Ktp Evo Nrg

Status
Not open for further replies.
Vaag, is normaal niet zo toch? @ Sander`s storm is het niet zo erg d8 ik.
Mja, ws valt het mij alleen maar op. :p
 
Is altijd zo, die van sander is afgezaagd en opnieuw gepolyesterd...zoals het hoort dus :p Haha..maar ziet er alsnog netjes uit hoor allemaal!
 
kleur ziet er zeker vetjes uit

vriendvan me heeft ook zo'n soort kleurtje ( wit met blauwe glans)
eerst had hij witte binnekappen zoals jij maar nu zwarte dan komt de kleur beter uit. misschien ideetje

verder wel vetjes allemaal:)
 
@ Tinne: normaal steekt het ook zo ver uit. Sommige mensen polyesteren het mooi en dan staat het wat beter. Ik ben echter al ZO lang bezig met dit ding, ik vind het wel goed zo. Vanaf nu is het afstellen aan de beurt. Dan zal ik helemaal af @ Lely staan

@ Pronk: Ja idd :p Thx :*

@ Pruttelbakje: Euhm, ja. Binnenkappen waren dus zwart, had dat dan eerder gezegd :D Whehe. Nee ik vind het zo heel erg mooi, wit met grijs/parelmoer blauw shizzle :W Ik ben er happy mee
 
Ik geef je helemaal gelijk.
Zeker als het net zo netjes in de lak staat....

btw, eigenlijk zou je carterkap ook die kleur moeten zijn.
 
Euhm... Ja, alles wordt nog die kleur. Paddock is ook zo, helm wordt nog zo, en die carterkap kan ik dan net zo goed ook maar meteen zo laten doen. Is nog zat lak over, dus komt wel goed :)

Hier btw pic van Paddock. Was net gespoten, ziet er wat gek uit omdat het licht niet echt goed was. Is wel leuk kleurtje toch? Is btw in het zonnetje HEEL erg vet vanwege de rondingen :W
IMG_0995.jpg
 
yo thx dudes. Ik denk dat pas over 2 weken alles helemaal af is en dan zal ik goeie pics schieten met carterkap, helm, paddock en natuurlijk de voorkap erbij :) Totaal plaatje dus, maar jullie zullen even moeten wachten...
 
UPDATE!!!

Aite aite, zo net terug van Wollebrand waar ik samen met Mitch ben gaan knallen. Allereerst even goed nieuws: ding gaat kk hard, momentsleutel ownage :D

Vanochtend 10 uur waren we er. Paar kleine dingetjes doen waaronder ff benzine bijvullen en alle carterboutjes erin draaien etc. Toen ff rondje rustig an gereden ff kijken of alles heel bleef en toen kon er kk hard gevlamd worden. Sproeier was nog een beetje te groot en rollen te zwaar. Nu heb ik er sproeier 135 inzitten en 3 gram rollen. Hij trekt nu perfect op, geen dip, geen gezeik. toeren = 14,3k constant. Dus vind dit wel erg netjes. Verder blijft de temp @ 56 constant, zelf na 500 meter volgas oid. Niets geowned of wat dan ook en was voor mij dus een perfect vlam dagje :W

Hier ff foto van toertjes (onscherp).
IMG_1043.jpg


Verder hier nog wat mooie shots van scooter bij elkaar:
IMG_1036.jpg


IMG_1038.jpg


IMG_1039.jpg


IMG_1041.jpg


Verder zijn er natuurlijk nog filmpjes gemaakt. Eentje van mij, alleen die staat @ camera van Mitch en die is vanavond pas thuis omdat hij eerst moest gaan werken.
Verder knalt die van Mitch ook behoorlijk hard (rijdt met Speed Rep de jager tuned, c20, 28mm DO vlak etc MAAR carters nog untuned en std vertanding) alleen ownde hij een voetpakking aan het eind. Samen ff nieuwe voetpakking erop gebeund en alles weer in elkaar. Toen kon hij ook weer knallen.

Verder kwamen we, toen we net weggingen en de laatste keer over het rechte stuk reden, een motorwout tegen. Wij stoppen, hij kwam naar ons toe. Heel gezeik, we mochten er niet rijden (openbare weg zei hij :confused: ) geen verzekering, geen kappen, klachten van mensen, veel te hard en mee naar de rollerbank. Mjah, wij heel kalm uitleggen dat we speciaal een busje hadden gehuurd om dit te doen, en dat het mocht van de beheerder etc. Nu hoefden we niet mee naar de rollerbank (want die zouden we toch kapotbranden) maar we hebben wel een bekeuring gekregen omdat we daar gereden hadden. Vind het maar vaag, want als het als openbare weg geldt, waarom mogen we er dan niet rijden :confused:

Njah, hoe het ook zij, we krijgen een bekeuring toegestuurt en zien wel hoeveel het is. Zal wel niet al te veel zijn dus ik maak me niet druk. Een erg geslaagd dagje, en ik denk dat ik binnenkort maar eens een testbank ga opzoeken :W

Filmpje komt vanavond :*
 
whehehe, je had em toch @ straat gevonden? :eek:

Njah, ownde iig goed hard gisteren. Wanneer gaan we/je checken @ dat grote vrachtwagen terrein? :*
 
nog niet, kapjes zijn nog niet helemaal af... Binnenkort wel hopelijk en dan pics. Denk dat het nog een weekje duurt ofzo..
 
Ik heb nog wel deze pics, alleen zonder de voorkap erop. Zon scheen een beetje en je ziet op pics niet het parelmoer effect :L Kapjes er even snel op gezet

IMG_1003.jpg


IMG_1004.jpg


IMG_1006.jpg


IMG_1007.jpg


IMG_1008.jpg


IMG_1010.jpg


Deze viel de zon er goed op :W
IMG_1015.jpg
 
Last edited:
srry, de lak is echt netjes...
alleen ik ben een zeikerd;

-Die enkelzadel is echt te erg, d8 niet zo erg.
-Sleutel gat had dicht gemoeten eveneens de twee gaten van losse kapje boven achterlicht..

Maar trek je er maar niets van aan hoor... :p
Op die 2 dingetjes na ziet het er mooi uit.
 
@ Marcel: Thx :*

@ Tinne: Euh ja, ZEIKWIJF GVD!!! :D Njah, ik had het idd dicht kunnen maken, alleen heb ik daar gewoon geen zin in gehad. Ik vond het wel best zo en die kleine gaatje storen me niet zo erg. Monoseat steekt idd verder uit dan ik zelf had gedacht toen ik em kocht. Wat doe je eraan? helemaal NIETS. Die blijft ook zo, denk niet dat men daar zo op gaat letten als ik wh00tend wegsprint... ;)

@ Blacknelli: Jij ook Thx :*
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top