brommersprint jubbega

een feit. ook de startlichten waren defect, dus het starten ging via een bouwlamp die ging branden. grote aanfluiting dit! En ik snap ook niet waarom het systeem van te voren niet goed is getest? Want zoals ik hoorde was het vorig jaar op Genemuiden al stuk gegaan, dus er was genoeg tijd om het goed voor elkaar te krijgen.
 
Hahaha lekker dit, en mensen zeuren op de SBO dat het niet op orde is... Nou als we met bouwlampen gaan rijden en stopwatches dan is het startsysteem van de SBO zo slecht nog niet :)

Wel echt een schande dat het schijnbaar vorig jaar was doorgebrand en niet is gerepareerd en men vandaag dacht van owhja het was kapoet....
 
uit ervaring weet ik dat het echt mega vervelend is als het tijdsmetingssysteem het niet doet. Maar mag er van uit gaan als je een eigen systeem hebt (wat de sbo dus niet heeft) dat je dan dit soort fouten toch wel kunt voorkomen.
 
het is kennelijk wel gerepareerd. maar niet getest, toen het systeem dus aangesloten werd is er dus kennelijk kortsluiting ontstaan. Tragische blunder van de organisatie, dit had gewoon van te voren goed op orde gemaakt moeten worden.
 
ja puinhoop. vond het vandaag niet echt goed geregeld/georganiseerd.
er werd volgens hun in de pro stock een tijd van 5,95 gereden, klopt niks van dus:p.

@ sander d/ was jij dr ook? heb je niet gezien.
 
het is kennelijk wel gerepareerd. maar niet getest, toen het systeem dus aangesloten werd is er dus kennelijk kortsluiting ontstaan. Tragische blunder van de organisatie, dit had gewoon van te voren goed op orde gemaakt moeten worden.

het was toen met die jet truck in genemuiden al fout gegaan, toen was die al doorgebrand.
toen zou het gemaakt zijn, maar dat is dus niet gedaan zodat zij met de puin zadet vandaag. opzich niet helemaal hun fout, maar ze hadden het ook wel eerder na kunnen kijken.

dit is mij verteld door de organisatie.
 
ik kan er met men hoofd gewoon niet bij, dat dit van te voren niet goed word uitgetest. Als organisatie wil je toch zulke problemen voorkomen?
Ik heb nu ook totaal geen indicatie van hoe het er nu ongeveer voor staat met mijn sprinter . ik heb 2x alleen moeten rijden zonder tijds waarneming, ik ben er dus inprincipe helemaal voor niks naar toe gegaan. Gelukkig was het wel erg gezellig, groot idoot vandaag mee :D SJUCH MIE NET SA STOM OEN! hahahaha
 
te lang niet op dit forum gezeten, notebene vandaag aanwezig geweest als toeschouwer. vond de bouwlamp wel vet:# haha..8P maar iig die tijden zoals die 5,95 is dus niet echt & zou ook nooit lukken op dat klote wegetje daar8P
 
Beroerd met dat hele tijdssysteem, beetje beun voorbereid.
Ook was het op het laats erg onduidelijk met de omloop.
Verder een zeer gezellig en geslaagd daggie gehad, en nog een prijsje gepakt.
 
Stel je voor rij je 300 KM om te sprinten staat er iemand met een bouwlamp en stopwatch.
Dat slaat toch alles.
Halve veld zeker omgeploegd door mensen die hun frustraties kwijt moesten.

Wat een organisatie :p
 
Hein Vlaar zeker voor president daar ja! Die Sonic krijgt vleugels in Jubbega, in Etten-Leur niet harder dan een 7.3 kunnen rijden en in Jubbega 6.3 rijden. Ding is gewoon voor de 4e keer op rij 1e nu haha :D
 
Hein Vlaar zeker voor president daar ja! Die Sonic krijgt vleugels in Jubbega, in Etten-Leur niet harder dan een 7.3 kunnen rijden en in Jubbega 6.3 rijden. Ding is gewoon voor de 4e keer op rij 1e nu haha :D

Haha, een 6.3 moet niet gekker worden!

Beter huren ze het DSSC systeem voortaan :) Of bouwen ze met ons een nieuw systeem!
 
Back
Top