Algemeen fotografie topic #9

Status
Not open for further replies.
Zo, camera weg, gast wist er geen klote van. :D
Had hem evengoed een kapot ding kunnen meegeven, dinsdag de lens weg. En dan komt een nieuwe body wel erg kortbij. Ik twijfel nog om mijn fisheye te verkopen, als ik het doe koop ik een 5D, anders een 50D. Luxeprobleem :D

Ah van daar dat je niet op mn PM in ging :P

Ben nu aardig kapot, gisteravond voedselvergiftiging opgelopen, maar zal zo wel even kijken voor mooi foto's die ik de laatste tijd in Europa heb geschoten.

X-team, nice foto's en zijn duidelijk niet bewerkt.. 2e is scheef ;)

Ah van daar dat je niet op mn PM in ging :P

Ben nu aardig kapot, gisteravond voedselvergiftiging opgelopen, maar zal zo wel even kijken voor mooi foto's die ik de laatste tijd in Europa heb geschoten.

X-team, nice foto's en zijn duidelijk niet bewerkt.. 2e is scheef ;)

Ik had toch geantwoord? :o

Ik had toch geantwoord? :o

Ja klopt, ik dacht dat ik nog een 2e pm had gestuurd en dat je daar niet had op geantwoord, maar ik zie hem niet in verzonden berichten staan... beetje jammer. Maar ik zou hem anders wel van je over willen nemen (ben trouwens niet de enige.. :P)

Prijs is 240, degene die het eerst geld heeft krijgt em. Normaal komt volgende week iemand die lens ophalen. Maar degene die eerst is wint. :P

Prijs is 240, degene die het eerst geld heeft krijgt em. Normaal komt volgende week iemand die lens ophalen. Maar degene die eerst is wint. :P

Done deal, PM me jouw gegevens maar :) of ben ik al te laat ?Ik kan hem overigens niet op komen halen, dus voeg de verzendkosten er maar bij.

aepnhy.jpg

@ Fox,
wel leuk maar helemaal rechts is voledig overbelicht!

@ vas
Mooi.

Ook maar even een pica van vandaag. Eigelijk op het moment dat ik het water in ging , toen ging het licht ook uit allemaal donkere wolken.

1.

2.

3.

Komt binnekort nog een foto doubel page in Kitesurf magazine van deze rider ook.

Nice Vass en ook Youri!
Vind dit de beste foto's van kiten sofar eigenlijk:
- 2 met persoon + kite in toffe compo, laatste vette gelaatsuitdrukking ook.
- 1 afgesneden in toffe compo
En vette belichting/kleuren zo.
:W

Nice Youri!
Wat ik me altijd af vraag, zijn die kites zo goed te controleren dat je echt tot op een meter afstand van die sprongen kunt komen om te fotograferen? :+

Thanks, Hoe meer ik er naar kijk hoe better ik ze ook vindt haha.

Meestal zijn ze redelijk te controleren ja, maar heb al vaakl genoeg toch even onder water moeten duiken haha.

Ik vindt dat je veel meer uit je bewerking kan halen, bij elke foto.
je post elke keer een HDR of een Pano maar mischien moet je gewoon eerst met een goede bewerking starten.

Status
Not open for further replies.
Back