Maar als dat kan zou ik als ik een SBO offical was me eens kapot staren naar fotos en filmpjes van de start van die EPC zip....
inne heeft het ook uitgelegd. het systeem zal het ook niet toestaan want je zit met je reactie sensor.
Zie ik dat nou goed? Volgens mij draait er hier maar 1 cilinder of zie ik dat verkeerd?
dat zie je verkeerd kijk maar eens goed
Bij ABT 2, maar bij mij 1 inderdaad
Originally Posted by Raceroxie
Dus met andere woorden, als de lamp groen wordt staat de teller al op 0.500 seconden?
Nee anders kun je ook geen rode lamp krijgen.
De tijd begint zodra de laatste gele lamp uit gaat die begint op 0.000 sec
De groene lamp begint precies op 0.500 te branden.
Hoop dat dit duidelijk is
gr peter
Haha hele fles bacardi op, en dan zeggen dat ik ook meedrink (1 glaasje):+Het was ZEKER een geslaagde dag voor Kossen-Tuning
Mijn dag kon niet meer stuk na voor mijn doen een snelle tijd gereden te hebben (7,49 s). Dat was goed genoeg voor de 7e plek en met een beetje massel kwam k op de derde plek, dus ging met een beker naar huis
Monica heeft ook weer een leuke tijd neergezet (7,1 s) en kwam uiteindelijk op de 5e plaats.
Onze dag was top, vooral leuk om Martin (Kossuh) op zo'n dag lekker aan de drank te zien :#
Volgend jaar zoinzo weer
Zeg je nu niet gewoon hetzelfde als ik
Volgens mij ben je jezelf gewoon helemaal vast aan het lullen en klopt dat systeem van jullie gewoon niet..
Het startsysteem werkt gewoon vaag.
Normaal moet je starten bij groen licht, bij jullie als de laatste gele lamp uitgaat
Zeg je nu niet gewoon hetzelfde als ik
Volgens mij ben je jezelf gewoon helemaal vast aan het lullen en klopt dat systeem van jullie gewoon niet..
Het startsysteem werkt gewoon vaag.
Normaal moet je starten bij groen licht, bij jullie als de laatste gele lamp uitgaat
Ja Servien alleen denk ik dat het niet z'n goed idee was aangezien de band toen warm was en je 2x op je achterwiel stuiterde Dus Blame it on me :+
Het niveau begint hier al weer flink te dalen. Die mensen werken al jaren met dit systeem en dan ga jij lopen beweren dat het systeem niet klopt.. Als je goed had gelezen werkt het systeem gewoon anders....
Ik vind het altijd jammer aan dit forum dat sommige mensen gewoon niks aannemen van mensen met echt verstand van zaken en jarenlange ervaring......
Jammer dat het niveau weer daalt idd, het startsysteem werkte dus voor geen ene meter. Kijk maar naar de kwart finales/halve finales sprints, toen Monica Kossen tegen Heiko Frose reed. Monica dr wielen stonden niet eens goed en toch gingen de gele en groene lampen branden. Er werd ook verteld wanneer je een valse start had niet overnieuw mocht, dus dit was i.s.m. het startsysteem aardig klote. Verder bleven de Stage en Pre-Stage weleens branden wanneer er geen scooter stond:S. In mijn ogen deugt dat hele systeem niet, netzoals de afstand van de sprintbaan wat dus allemaal de tijd beinvloed.
Voor de rest kon je wel gewoon wegrijden bij geel idd, heel af en toe gaf het een rood licht voor valse start..
Mvg daniel
Daarom draait die cilinder wel :*
Maargoed, of de brandstof op dat moment in beide cilinders goed verbrandde is een 2de punt.
http://www.youtube.com/watch?v=I0sEHAJ_jxI
(hoe fix je btw zo'n youtube filmpje in een post)
Nieuw baanrecord is een feit
]