Brommersprint Jubbega

Wie weet hoelaat je aanwezig moet zijn? Zag op de zite enkel staan dat het om 12 uur begint
Inschrijven en keuren moet je wat eerder voor.zijn denk?
 
Mag je in stnd scooter met achterstaaf rijden? Ik heb er net een veer onder zitten..

Voorvork veert wel iets, maar niet van je het of een.:|

Hoelaat? PC janssenweg?

Hoor net via de tellie dat 9 uur op tijd is :)
 
Last edited:
24bix5f.jpg


Tot morgen:D
 
Ik vertrek om 5 uur vanuit Vlissingen. Sowieso 1 brommer voor de show mee aangezien die niet meer rijd, en wat ik met mijnes doe zie ik daar wel. Misschien dat er nog iets te fixen valt. Vas heeft sowieso nog een v-snaar voor mij in de bus gelegd.
 
Was een top dag! heerlijk weer, mooie machine's & vrouwelijk schoon :) krijg zowaar weer zin om er toch serieus mee verder te gaan :D
 
Was idd een top daggie. alleen het einde was minder leuk.
kwam er thuis achter na 2 uur rijden dat ik wat spulletjes onder me aanhanger heb laten stan.
mischien iemand die dit gevonden heeft?
gaat om een bakkie met afstelspullen, ratel, waterpomptang en een imbussleutel.
ik stond naast de bus van josdijkman.
verder lekker kunnen knallen.
 
Zegt vass nog tegen mij toen ik met hem stond te praten dat hij de afstelling van vorig jaar er in had zitten. Dikke tam, ding ging goed hard.
Opzich voor mij geen slechte dag geweest, 1e heat een tijd van 7,613. Dat was een 7e plaats toen, maar ik had er rekening mee gehouden dat kees in heat 2 wel sneller zou zijn.
Voor heat 2 nog wat verandert aan de afstelling, maar dat deed hem geen goed.
Bij de start stond ik naast Robert wagenaar, toen had ik al zo iets van "benieuwd hoever ik achter hem finish". Mijn reactie was wel goed en ik kwam goed weg. Eerst dacht ik dat ik ineens zo snel was dat ik Robert achter mij liet, maar toen viel mijn scooter weg vanwege een te kleine sproeier en kwam Robert mij voorbij. Aan het eind van de baan hoorde ik dat hij erg veel wielspin had, dus allebei onze tijden waren ruk.
Helaas 9e geworden, ik had graag omloop gehad maar dat zat er niet in. Wel rustig getoerd vanuit Vlissingen voor 2x 150 meter:p
 
Tijden waren kut :p vas had de snelste tijd geloof ik met 7.00 er is in iedergeval niet onder de 7 gereden. Dat maffe ding van mij had er opzich wel zin in maar ik lag te slapen met uber snellah start systeem :X
 
Ik had niet zo een last van het wegdek persoonlijk, en ik heb ook gewoon een achterstaaf en een tt92.
 
Back
Top