Brommersprint Jubbega 2009

Tommy

150m @ 5,95 no NX
Ook dit jaar weer de "Oersprint" op hemelvaartsdag op 21 mei. Regelement is eindelijk vrij gegeven voor 2009, maar helaas zonder wijzigingen:(. Had persoonlijk gehoopt op cilinderinhoud vergroting van 80cc naar 90cc. Wat ook vreemd is dat er bij Genemuiden afgelopen keer geen vering nodig was en dat er gebruik gemaakt mocht worden van een slick. Bij jubbega moet er helaas wel voorvering zijn en is een slick niet toegestaan.
Vind het persoonlijk erg jammer dat ze "achterblijven".
 
Advertisement - register to remove this

Tom jij hebt de organisatie al is gemailt toch? Wat ik is heb gehoord van die TC mensen daar is dat ze vonden dat een slick veel duurder is dan een normale band.
 
iK heb een paar week terug gebeld of ze het regelemnet ook bekend willen maken, aangezien mensen een machine moeten opbouwen aan de hand van dat regelement. Ik heb het er toen ook gehad over de slick en cilinderinhoud vergroting. Op 1 of andere manier valt daar niet over te praten terwijl Genemuiden haar regelement juist wel aanpast op een aantal punten en luisterd naar de rijders. Ze hebben zelfs plannen om de Xtreme scooterklasse terug te brengen naar 70cc omdat het hun te hard gaat. Maarja met een 70cc kun je ook makkelijk 120+ halen, dus zie het nut er niet zo van in.
 
iK heb een paar week terug gebeld of ze het regelemnet ook bekend willen maken, aangezien mensen een machine moeten opbouwen aan de hand van dat regelement. Ik heb het er toen ook gehad over de slick en cilinderinhoud vergroting. Op 1 of andere manier valt daar niet over te praten terwijl Genemuiden haar regelement juist wel aanpast op een aantal punten en luisterd naar de rijders. Ze hebben zelfs plannen om de Xtreme scooterklasse terug te brengen naar 70cc omdat het hun te hard gaat. Maarja met een 70cc kun je ook makkelijk 120+ halen, dus zie het nut er niet zo van in.

Het blijven stugge kut friezen he!! Eigenlijk zouden alle "snelle" rijders deze sprint moeten boycotten mjaa de oer sprint dus daar wil iedereen aan deelnemen.
 
Beter gaan ze idd ook naar 90cc en doen ze niet zo moeilijk. Geef me een kettingzaag en 2 uurtjes later zijn al die bomen daar langs de weg ook geen probleem meer:+

Ben momenteel ook heel druk met mijn nieuwe machine. Die moet nu echt eens af. En vies hard gaan natuurlijk:eek: Zal binnenkort eens wat meer laten zien.

Dit jaar voor mij alweer de 10e keer meedoen in Jubbega ( I'm a hardcore motherfucker:W:+ )
 
Cilinderinhoud mag van mij best 80cc blijven, maar het verplicht stellen van voorvering is wat minder. Nu moet ik weer een andere vork bouwen.. :(
 
Cilinderinhoud mag van mij best 80cc blijven, maar het verplicht stellen van voorvering is wat minder. Nu moet ik weer een andere vork bouwen.. :(

Dat is mijn probleem nu ook :X Had verwacht dat ze zouden veranderen, nu moet ik nog op mijn oude frame gaan rijden ... :X
 
denk niet aanwezig allebei mun vorkjes zijn totaal verlaagt (sonic vork en sr)
en heb een slick achter die cc maakt voor mij niet zoveel uit want rij scooter70
 
Back
Top