Algemeen fotografie topic #8

Status
Not open for further replies.
vandaag hier in montreal ook naar foto/laptop tas gekeken.
Hadden wel dakine maar niet voor foto camera's. Verder alleen die basis niet mooie/leuke tassen.
Dus nu is het alleen een rugzak geworden met apart laptop vak.
Ga die tas mooi gebruiken voor op de motor. Had nog mooie kortings kaart liggen.

Maar moet toch ook nog eens verder zoeken. Want normale schouder tas wordt na 2 uurtjes lopen toch wel vrij zwaar.. Wil ook een tas hebben waar het niet echt in opvalt waar camera spullen en laptop in zitten aangezien de apparatuur duur is.
Denk dat je al snel met 3000 euro aan materialen rond loopt.

Stja hum zie volgens mij maar 1 vakje voor je camera. Als je wil uitbrijden met flits of lange lens dan heb je er niks aan.

Kijk ook altijd bij een tas dat je aan de voorkant iets hebt om je statief ( als je die wilt gebruiken) aan te hangen , als je keer eind gaat lopen ofzo dan is dat wel prettig.

Stja hum zie volgens mij maar 1 vakje voor je camera. Als je wil uitbrijden met flits of lange lens dan heb je er niks aan.

Kijk ook altijd bij een tas dat je aan de voorkant iets hebt om je statief ( als je die wilt gebruiken) aan te hangen , als je keer eind gaat lopen ofzo dan is dat wel prettig.

hallo wederom,

Mijn vriendin is bezig met haar scriptie, nu heeft ze een foto, daarin moet tekst komen.
Hier moet een dikke rand om de tekst komen zodat deze opvalt.
Weet iemand van jullie met welk programma dit kan?

Graag een gratis programma.

Youri, die tassen waar jij het over hebt: Dakine Sequence. Die kosten gemiddeld €200,-. of bedoel je een ander model????

Nee.. Camera rugzakken zijn gewoon erg duur. Maar er is over aan gedacht bij deze bag en nog steeds veel ruimte voor je camera spullen.

Vind ze wel erg tof, alleen echt bijna nergens te krijgen :P. zoiezo wil ik een goede tas hebben, omdat ik er toch vaak best lange stukken mee loop. Vergelijkbare tassen zijn zo te zien ook rond die prijs of zelfs nog duurder. heb nog 3 maanden voor ik op vakantie ga, dus hoop dat ik snel wat vind.

Hmm oke ik dacht 119-,

Ik had er in venezuela 149 dacht ik voor betaald, maar is wel een fijn tasje. heel mischien dat ik hem binnekort wel weg gaan doen. Wil graag een backpack met wieltje,s hebben voor @ airport enzo. want dan is 18kg op je rug best wel wat.:P

Moet nog wel een goede vinden.

Nee klopt, ik heb mijn tas bij kamera express gekocht. Hebben ze crumpler/lowepro enz.. maar geen dakine. Heb heel Rotterdam doorgezocht voor een Dakine fototas, maar niet gevonden :S

Winkels die Dakine verkopen kunnen die tassen gewoon bestellen.

I know, wilde alleen graag eerst de tas zien, en mijn camera's er in passen enz. voordat ik hem gelijk aanschaf. Was wel in een winkel waar ze hem wilde bestellen zonder dat ik dan de koopverplichting had, maar dat was in Rotterdam (anderhalf uur hier vandaan).

Toen kwam ik deze lowepro tas tegen, en daar ben ik erg blij mee. Past mijn fotocamera, videocamera en nog een lens + flitser in. Lijkt weinig ruimte op de foto, maar met was pas en meet werk kan er een hoop in. Plus dat mijn statief mee kan op de tas en ik nog extra ruimte heb voor wat klein spul in het vak er boven.
Ben meer dan tevreden :)

Zo, na een tijdje een 1000D te hebben geschoten vandaag een 550D gekocht!
Eerst indrukken zijn top! toch wel een verschil :)

iemand hier die een 1000D wilt kope dus? :P

Ik heb een Eos500D met kitlens (18-55). Wil er eigenlijlk nog een goede allround-lens bijhebben met wat meer zoom. Gebruik mn camera voornamlijk voor het fotograferen van landschappen bij daglicht maar wat zoom voor bijv. wilde dieren is ook wel prettig. Wil alleen niet te veel inlveren op kwaliteit van de foto en ook niet steeds van lens wisselen.

Iemand en idee? Is een Sigma 18-125mm F 3.8-5.6 DC OS HSM wat? Of een Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS?

Last edited:
Even bezig geweest met een 'productfotografie', vind het wel erg lastig, met belichting e.d.

[ir]http://farm3.static.flickr.com/2757/4436415222_3190b0a50b_b.jpg[/ir]

[ir]http://farm5.static.flickr.com/4028/4436415520_d89e352566_b.jpg[/ir]

[ir]http://farm3.static.flickr.com/2704/4436414918_f7178792ea_b.jpg[/ir]

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Kleuren zijn opzich wel lekker natuurlijk, maar je ziet nu niet 't gehele product.
De schaduwpartijen zijn te donker, daar zie je helemaal niets meer in.

Ik weet ook niet hoeveel lichtbronnen je gebruikt hebt, maar volgens mij 1.
Volgens mij worden er vaak toch wel (minimaal) 2 gebruikt, op bijvoorbeeld verschillende sterkten en diverse plekken (link, rechts, achter, voor etc).

Status
Not open for further replies.
Back