Ok, bitches, i need your help! :#
M'n serie is zo goed als af, maar ik moet even wat feedback hebben.
Onder elke foto staat wat 't voor moet stellen en ik wil weten of dat ook zo overkomt.
't Is dus 't idee dat ik 4 jaar lang mezelf niet ben geweest, me overal achter verschuilt heb en mijn 'gevecht' daar vanaf te komen. Vandaar dat je nauwelijks m'n gezicht ziet of ergens (half) achter.
Teveel kijken naar wat anderen maken/doen, waarbij ik m'n eigen identiteit niet zie.
Daarbij verlies ik mezelf steeds verder uit 't oog, maar lieg tegen iedereen dat 't nog prima gaat.
Op de andere foto zal ik achter 't raam zitten, waarin je in de weerspiegeling mensen ziet staan/lachen.
Daarbij ga ik aan de anti-depri, maar word 't allemaal nog maar weinig beter.
Ik besef dat 't nu echt tijd word dingen te veranderen (5 voor 12), maar niet op deze manier.
(Deze 2 moet ik nog even omdraaien.)
Ik besluit 't op m'n benen te laten tattooeren (2 ogen), dat ik vanaf nu echt op m'n eigen benen moet gaan staan. De 2 ogen staan er dus voor dat 'I've got my own back.' en dat die kutzooi verleden tijd is.
Daarbij ben ik er een jaar tussenuit geweest en een aantal maanden ben wezen snowboarden, waarmee ik echt uit m'n eigen duisternis ben gestapt.
Dat jaar werd me steeds meer duidelijk, dat mijn zwakke punt (mensen observeren) eigenlijk mijn sterke punt is.
Dat zou ik erg goed kunnen combineren met mijn 'passie' voor fotografie, waarbij ik me dus nogsteeds verschuil achter 'iets', maar op een positieve manier, achter de camera. (Goh, wat is 'ie vrolijk. :+)
Ik zou jullie hulp erg waarderen!