Ik hoop in Den Haag te gaan beginnen in 't 2e jaar.
Gebaseerd op m'n werk wilde de hoofddocent me zo aannemen, ze dacht alleen dat er wat shit bij IBG zou veranderen, waardoor ik financieël gezien in problemen kon komen.
Nagegaan, maar dat is gelukkig niet waar.
Zit nu alleen al sinds maandag te wachten op bericht, waarschijnlijk gezien de introweek.. :|
/fingers crossed
Nou, dat werd 'm dus niet..
Had toch goede hoop na wat ze zei, maar de directie was van mening dat m'n P uit R'dam onvoldoende aansloot op hun pakket in 2e jaar. :L
Zelfde dag nog Breda gebeld en daar een paar dagen later op gesprek geweest.
Foto's weer helemaal goedgekeurd, genoeg potentie, blabla.
Tot de 'maar' weer kwam en dat ik met m'n werk niet echt standpunten innam of een verhaal wilde vertellen.
Een en ander over uitgelegd waarom en een opdracht meegekregen - daar vorige week keihard aan gewerkt, zondag op maandag heel de nacht doorgehaald, half 10 op de mail en 's middags een telefoontje dat ik 't heel goed gedaan had en in 2e jaar in mocht stromen.
Booyah!
Vandaag gelijk eerste lessen gehad. :W
Ergens baal ik nog wel van DH, want dat is ook echt een goede opleiding en leukere omgeving (= ook meer afleiding?)
Maar daar was 't wel gelijk moeilijk geweest, omdat ik in zou stromen met een achterstand.
't Valt me nu wel weer op dat er een aantal klasgenoten nieteens weten hoe PS, LR (en SLRS?) werken.
Dat zal wel leuk worden met presenties, wanneer je daar nog serieus op in moet gaan etc.
Lag natuurlijk alweer bijna te tukken tijdens m'n eerste les/college. :#