Crazybond700
Koos oorlelloos
Mja een NK zou in mijn ogen minimaal 3 sprints oid moeten zijn. Dan ligt het niet aan 1 dag, het slechte weer etc. Echter krijg je dan natuurlijk wel weer dat wil je kansmaken dat je elke sprint aanwezig moet zijn.
azzink said:achjah, ik denk dat je dat nk gewoon niet serieus moet nemen. Ze hebben zich gewoon in de loop van de jaren zichzelf die titel gegeven, het staat nergens officieel vast oid. Het is naar mijn inzien ook geen nk, het staat gewoon in de naam, that's all. In een NK zijn er meerdere wedstrijden verspreid over het HELE land met een gemeenschappelijk klassement.
Ben ik het redelijk mee eens.NeoHippie said:Net als met alle sporten heb je bijv. regionaal-, nederlands- of wereldkampioenschaps wedstrijden. Dan bepaal je dus op 1 evenement wie de titel krijgt. Reden temeer om je voor die wedstrijd meer uit te sloven dan de andere wedstrijden!
Ik val overigens niet over de beslissingen die een organisatie maakt als het bijvoorbeed gaat regenen. Je hoort me niet als een organisatie een maximaal aantal deelnemers toelaat in een klasse. Ik wordt er echter niet blij van als er een baanrecord gereden wordt maar dat gewoon aan de kant geschoven wordt. Tijdens de prijsuitrijking de winnaar wordt gepasseerd. De renners zelf aangeven dat de ranking niet klopt. Er nagekenen wordt op de eindlijst en daarop duidelijk alle tijden staan incl. de winnende tijd en dat ze NIET toe willen geven dat ze fout zijn. In het rennersboekje niet de juiste records vermelden. Ook val ik over een technische commissie die een 2 cilinder afkeuren maar daar geen duidelijke reden voor kunnen opgeven. Dat de organisatie tegenstrijdige commentaren geven... Dat vind ik grove fouten! Maar vooral de manier waarop er mee omgegaan wordt vind ik een aanfluiting. Dat is de reden dat ik dit topic heb geopend.
Het zijn vrijwilligers. Ik ben al lang blij dat ze een dag willen organiseren en dat we mogen komen.Ypuh said:Ben ik het redelijk mee eens.
Maar waarom organiseren ze dan niet een weekend oid? De ene dag 2 runs voor alle brommers/schakels. De andere dag scooters/x-treem scooters.
Evt laten ze 3 runs doen en dan elke dag 1 run oid (Als je crap rijdt en het ligt aan je afstelling heb je gewoon een hele dag om dat te fixen).
Mjah het kon beter..
Gerben Visser said:Ik ben van mening dat er in de automaten klasse meer techniek voorkomt dan in de scooter klasse, er zijn natuurlijk uitzonderingen maar merendeel rijdt gwn met speed, evo enz.
Gerben
crazybond700 said:Maja dat maakt opzich niks uit, daar zijn de verschillende klasses voor Om een leuke competitie te krijgen met zoveel mogenlijk ''gelijke'' bij elkaar.