Zijn al behoorlijk oude foto's toch ? Meen dat ik ze in een vorig topic al eens voorbij heb zien komen.
Wel erg tof! Toffe auto en vette lokatie zonder veel afleidende dingen!
Beetje bewerking doet hem al veel goed
/edit foto is overkill nu. Naja punt is dat je met lightroom/photoshop een hoop goed kan maken.
Gewicht wat ze kunnen dragen is stuk hoger.
Wanneer je aardig wat gear hebt zoals ik nu bv dan is een stevig statief echt echt een must. 40D + grip + 70-200 + eventueel 580ex II is aardig wat kilo's.
Maar de manfrotto's staan steviger, zijn robuuster en kunnen meer hebben (wankelen niet wanneer het eens waait) enz enz.
Siroj.
Die gozer wegsjoppen is wel netjes gedaan... je ziet het haast niet.
Content aware fill. 8)
cs 1,2,3,4,5 kan met elke PS
geeft wat meer actie in de plaat denk ik
Wat Xander zegt, is niet zo moeilijk als het lijkt met deze 'nieuwe' tool van Adobe, check dit maar eens :
*Yoututbe*
550d? als de filmfunctie belangrijk is!
40d is een geweldige camera nogsteeds hoor. betere ruisprestaties dan de 50d. alleen geen filmen..
wat is je budget?
Misschien een gekke vraag, maar waarom heb je hem zo scheef getrokken? Die gozer wegsjoppen is wel netjes gedaan... je ziet het haast niet.
Content aware fill. 8)
Moet het eigenlijk nog steeds een keer uitproberen eigenlijk want heb wel CS5
Gisteren nog een nieuwe lens gekocht, 70-200 2.8, kan niet wachten om vanmiddag foto's te maken bij het sporten :#
Ik ben trouwens opzoek naar een leuke camera.. ik heb al redelijk wat ervaring, en wil een prosumer cam eigenlijk. Ik wil met de tijd een 7d/5d (vooral voor de film functie), maar deze liggen nog een beetje boven mijn budget..
Wat is een leuke (2ehands) prosumer om die tijd op te vullen (tot ik wel een 7d kan betalen)?
Ik hoorde al wat dingen over de 40d.. maar is die niet een beetje verouderd? (en dan vooral de iso waarden die maar tot 1600 gaan ofzo, waardoor de ruis prestaties waarschijnlijk niet al te best zijn)
Ik wil graag een Canon.. vertrouwd en makkelijk met objectieven straks voor de 7d/5d..