This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Algemeen fotografie topic #9

Status
Not open for further replies.
Wat pics uit maroko waar ik nu zit.

1.

2.

3.

4.

Moet maar weer eens wat serieuze foto,s gaan maken , want niet veel meer de laaste tijd.

Nummer 3 ziet er echt prachtig uit qua kleuren en scherpte, echt niet normaal. Heel schoon toonbank glas ook

[ir]http://img821.imageshack.us/img821/2748/newsprinters1.jpg[/ir]

mijn werk hier in londen (klikbaar)

Last edited:
Julie zien alleen de leuke dingen he heb gister heel de dag van 10 tot 6 op het strand mogen staan, en het waaide ook knetterhard. Had echt overal zand zitten en was verot.haha

Julie zien alleen de leuke dingen he heb gister heel de dag van 10 tot 6 op het strand mogen staan, en het waaide ook knetterhard. Had echt overal zand zitten en was verot.haha

En dan ook nog 2de worden. He, wat heb jij het vervelend Youri

Heb sinds gisteren mijn camera, een Canon eos550d + Sigma 17-70 OS HSM lens. Dus eerst wat in het boekje gelezen en dan maar aan de slag gegaan. Na een paar testfoto's blijkt het toch allemaal iets moeilijker als verwacht. Dus dat wordt nog veel oefenen .

Foto 1:
[ir]http://img340.imageshack.us/img340/8061/img0015nq.jpg[/ir]

Foto 2: (HDR)
[ir]http://img249.imageshack.us/img249/7719/img0132hvd.jpg[/ir]

Geef maar commentaar of tips .

1e is niet scherp en een beetje levenloos of kleurloos.

2e is een standaard foto.. niets bijzonders aan. Door het HDR ook wel een beetje ovedone qua kleur imo.

Maar sowieso het vet veel oefenen om te weten hoe alles nou precies zit! Tip is: gewoon schieten wat jij denkt dat leuk is om op een plaatje te hebben en schiet niet in 1 stand, probeer veel met t diafragma en sluitertijd...

Lekker oefenen m8. Nog niet te veel blind staren op andermans werk. Net zoveel schieten totdat je camera een extra ledemaat is

Laat het Hdr nog heel lang achter wegen om het goed te doen is het verdomd moeilijk.Daar in tegen wel leuk om af en toe eens mee te spelen.

1ste is idd onscherp( let daar altijd heel goed op) bij mij gaat een onscherpe foto gelijk de prullebak in. Veel oefenen, forums lezen en andersmans foto,s bekijken of forums en kijken wat men daar voor comentaar op geeft daar kan je ook weer van leren.

In het beginn is leuk om dingen in de achter tuin te fotograveren maar daar buiten is het nog veel leuker. En je hebt een mooie camera waar je veeel mee kan dus probeer het ook niet bij Vakantie kliekje,s te houden.

Heb vandaag aantal pics gemaakt. Hoefde zelf niet te varen , en kon ook helaas niet vanuit het water schieten van wegen de comp. Hier in maroc is het grijs van het zand zeg maar.
zomaar een paar, hoop morgen nog wat te schieten.
wordt wel tijd voor een langere lens,kom te kort haha

1.

2.

3.

4.Deze is ook wel leuk met de fish.

nikon 70-200 met 1,7 TC maar zit ook op FF. Optie zou zijn voor d300s er bij omdat het crop factor is. Of 300mm met TC of 500mm.

Kwam afgelopen weekend uit de stad rijden om een uurtje of 6 in de ochtend, en reed langs een prachtige zonsopgang met op de voorgrond chillende paarden en zo een mist laag boven het gras. Was bijna om mijn camera gegaan tot ik besefte dat het waarschijnlijk toch niks werd met al die alcohol in mijn bloed. Maar ik ga binnenkort echt mijn wekker zetten. In de hoop nog eens zo een mooi plaatje aan te treffen daar.

Status
Not open for further replies.