Algemeen fotografie topic #6

Status
Not open for further replies.
I know, maar ik schiet de hele serie binnenshuis; met het idee dat ik nu ook 't huis niet uit kan ivm krukken. Als je kijkt zie je dat er rechts ook al een behoorlijk stuk is weggeshopt, dat moet ik nog even net maken.

Thanks iig. :)

Ben ook blij dat ik na 2 weken eindelijk een idee voor een serie kreeg.
Volgende week vrijdag toelating..

214tw7s.jpg

kcfchz.jpg

Last edited:
Beschrijf je leven in 10 foto's. ZW of kleur.
't Is voor (documentaire)fotografie.

't Idee is dat ik me de afgelopen jaren overal achter verscholen heb en niet mezelf ben geweest/een masker heb opgehad, waardoor ik mezelf alleen maar meer uit 't oog verloor. 't Laatste shot zal uiteindelijk zijn dat ik alsnog ergens achter sta, een cam, maar dat is dus in positieve zin.

Mooi weer + Canon 350D en een kutlens + verveling = je moet wat :P

[Ir]http://i591.photobucket.com/albums/ss357/Sandor159/_MG_5650.jpg[/Ir]

Daarnet een camera gekocht.

350D met 18-200 sigma lens, B+W uv filter, extra battery, afstandsbediening voor 300.. Redelijk nette prijs toch?

Ben al redelijk tevreden met de foto`s, eerst maar eens leren foto`s maken :P

Zitten alleen van die CF kaarten in, zijn er ook "adapters" waar normale SD kaarten in kunnen? Heb namelijk een hele hoop van die normale kaartjes alleen passen die natuurlijk niet in deze camera.

vanmiddag misschien nog even foto's maken bij het NK fietscross hier dorp verder op, het is mooi weer en verder toch niets te doen kijken of het nog beetje wil lukken;)

@ Sandor , ook een leuk poesje :P

even camera meegenomen naar de dierentuin ...

panter.jpg

vond deze ook wel mooi gelukt..

beest.jpg

en onvermijdelijk kom je dan dit tegen :*

Come to daddy!! :P

dothekangedoo.jpg

haha ik heb echt die 1e 2 fotos vrijwel eht zelfde gemaakt.. is emmen toch?.. die marmottenbeesten kan je zo tussendoor wandelen.. grappig

Omg Melf.. :P skippy de batskangeroe :P

Vast succes met de toelating Bjorn!

Ben we benieuwd naar de hele docu :) Nu lijkt het: Dat je blij bent, graag boeken leest, je moedeloos/gek van je laptop word en dat een pilletje de oplossing is :P

haha ik heb echt die 1e 2 fotos vrijwel eht zelfde gemaakt.. is emmen toch?.. die marmottenbeesten kan je zo tussendoor wandelen.. grappig

in Emmen idd , je kunt er niet echt doorheen wandelen , zit een muurtje tussen..

@ pepijn , dan had je de apen eens moeten zien , viespeuken :*

en stuk voor stuk homo's ook nog :P

oh ja , de reuzenschilpadden waren ook bezig ...

Vandaag niks te doen dus dacht laat ik eens een zelf portretje maken.

Vindt hem zelf wel vet, nog net even extra de oogje,s groen gemaakt.

Status
Not open for further replies.
Back