Algemeen fotografie topic #9

Status
Not open for further replies.
@D10N Mijn 350d maakt ook een mini geluidje.. maar als ik een 7D test maak hij toch echt wel een KLIK KLAK,, maarja wat boeit het geluid eigenlijk.. De foto die eruit komt is veel belangrijker.. En heb bij een Canon ook echt wel het gevoel dat ik wat stevigs in mijn handen heb. Vooral bij een 7D.

Hahaha, klopt! canon doet bzzz ploink, nikon doet KLIK KLAK, zo'n lekker geluid, maar ook gevoel! je voelt echt iets stevigs aan het werk.

@Vinnie Als ik het goed lees ligt dat ook vooral aan de instelling van de camera.. Dus meer aan de persoon die de camera in z'n handen heeft.

Last edited:
Ze hebben daar wel toffe opleidingen hoor. Als je de basisopleiding doet daar, leer je alle ins en outs kennen van je camera.. Kost wat.. maar dan heb je ook wat :) Misschien iets voor jou Vinnie? :D

hahah heb zelf ook geen opleiding gewoon veel via internet leren.
Heb ook vaak commentaar( tips) op foto,s gehad, en is wel de beste manier om te leren.

Kijk ook eens op dutchphotozone.nl, en dan eerst naar een serie foto,s kijken en dan naar de reacties kijken.

Want dat blijft je altijd bij en voor de volgende picture denk je toch weer even terug er aan.

net zo als op vorige pagina zeg ik ook dat Bjorn better kan, is niet negatieve bedoeld, maar gewoon om te volgende keer nog betters neer te zetten.

zijn ook echt wel dikke platen hoor :p maar moet je niet tegen hem zeggen hahaha.

Ooooeeeeeeeeeeeeee :o
u4rc65frnoj7oepe0jp9.jpg

Al weer van paar dagen terug maar laast weer doubel page in Acces Nl kitesurfmagazine.
Binnekort ook weer 1 in Duits magazine.

Probeer vanavond nog wat pics te maken Hierzo

sdmlbq.jpg

Vanmiddag voor het eerst wat pics gemaakt met een 50mm, maar dat is toch wel erg leuk, vooral F1.8, kan anders mag tot 3,5 ofzo

vandaag 444 foto's gemaakt @ marathon eindhoven. naja veel slechte natuurlijk :D
ik begin mn camera eindelijk her en der wat te snappen :)

wat foto's van gister

een beetje bewerkt in Lightroom:
5068007460_5c9c4d5598_z.jpg

origineel:
5067509615_bbe6c43cb6_z.jpg

Jammer dat ik de stam rechts niet mee heb gepakt:
5068014140_e02ed01f56_z.jpg

Netje,s vinnie.@ bloem bewerking is goed gelukt zeg maar alleen foto is natuurlijk dodelijk saai hahaah :P

Robert stond op een rots partij en dan met monopod met trigger boven de rider uit steken zeg maar.

is ook het eerste wat de meeste mensen zien toch?
en redelijk simpel om in macro stand een foto te maken..

wat ik erg moeilijk vind is om foto's te maken die echt sprekend zijn.. dit is natuurlijk altijd een uitdaging :)

Klopt wel idd. Of katten :P

Maar idd je bewerking is wel gewoon goed gelukt, en is ook zekker wel de manier om het te leren van die huis tuin en keuken dingen doen.

Status
Not open for further replies.
Back