Algemeen fotografie topic #9

Status
Not open for further replies.
M'n broertje wil graag een statief, maar heb geen idee waar ik op moet letten en of er nou ook echt verschillen zijn bij een prijs rond zo'n 60,-?
't Liefst gewoon niet te zwaar, waterpasjes en 1.50m hoog ofzo.

Je kan beter wél een wat zwaardere pakken, stabieler + uiteraard goedkoper dan de erg lichte types.

Kijk even voor een manfrotto, niet zo gek duur en erg goede kwaliteit.

Mja, ik zag bij Konijnenberg zoveel merken staan - geen zin alles uit te zoeken tbh.
Maar 1.5kg is niet zo bijzonder licht toch?

Even een shameless plug :D

Ik heb een nieuwe camera gekocht, dus mijn Canon 5D is te koop (compleet met doos, boekjes, software en extra accu). Ik wil er 750.- voor hebben.

:)

Geef je zo snel op?

Ik zou die kut scooters dumpen... Heb je eigelijk op lange termijn niks aan. Ik zit ook nog steeds met een sprinter in mn maag wat ik nooit meer ga verkopen.

Ik zou nog even 2 keer nadenken.

Denk dat het geld van de camera naar de gitaar gaat. Heb een leuk gitaartje op de kop kunnen tikken waar ik nieuwe electronica in wil stoppen. Met mijn salaris en geld van camera moet dat zeker wel te doen zijn.

Verder ben ik aan het leren voor scootermonteur dus ik wil zeker niet stoppen met de scooters als hobby.

eigenlijk ben ik benieuwd of je scooters over 40 jaar nog leuk vind om aan te sleutelen.
elektronica etc. maar dat is kwestie van interesse

Status
Not open for further replies.
Back