Björn`
Yes, mother?
Mijn 5D maakt anders ook een lekker geluid, zeker tov mijn 350D
Geeft idd een behoorlijke *KLOENK*.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=BRje9BbrlgI"]YouTube - Shutter sound of eos 5D and 5D mk II[/ame]
Linker.
Mijn 5D maakt anders ook een lekker geluid, zeker tov mijn 350D
Zo wat een lame-ass verhaal hierboven.
I know, I know.
Maargoed, zoals ik al zei, ik had geen flitser, wat zeker iets later in de middag parten ging spelen door bewolking.
Daarnaast heb je tijdens 6 uur fotograferen niet altijd evenveel zin (en tijd, wanneer je iets leuks ziet) om alles goed te krijgen.
Vooral met bewerken raakte ik 't tegen 't einde helemaal beu, dus die quali werd ook wel minder en daarnaast moet je hier toch ook wel weer meer voor quantiteit gaan.
Mensen willen zoveel mogelijk foto's zien; dit is een selectie van 80 uit 350, wat ik al een redelijke aantal vind.
/excuses, excuses.
Denk dat schieten/bewerken qua flitsfoto's, met evt een prime, al veel makkelijker/sneller is.
En waarom ga je voor een 7d ? Ik kan je foto skils natuurlijk niet beoordelen heb nog nooit wta gezien van je. Maar een 7d is best wel een serieuze camera. En als je niet 100% weet waar je mee bezig bent zul je ook nooit er uit halen wat er in zit.
Maar zoals ik al zij ik kan je skils niet beoordelen.
Hmm toch weer meer rumours over een Nikon d800 begin volgend jaar, me would like very mucho yesss