Waarom? Er zijn genoeg rijders die een reactie tijd van 0.002 neer kunnen zetten...
geloof mij maar dat dat niet zo is :+ Ribbens ownage, jammer dat dat systeem in een stofffige schuur staat oid...
Toch is het jammer dat er met 2 maten wordt gemeten, dit is hetzelfde verhaal als met die testbankscores.
Nu weet je nog niet hoe snel je bent.
0.5002 dus.......... aangezien het een .5 boom is en de menselijke reactietijd 0.5 berdraagd. Een mens kan niet reageren in 0.02s of wat dan ook, impossible!!
Omdat: wat ik gehoord heb is dat er 1 sensor niet goed was. en dat je dus 0,5 van je reactie tijd moest af halen...
Een mens kan wennen aan een startsysteem en weten wanneer hij gas moet geven bij de 3e oranje lamp. Op die manier kan je dus wel degelijk onder de 0.5 komen...
519 Foto's van mijn kant
En voor de mensen die het interreseert:
MIJN 2FAST LEEFT NOG :W :W Echt super blij
als dat zo is, is mijn reactietijd een stuk beter
verder een leuke dag gehad. alleen jammer dat me scooter er minder leuk vond waardoor mijn beste tijd dus 8,202 was.
en heb gegrepen van de damwoude organisatie dat DHRA geen damwoude doet waarschijnlijk eigen en anders zouden ze contact opzoeken met SBO. dat zit dus wel goed.
Ben ik het niet mee eens.Wij kunnen starten op een 0.5 boom en 0.4 boom Pro ( Drag ) Maar als je een reactietijd hebt van 0.499 of 0.399 ( 0.4 boom ) heb je toch echt een rode lamp. Rijders die een 0.002 kunnen rijden is onmogelijk en kun je dat wel volgens een tijdsysteem dan klopt het tijdssyteem niet en wordt je met verkeerde tijden naar huis gestuurd. Een mens kan nooit een reactie hebben van 0.002 sec.
Gr peter
Wij kunnen starten op een 0.5 boom en 0.4 boom Pro ( Drag ) Maar als je een reactietijd hebt van 0.499 of 0.399 ( 0.4 boom ) heb je toch echt een rode lamp. Rijders die een 0.002 kunnen rijden is onmogelijk en kun je dat wel volgens een tijdsysteem dan klopt het tijdssyteem niet en wordt je met verkeerde tijden naar huis gestuurd. Een mens kan nooit een reactie hebben van 0.002 sec.
Gr peter
0.5002 dus.......... aangezien het een .5 boom is en de menselijke reactietijd 0.5 berdraagd. Een mens kan niet reageren in 0.02s of wat dan ook, impossible!!
Een mens kan wennen aan een startsysteem en weten wanneer hij gas moet geven bij de 3e oranje lamp. Op die manier kan je dus wel degelijk onder de 0.5 komen...
Dit is wel mogelijk.... ik had op SBO een reactie tijd van 0,00 dus dit is echt wel mogelijk Hoor!!!
Ok duidelijk Mart is 1ste geworden in de std klasse
Proficiat knul beker nummer 1 is eindelijk binnen (H)
Naas