@Maarten:
Ik zag al dat het Maastricht was haha.
Foto #4: Die zijstraat wat je links ziet, daar moet je eens in gaan en dan naar PL-Line gaan. Erg mooie kleding
Hmm vandaag de 50D en 7D in m'n handen gehad. 7d was wel echt ff een stukje sneller als de 50d. Alleen het prijsverschil is gewoon veel. Je betaald 600e meer voor de 7d..
Hmm vandaag de 50D en 7D in m'n handen gehad. 7d was wel echt ff een stukje sneller als de 50d. Alleen het prijsverschil is gewoon veel. Je betaald 600e meer voor de 7d..
sneller op gebied van foto's per seconde ja, maar staar je daar niet blind op hoor. De 50D voldoet daar ook in. Kan je beter het extre geld gebruiken voor een echt goede lens.
Ik ga de foto academie doen in Amsterdam. nou is sport fotografie idd wel 1 van m'n favorieten.. Vraag me ook af hoe het is met afdruk kwaliteit e.d. tussen die 2..
Ik ga de foto academie doen in Amsterdam. nou is sport fotografie idd wel 1 van m'n favorieten.. Vraag me ook af hoe het is met afdruk kwaliteit e.d. tussen die 2..