hij bedoelt het anders, als de stage lampen al branden (je staat goed zeg maar) als je dan je voet tussen de sensors neerzet ken je gewoon eerder op je gas omdat je je voet de sensor nog nog blokeerd, en dus geen valse start krijgt.
dus als je prestage/stage beide goed staat is er een variabele tijd naar het aangaan van de gele lichten ?
Als je dat bedoeld met de kerstboom activeren..
Indien niet en gewoon activeren voordat je kan opstellen... is toch gewoon logisch dat er zelf moet aangegeven worden wanneer de baan vrij is om te stellen en niet automatisch ?
Wij werken graag safe met onze rijders op de baan. Indien je een run hebt en je bent gestart en middels rij je en er zou een volgende rijders door de stage of zo door heen gaan terwijl jij nog niet over de eindlijn bent dan kan de pc zeggen oh je bent nog niet gestart dus reset hij zich en heb jij geen tijd. En die risco nemen we liever niet.
omg 0,062:7Dus met andere woorden, als de lamp groen wordt staat de teller al op 0.500 seconden?
Op de volgende site kan je je reactietijd meten, Best wel n00b als je meer dan een halve seconde nodig hebt om te reageren:+
http://www.maartenscollege.nl/msams/sites/natuurkunde/pages/img/ReactieTijd.html
Het was ZEKER een geslaagde dag voor Kossen-Tuning
Mijn dag kon niet meer stuk na voor mijn doen een snelle tijd gereden te hebben (7,49 s). Dat was goed genoeg voor de 7e plek en met een beetje massel kwam k op de derde plek, dus ging met een beker naar huis
Monica heeft ook weer een leuke tijd neergezet (7,1 s) en kwam uiteindelijk op de 5e plaats.
Onze dag was top, vooral leuk om Martin (Kossuh) op zo'n dag lekker aan de drank te zien :#
Volgend jaar zoinzo weer
Zo zien we het natuurlijk graag
Zie ik dat nou goed? Volgens mij draait er hier maar 1 cilinder of zie ik dat verkeerd?