Brommersprint Jubbega 2008 1 Mei (Hemelvaart)

@ mario: Kom ik dat filmpie binnenkort maar is bij je bekijken:p Staat het er ook op dat ie op zeplaat ging?

Ding liep idd best hard ondanks dat ie 400 toeren te veel draaide en dat er nog te weinig vermogen inzit zoals je weet,maar dat komt wel goed.

Denk dat ik nu ook maar is ga proberen met een stuurdemper,kijken wat die dan doet.

Edit: Marc stapt er volgende keer gewoon weer op ja:p Verbaas me er eigelijk nog steeds over hoe goed het is afgelopen met zon snelheid en het geluk natuurlijk dat de rijder naast ons uitviel doordat er wat afvloog oid.


Dat was ik die uitviel. Ik ging weg bij start, begon het achterwiel te stuiteren en daardoor ging me carburateur uit het spruitstuk :( best veel geluk want als ik gewoon me heat had gereden had ik er denk dwars over heen gereden.

dus al met al geluk bij een ongeluk

gr mark
 
Nog 1,5 week!

En ik zit nog met een niet lopende zip, mis de helft van de kappen nog, moet nog een andere vork, koeling en ga zo maar door:#

Maar staan zal die er!:p
 
Nog 1,5 week!

En ik zit nog met een niet lopende zip, mis de helft van de kappen nog, moet nog een andere vork, koeling en ga zo maar door:#

Maar staan zal die er!:p

jij had hier altijd last van.... en altijd knalde het :D
Ik moet alleen nog even de voorvrok vervangen en misschien iets doen aan de afstelling. Maar verder wel tevrede +ralf+

Maken er gewoon een gezellige dag van.... rollin's burn allowed ?
 
wel... voorkant moet allleen wel verenend zijn ! Denk nou niet van.... ik ben een baas en hoef geen verende voorvork te hebben. Want ze zijn er alle jaren wel erg streng op. Zelfs kees Paulusma kreeg het niet voor elkaar in plat fries :D
 
jij had hier altijd last van.... en altijd knalde het :D
Ik moet alleen nog even de voorvrok vervangen en misschien iets doen aan de afstelling. Maar verder wel tevrede +ralf+

Maken er gewoon een gezellige dag van.... rollin's burn allowed ?



Me bandje moet op :W

Edit: Dan ben je lang bezig met die ML50 :p
 
Last edited:
Back
Top