Algemeen fotografie topic #6

Status
Not open for further replies.
Fuck yeah! 8)
Vandaag toelating gehad.

's Ochtends tot half 11 spulletjes neergelegd, vervolgens zouden we een presentatie krijgen van 11 tot half 1, wat niet doorging.
2 uur peentjes zitten zweten, maar kreeg uiteindelijk te horen dat ik bij de laatste 19 van de 65/70 man zat.
Begon te shacken van opluchting toen ik 't hoorde.. :W

's Middags gesprek gehad met toelatingscommissie, wat voor m'n gevoel echt goed ging.
Ik was scherp, gemotiveerd en kon hun argumenten me eventueel niet toe te laten goed weerleggen.
Ik heb geen werk gezien van de andere kandidaten, dus het is echt afwachten.
Binnen 2 weken zou ik uitslag moeten hebben.
Fingers crossed!

spannend :D Best een happening he zo een toelating. Ik zat daar met 400 man :X
Hoop dat je door bent Björn, je werk ziet er echt goed uit! Hopen dat je verhaal daar bij aan sloot !

Ja, zeker.
In Rotterdam destijds ging het heel anders; daar kwam je langs om een bepaalde tijd.
Hier was je de gehele dag, zag je je concu en had je nog een voorselectie.

Wanneer ik niet toegelaten word, ben ik alsnog trots op mezelf.
Alles eens ruim optijd af, gemotiveerd en heb echt laten zien wat ik interessant vond en niet om makkelijk te scoren. Hoop dat hun dat ook zo hebben opgepikt.

Thanks iig weer!
Crossed_Fingers_2.jpg

Je hebt zekker een mooie serie gezet!Hoop dat je toegelaten wordt!
Als ik er tijd voor zou hebben zou ik het ook doen.

Volgende week denk nieuwe cam ophalen.overgegaan op Nikon.
zal denk de d700 worden, met de benodigde spullen er bij. hehehe

Mooi foto Bjorn, vindt ook dat je een beetje eigen kleur style kiest! welke mij erg aanspreekt.

@inimoek.
Opzich een leuke plaat, alleen het blauw en rood ben je te ver mee gegaan. En ik had later op de dag gegaan , wat meer schemer en dan de auto er uit laten flitsen.

De spot loopt gelukkig niet weg :D Volgende keer Shane zn auto ff pakken en die daar neer knallen dan in de schemer :)

En even wachten tot ik de Sigma 18-200 met Stabilizer kan bemachtigen. Doe nu alles nog met mn kitlens :(

Heb even snel gesjopered. Het is best wel een vete bak dus mag ook best wel een coole omgeving .( probeer eens op een autosloperij) met veel troep rond om en dan inflitsen.Krijg je heel vet resultaat. Mijn sjopje hoe ik het gedaan zou hebben onegveer.(zitten nog wel wat foutje,s in hoor,maar voor het ideei)

met kitlens kan je het zelf krijgen, stabilisatie heb je volgens mij echt nodig :p foto is retescherp man,:P

Mn kitlens is 18-55 3.5-5.6 en de Sigma 18-200 3.5-5.6 dus scheeld weer gewissel :W. Deze foto is btw met statief gedaan :D

Status
Not open for further replies.
Back