hahaha....onze club-racing promo-meisjes deden t goed zo te zien...
De meisjes waren zo leuk, dat ik niet eens doorhad dat ik op de voorzijde van de flyer stond
Lekkere amateur foto , of 2f4 de foto:+
hahaha....onze club-racing promo-meisjes deden t goed zo te zien...
Ben ik het niet mee eens.
Wanneer je precies op het punt wegrijdt dat de lamp groen wordt kan je gewoon een reactietijd hebben van 0.000sec.
Als jij het systeem door en door kent weet je heel goed wanneer je kan starten, dit zit ergens tussen 3e gele lamp en groene lamp in. Als je pas gas geeft als je de groene lamp ziet ben je te laat en kan je idd nooit een reactietijd hebben van 0.000sec.
Dit is volgens de Amerikaanse methode inderdaad.
Deze meet het tijdsverschil tussen het activeren van de groene lamp en het verlaten van de pre-stage fotocel.
Jullie systeem meet het verschil tussen de laatste gele lamp en de stage fotocel.
Overigens zijn de tijden van het SBO/SA systeem 1 op 1 vergelijkbaar met het Ribbens systeem, en zit er naar mijn mening een gat van zo'n 0.2 sec met jullie systeem (dat constateerde ik al op Damwoude 2006 en is hier ook goed zichtbaar aan de tijden).
Het probleem met de spiegelende velgen is trouwens simpel op te lossen door geen fotocellen met reflector te gebruiken, maar het type zender-ontvanger. Kost wat meer maar werkt wel goed.
Dus met andere woorden, als de lamp groen wordt staat de teller al op 0.500 seconden?
DHRA ff wat anders: wat als je schoen er voorzet. Dan gaat het tijdsysteem toch ook gewoon in werking? Dat zal dan ook nog wel zo zijn bij de SBO tijdsysteem....
De schoen er voor houden zodat het ligt in de prestages gaat en daarna gewoon van start.
Maar als dat kan zou ik als ik een SBO offical was me eens kapot staren naar fotos en filmpjes van de start van die EPC zip....
hij doelt dus op dit filmpje:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7702828959238291116&q=sbo+sprint+meppel
bij 3.14 MIN. 4.58MIN. kan natuurlijk uit een ander beeld wel goed zijn. het is ook niet tegen ECP ofzo, maar er mag wel beter opgelet worden imo.
Ik heb je mijn uitgebreid antwoord gepm'd, zo kunnen we hier weer ontopic gaan. :*