Brommersprint Jubbega

Tommy

150m @ 5,95 no NX
Wie gaan er heen? Dit jaar op 2 juni als ik het goed heb. Misschien dat iemand kan vertellen of er al een nieuwe laag asfalt ligt, want de baan werd de laatste jaren niet beter op. Wij zijn dit jaar niet als deelnemer aanwezig, omdat ik niks binnen het regelement meer in de schuur heb staan. Kom uiteraard wel even kijken:)
 
Advertisement - register to remove this

Ik ga als ik de machine op tijd omgebouwd krijg op de carbon zip rijden met welk blok is nog niet duidelijk :) Achtervering is niet verplicht toch?
 
Ik heb wel ingeschreven, of ik ook daadwerkelijk ga is een ander verhaal. Dat bekijk ik de dag van tevoren wel:p
 
Er ligt nog steeds geen nieuw asfalt , ben er vanmiddag 2 maal overheen gekomen , naast het asfalt hebben ze nu zoon 80 cm gebroken puin als berm :p Wordt er met je jaren beter op daaro!
 
pw jansenweg toch? Hopelijk is het grasveld wat als rennerskwartier dient nu wel wat minder drassig. Dat was vorig jaar wel een drama.
 
Op de P.w jansenweg,

1 vraag, ik heb een plaatje over me onsteking, zouden ze hier moelijk over gaan doen bij de keuring;

Dit bedoel ik: (betere foto heb ik zo niet!;()

34eevk6.jpg
 
Ik ga als ik de machine op tijd omgebouwd krijg op de carbon zip rijden met welk blok is nog niet duidelijk :) Achtervering is niet verplicht toch?

doe maar rustig aan met opbouwen dan.. haha :W
ik ben je tegenstander op jubbega kees!

er word op de P. W. Janssenweg gereden en alleen voorvering is verplicht.

groeten!
 
Hoort nu niet traditie getrouw Mario te vermelden hoeveel van de 4 blokken er nog niet lopen / hoeveel pk die nog mist? :p
 
Hoort nu niet traditie getrouw Mario te vermelden hoeveel van de 4 blokken er nog niet lopen / hoeveel pk die nog mist? :p

Heheh:p

De Sym doet het goed. Effe poetsen en klaar.

Andere moeten allemaal (alle twee) nog. Zal proberen die 4takt nog mee te krijgen maar dat blokje zit vast. 15500 toeren was wat teveel van het goede denk ik:rolleyes:

En standaardscootertje nog afmaken. Rally is weg, komt een andere. Vies, lelijk en laag:love:

Ben per 1 Januari een eigen bedrijf begonnen, dus zal niet meevallen om genoeg tijd te vinden om alles weer af te krijgen. Maar ik doe mijn best :)
Moet nog steeds een keertje de allersnelste zien te worden daar. En dit jaar is de 13e keer dat we meedoen. Dus moet lukken :D
 
Weet iemand al of er nog plekken vrij zijn? Had het te laat gezien,maar zou best nog wel mee willen doen in de xtreem scooterklasse.
 
Back
Top