sport. Maar om hier iemand van te overtuigen is ontzettend moeilijk.

Ik ben in training voor de marathon van Parijs (of Rotterdam). Gaat prima. Nieuwe zooltjes aangemeten gekregen, nu hoop ik dat de scheenbeenklachten eindelijk verleden tijd zijn... Drie keer in de week een duurloop, één keer herstel loop. Daarnaast 2 keer per week in de sportschool, loopcoördinatie (krachtUHV), core-stability en wat full-body.
 
Ook ik post maar es hier :)

Heb afgelopen 4-5 jaar wat aangeklooid en elke keer paar maandjes niet echt serieus getraind!

Heb het sinds 2 maand nu goed opgepakt en train nu lekker samen met maatje van me! (+goeie tips van plant;) )

foto van actueel en 2 maand terug: momenteel 101kg 1.85 vetpercentage geen id, iig veel te hoog! 2 maand terug zat ik op 96kg met naar mijn id. iets hoger vetpercentage

Ga vanaf nu ook proberen wat beter op de voeding te letten en eindelijk cardio/fietsen inplannen!

Pic:
23lctw5.jpg


Opbouwende kritiek is welkom ;)
 
Respect hoor, dat verschil in 2 maanden!

Ziet er een stuk beter uit :W

Nu gewoon zorgen dat je gemotiveerd wordt/blijft en zorgen dat je blijft gaan.

Voordeel is wel dat je met een maatje traint, kun je lastiger verzuimen etc. ;)
 
Bankdrukke ja;)
Dumbell press schuin druk ik nog 44kg(per hand) volgende week ook eens hoger doen.
 
Ben sinds een maand weer begonnen met fitness, maar omdat ik vaar ben ik om de week een week weg van huis. Nu train ik met dumbels maar mis toch echt een halterbankje aan boord.
Ik heb nou niet echt veel verstand van fitness merken en waar je op moet letten bij de aanschaf van zo'n bankje. Ik hoef niet een hele uitgebreide bank, gewoon een waar je je buik, borst en armen op kunt trainen. Het liefst redelijk goede kwaliteit kunsstof of leer.
Wie heeft ervaring met een betaalbaar maar kwalitatief goed halterbankje ( en nee ik hoef niet voor een stuiver eerste rang te zitten maar prijs/kwaliteit moet goed zijn).
 
Nee hoor meer benieuwd naar je vorm etc, alhoewel het best veel is.
Ik heb volgens mij ooit is 120 ergens gepost, dat las is achteraf terwijl ik maar 100 druk ofzo 8P Snel maar gecorrect!
 
Marco, ziet er goed uit man! Beetje goed op je eten letten. Belangrijkste is gewoon dat je voldoende eiwitten binnen krijgt.

Bij mij gaat ie ook weer heerlijk. Fijn blessure vrij trainen. Ben het echt weer lekker aan het oppakken. Kilo's komen er ook weer aan :) Ben alleen beetje bang dat de blessure weer terug komt als ik steeds zwaarder ga trainen. Fysio me echt afgeraden. Maarja.. het bloed kruipt waar het niet gaan kan!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top