Kleuren zijn opzich wel lekker natuurlijk, maar je ziet nu niet 't gehele product.
De schaduwpartijen zijn te donker, daar zie je helemaal niets meer in.
Ik weet ook niet hoeveel lichtbronnen je gebruikt hebt, maar volgens mij 1.
Volgens mij worden er vaak toch wel (minimaal) 2 gebruikt, op bijvoorbeeld verschillende sterkten en diverse plekken (link, rechts, achter, voor etc).
nou weetje wat het kuttige van je licht is zo... niemand weet nu of het witte, beige of gele schoenen zijn..
@ erik
Waarschijnlijk is je lamp idd te warm geweest. Wat erg fijn werkt voor product fotografie is een softbox. Weinig schaduw en soft licht zeg maar.
Passen trouwens alle lenzen gewoon op die d5000 ?ik dacht dat die een motor in de body nodig had(zeg maar ) ?
Ik zit een beetje met hetzelfde voor een 1000d.. Maar wordt wss een 55-200 lensHeb et effe uitgezocht, de D5000 heeft idd geen AFmotor in de body, dus als je geen AFmotor in de lens hebt werkt alleen de MF.
De 70-200 f2.8 (wat trouwens echt een fucking dure lens is Youri ) heeft die motor volgensmij wel, dus dat moet geen probleem zijn.
Heb geen idee hoe dichtbij je alles kan halen met 200mm, aangezien ik maar tot 55mm gewend ben. Misschien eens een keertje Tom#86 lief aankijken om zijn 55-200 lens uit te proberen zodat ik weet wat ik kan verwachten van de zoom van die 70-200.
ik ook weer eens, 26 ste alleen weer weg moskou...ben de 25ste tot de 28ste thuis kan je ook langs komen kan je die 70-200 wel eens proberen.