KTP Optic Rox

Raceroxie said:
Gefeliciteerd:W

Dikke minibike gewonnen hoor!
Maarre had je wel wat echte concurrentie:?

weinig idd, er was er nog wel 1 waar ik over twijfelde maar die heeft wss niets gewonnen omdat ie niet zo super gelieft was daarzo. hoorde van veel mensen dat ie alles overdreef, maar vind het gewoon lullig voor hem want zijn rox zag er verder wel erg mooi uit. lees: willyhubers kappen voor en achter, flip-flop gespoten, chrome velgen. dusja.........

verder was het wel leuk. en minibike heeft al versleten stepjes hahahaha
groetjes :*
 
hey arthur, nog gefeliciteerd met je minibike :* was idd weinig concurrentie maar die bjorn had wel iets moge winnen, 2e ofzo..
en je rox zag er int "eg" wel goed uit, terechte winnaar 8)
 
black_white said:
weinig idd, er was er nog wel 1 waar ik over twijfelde maar die heeft wss niets gewonnen omdat ie niet zo super gelieft was daarzo. hoorde van veel mensen dat ie alles overdreef, maar vind het gewoon lullig voor hem want zijn rox zag er verder wel erg mooi uit. lees: willyhubers kappen voor en achter, flip-flop gespoten, chrome velgen. dusja.........

verder was het wel leuk. en minibike heeft al versleten stepjes hahahaha
groetjes :*

is dat deze die je bedoelt???
 
mjah was te verwachten .
Je rox is gewoon op het moment vet hot :W zeker doordat de combi wit met zwart en al dat bling bling bij jou gewoon goed doet onder ons en velen anderen :)
 
Rooienaar said:
Doe je goed Arthur :*

Neem je je minibike mee naar Best? Kunnen we naderhand bij Jeroentje nog vlammen ;)

en croks en bami rollen ownen (nadat we de mac hebben beroofd daar) die zit er trouwens maar 2/3 km vandaag :D

Maar je Aerox is nog steeds mooi:D
Als je ooit je velgen wil ruilen tegen gespoten velgen moet je het maar laten weten :p

oooooi Tim
 
Rooienaar said:
Doe je goed Arthur :*

Neem je je minibike mee naar Best? Kunnen we naderhand bij Jeroentje nog vlammen ;)

k zal eens kijken wat ik allemaal mee neem naar meeting best.... misschien wel alle 3 ;)

en das idd die rox, had terecht kunnen winnen ! mindere eraan waren: setup, binnenkappen en was op sommige delen niet mooi gespoten.

maar ding zat nog niet lang inmekaar begreep ik.
 
weer eens een update ?

na meeting best was ik het flink zat met de aerox :X achterkap was flink geschuerd, velgen waren niet alles meer en k vond het niet meer tovv.

de rox heb ik toen totaal gestipt en zelfs een topic geopend om hem te verkopen !!

toch heb ik alle moed bijmekaar geraapt en toch nog ff de aerox gehouden voor lelystad en nog meer meetings, dit ook omdat ik het nieuwe project nooit af had kunnen krijgen voor lelystad.

eigenlijk alles waar ik me op dat moment aanergerde ben ik gaan veranderen.
- velgen deels gespoten, met 2 nieuwe ml5o's :~ :~

vekgje.JPG


ook ben ik gaan rijden met een radiale rempomp (was tezien @ meeting best) aangezien het reservoir van de standaart pomp best groot was 8P heb ik er 1 besteld van een rs125cc.
Deze heb ik inmiddels gemonteert en een net beugeltje gemaakt om dit allemaal netjes te kunnen bevestigen.

rempomp2.JPG


ook motorisch ben ik gaan kijken wat er beter kon, dat was niet veel maar toch wel wat.
de flens van een c21 sluit totaal niet aan op een evo monstuk, samen met jos van jrs tuning hebben we besloten een nieuwe flens te bakken.

1.JPG


en zo tezien loopt het prima over :W
2.JPG


door dit geintje moest ook me c21 zelf aangepast worden:
4.JPG


of het resultaat zal boeken weet ik vrijdag ;) dan ga ik namelijk banken samen met jeroen en ze slider :*

hier nog even een status foto van vorige week, op het moment is alles aangesloten en brand het hok al :~

status.JPG


Ook het zadelhoesje is al weer terug, die krijgen jullie op lelystad wel tezien.

groetjes :*
 
denk dat het totaalplaatje er minder op wordt :rolleyes: is maar net wat JIJ mooier vind.

Hij blijft er ontsettend lekker uitzien :~
Grtz Hans
 
nog 5 dingen vergeten te vermelden :D

-achterkap is dus ook opnieuw gespoten
-nieuwe stickers laten maken (inne :*)
-halfpouli is afgedraait
-carterkap wat lucht gaten ingemaakt en netjes gespoten
-bijna zeker dat ik vrijdag een braking remklauw heb :W :~
 
Smaranello said:
Velgen waren al mooi... maar dit is ook super netjes..

Ben benieuwd naar het totaal plaatje :*

precies wat je zegt: netjes !!
het gepolijste was gewoonweg dof geworden, en daar ergende ik me aan. En dit ziet er irl gewoon zeer netjes uit.

groetjes,
 
Back
Top