Jerry Jonker bw
evo2 @ 21.4 pk
ja idd je haalt de woorden uit me mond kerel hahahaha
was me wel een mooie dag
toch afgesloten met de 2e heat met een 7.39 ofozw
de omloop tegen ''hein vlaar'' gereden aleen die was natuurlijk sneller
daar weet ik de tijd helaas niet van hij was wel snel igg
1 min punt vond ik het gezeur over de rotor afdekking en nu kan ik het wel zeggen ook
als iedereen naar de linker man was gegaan dan mocht iedereen zonder rotor afdekking door
en bij de rechter man werd iedreeen afgekeurd omdat ze geen rotor afdekking hadden
dat zou voor mij voor volgend jaar wel duidelijker mogen worden, dit zorgde wel voor sjaggie koppen(A)
gewoon afgedekt en anders niet door.....
voor de rest een grote pluim voor de organisatie.....(Y)
btw,
wie had er nog wat meegekregen van de politie die in het begin van de sprint stond? ik zag een gast met zijn scooter naar de uitgang gaan en zei nog tegen hem weet je zeker dat je hier wil en gaat rijden/lopen( hij had zen scooter aan) en even later zag ik die kut juuuuuteennnnnnn.....
op naar damwoude maar dan rijd ik zelf nie
mzzls
was me wel een mooie dag
toch afgesloten met de 2e heat met een 7.39 ofozw
de omloop tegen ''hein vlaar'' gereden aleen die was natuurlijk sneller
daar weet ik de tijd helaas niet van hij was wel snel igg
1 min punt vond ik het gezeur over de rotor afdekking en nu kan ik het wel zeggen ook
als iedereen naar de linker man was gegaan dan mocht iedereen zonder rotor afdekking door
en bij de rechter man werd iedreeen afgekeurd omdat ze geen rotor afdekking hadden
dat zou voor mij voor volgend jaar wel duidelijker mogen worden, dit zorgde wel voor sjaggie koppen(A)
gewoon afgedekt en anders niet door.....
voor de rest een grote pluim voor de organisatie.....(Y)
btw,
wie had er nog wat meegekregen van de politie die in het begin van de sprint stond? ik zag een gast met zijn scooter naar de uitgang gaan en zei nog tegen hem weet je zeker dat je hier wil en gaat rijden/lopen( hij had zen scooter aan) en even later zag ik die kut juuuuuteennnnnnn.....
op naar damwoude maar dan rijd ik zelf nie
mzzls