brommersprint jubbega

zal toch morgen echt eens gaan opbellen voor inschrijf formulier scooter is zo goed als start klaar

:W ziee, we zijn allemaal maar vroeg dit jaar, geen last minute werk meer dit jaar haha. post es een picca van je machine, ben benieuwd.

klopt:), gewoon een veer mis staat hem ook niet zo.

nee klopt, maar hij staat nu op zijn slapste stand, dus veert nogal veel. En ik neem aan dat dat tijdverlies is, aangezien eerst een klein beetje uitrekt nog + een achterstaafje is veel lichter :rolleyes::7
 
Ronnie klopt idd de rox met het gele frame. Zal dit jaar er iets beter bij te komen staan. Druk aan het werk om hier en daar nog wat aanpassingen te doen om hem nog wat lichter te maken en hem beter af te werken. Lak werk van de kappen nog even buiten beschouwing gelaten :p.

Hopend dat die dit jaar niet weer stopt op de helft van de baan 8P. kleine 100 km/u waar de rest 115/120 rijd
 
uiteraard ook weer aanwezig :W:

317367_2291358004375_1261766813_32036671_1019953672_n.jpg


lekker brommers kieken :D heb er zin in!
 
:W ziee, we zijn allemaal maar vroeg dit jaar, geen last minute werk meer dit jaar haha. post es een picca van je machine, ben benieuwd.



nee klopt, maar hij staat nu op zijn slapste stand, dus veert nogal veel. En ik neem aan dat dat tijdverlies is, aangezien eerst een klein beetje uitrekt nog + een achterstaafje is veel lichter :rolleyes::7


dit is hem zoals die er een paar dagen geleden uitzag.



van de week formulier invullen en opsturen en dan ook nog effe een test zondag doen :p
 
@ heiko; kom hem wel van dichtbij bewonderen heb dat altijd al een vette zip gevonden.

@ urrekie; heb je misschien een foto?
 
@ heiko; kom hem wel van dichtbij bewonderen heb dat altijd al een vette zip gevonden.

@ urrekie; heb je misschien een foto?

Ja ik ook. Je zult hem het hele seizoen kunnen bewonderen, want hij xal (raar maar waar) in de 70b rijden. Daan heeft hem gekocht. Enkel weegt hij 91 kg, vandaar een 140kg zip! Op jubbega zal er mijn 70kg op komen. Kijken of ik kans maak.
 
Aanwezig met dit in de standaard scooter klasse.
HIj is nog niet af (o.a afstellen:+)
 

Attachments

  • IMAG0155.jpg
    IMAG0155.jpg
    1.2 MB · Views: 32
  • IMAG0157.jpg
    IMAG0157.jpg
    1.3 MB · Views: 20
Back
Top