Algemeen fotografie topic #9

Status
Not open for further replies.
Hmm welke site ? Je moet wel opassen wordt veel mee gesjoemeld, dus betalen en dan nooit meer wat terug zien.
Weet niet wat die nieuw kost, maar als ie helemaal goed is en niet al te veel kliks heeft dan dikke prima!

Nee via een vriend van m'n vader, hij verkoopt de body en de standaard 18-55 lens die erbij zit. Denk wel dat het een redelijke prijs is, zeker voor mij als instap model om het fotograferen een beetje onde de knie te krijgen.

Nee via een vriend van m'n vader, hij verkoopt de body en de standaard 18-55 lens die erbij zit. Denk wel dat het een redelijke prijs is, zeker voor mij als instap model om het fotograferen een beetje onde de knie te krijgen.

Zeker doen voor die prijs, dan is het ook makkelijk over te stappen naar een uitgebreider model als je het leuk vind.

Dan zekker doen! weet niet of je voor je zelf een budget in gedachten had maar dan blijft er nu vast nog wel wat over, dan kan je gelijk kijken voor wat better glaswerk.

Maar zekekr doen man!

Ja hoor als ik er ben :d

alleen ben ik niet zo into stads dingen zeg maar. Kunnen we niet een dik sport event kijken ofzo ? Of is dat een slecht ideei ? haha

Jamajama, ik niet.
Ini had 't over straatmuziekanten/-artiesten fotograferen, ik ben juist meer van 't stedelijke en dan kunnen we vast ook nog wel even richting de kust lopen. ;)

Verleggen we allemaal onze grenzen een beetje.
Hoeveel van die foto's heb je al niet, Youri? :P

Okok ok you win!

Naja je hebt wel gelijk, je moet idd ook eens andere dingen proberen maar ook weten wat je het meest intreseerd. Mij geval sport en portrait.

Maar zou ook wel eens wat in stad willen doen.

Doen we aan het beginn wel dat je maar 1 lens mag kiezen. Dan kan je echt creatief wezen.

Dat is lame! Moet je na wat pils ook wel een IS hebben. :P

35mm prime!
Als de grote fotografen. ;)
Leer je goed mee kijken.

Heb sowieso maar 1 lens, haha!

Vanmiddag hele middag foto's gemaakt bij dat feestje.
Uiteindelijk met m'n eigen lens en zonder flitser, daar kon ik niet meer aankomen..
't Ging echter prima, aangezien het naar buiten verplaatst werd met dit weer. :W
Rond uurtje of 8 naar binnen verplaatst, maar daar heb ik al snel de moed opgegeven - way te donker/druk natuurlijk.

Redelijk tevreden met m'n cam qua gebruik, maar moet de foto's zelf nog zien op laptop.

Duurt dat inladen in LR ook zo lang bij jullie?
Heb nu een stuk of 350 foto's en ben dan echt 20min bezig, volgens mij.

Ben nu al benieuwd naar het resultaat van die meeting qua foto's. En ben ook wel benieuwd naar Björn's foto's.

Effe wat anders,

Spreek je jouw naam nou uit als bjorn of als bjurn ? Dat vraag ik me al weken lang af haha.

Bjern.

Inladen van foto's in LR ligt puur aan de snelheid van je HDD. Bij laptops zijn die sowieso trager, tenzij je een SSD hebt.

Heb je in Raw geschoten ? lijkt me wel. 250 hmm tjsa 15 a 20 min is denk wel beetje normaal. licht idd aan de snelheid van je laptop.

Ik denk dat mijn keuze uit zou gaan naar een 24-70 of 24-120 di binnekort komt.
Maar het liefst een 24mm prime.

posten die pics maken

Ik zeg Bjurrun.
Het is Bjurn, maar reageer dan liever op Bjorn. :!

Even een paar, niet zozeer de beste:
15oge1k.jpg

2q20qxv.jpg

fuxob7.jpg

33jr23n.jpg

Nog 1 van tijdje terug:
1ya8m8.jpg

Status
Not open for further replies.
Back