Brommersprint Jubbega 2009

Was een mooie dag, goed weer en goed georganiseerd! 3 dagen voor de sprint was de wand uit me 2-fast gelopen, dus als noodoplossing het 70 blokje van Ilonka er ondergeschroeft. Uiteindelijk 2e plaats behaald en een beker mee naar huis :W Dus al met al een goede dag. Tot Damwoude dan maar!
 
Was een mooi daagje, erg goed geregeld allemaal :)

Rally liep lekker, constant tijden van 7.1 - 7.2 en rond de 120 km/h
Uiteindelijk 3e geworden.

Sym had ik veel van verwacht, maar dat werd helemaal niks. Ding viel steeds na een paar seconden dood om dan weer op te pakken en net voor de finish weer dood te vallen:? Avond ervoor deed ie het thuis nog prima:rolleyes:
Voor Damwoude het probleem oplossen en daar maar eens een herkansing+pippi+

Puchje ging aardig, maar niet snel genoeg.

Teus Boers 1e geworden in de 50cc:W dus dat s'avonds nog effe gevierd @ de camping.
 
Top, al die foto's!! Waz een mooie dag, hopelijk kan ik op Damwoude wat knappere tijden neerzetten!! Volgens mij startte ik 2de heat tegen jou Maikel!?? :) Ik vergat alleen weg te rijden, hahaha..
Volgende keer beter...

Tot Damwoude!!
 
het was een geslaagde dag
mooi weer en heb me persoonlijk record weer verbeterd :-D
als het allemaal gaat zoals het moet.. met vervoer ben ik in damwoude ook aanwezig
 
3de geworden in xtreem klasse.
Me neefje reed voor het eerst op het sprintframe,dus voor een eerste keer zeker mooi resultaat. 1ste heat reed ie een 7,1 met een reactietijd van 0,47:p
Dat kon dus beter, Snelste tijd dat ie gereden heeft was een 6,8,dus voor damwoude nog even wat testen en dan richting de 6,5.

Al met al een superdag.
 
Top, al die foto's!! Waz een mooie dag, hopelijk kan ik op Damwoude wat knappere tijden neerzetten!! Volgens mij startte ik 2de heat tegen jou Maikel!?? :) Ik vergat alleen weg te rijden, hahaha..
Volgende keer beter...

Tot Damwoude!!

Jij reed op die Aerox met airbrush? Op de foto's te zien was je idd wel laat weg haha:p Ik had ook 0.235 reactie dus viel ook tegen hoor..
 
zo die rossi imitatie zip ziet er goed uit!!
jammer van t stuurtje, std stuur + stuurkappen zou hem beter staan
 
inderdaad, ding ziet er echt retestrak uit!
sta ik altijd versteld van, hoeveel brute scooters je ziet op meetings die niet op het forum staan
 
Back
Top