Werd tijd dat ik ook maar weer eens iets van me laat horen
Als eerste ben ik een paar weekjes terug met Paul en Mitch wezen vlammen op circuit Wollebrand. Echt een groot stuk asfalt waar je goed kan afstellen. Ik ben van sproeier 190 naar 180 gegaan en heb het gasnaaldclipje iets hoger gezet en daardoor loopt hij nu erg zuiver. Ook ben ik wat lichter in rollen gegaan, maar hij blijft maar 13,5k draaien, dus moet eigenlijk op zoek naar een andere pijp.
Helaas begon de scooter aan het einde van de dag erg te lekken en werd de cil opeens 94 graden! Dus meteen gestopt en naar huis gegaan. Helaas heb ik maar 1 foto omdat de rest helaas gewist is
.
Helemaal rechts de NRG van Paul, links daarvan mijn Zip en daarachter de Runner van Mitch:
Ik heb wel wat filmpjes gelukkig
Hier kom ik volgas aanrijden:
http://crew.scooter-freaks.nl/timb/07-07-05/wollebrand1.avi
En nog eentje:
http://crew.scooter-freaks.nl/timb/07-07-05/wollebrand2.avi
Als laatste een sprintje tegen Mitch die ik helaas verlies omdat ik niet volgas kan wegrijden ivm enorme autowheelies:
http://crew.scooter-freaks.nl/timb/07-07-05/wollebrand3.avi
Diezelfde dag nog heb ik een lijstje gemaakt met dingen die nog moeten gebeuren voor Lelystad zodat de Zip goed voor de dag komt:
- Blok uitelkaar
- Cil poetsen/honen en vers zuigertje
- Blok opbouwen
- Alles lekvrij monteren
- Lange vertanding
- Radje goed ophangen zodat hij achter m'n voorkap past
- Stuurkappen + zijskirt aanschaffen
- Kappen spuiten
- Stickers plakken
- Velgen coaten
- Misschien nog een keer banken
De vertanding heb ik waarschijnlijk gefixt via Lieuwe, alleen die loop ik steeds mis op MSN
Het gaat om 2 Malossi vertandingen met de verhoudingen:
- Primair 14/39
- Secundair 14/48
Hiermee kom ik op een RF van 9,5 en dat is wel netjes.
Stuurkappen heb ik ook al gekocht van Bart@Sp, deze komen morgen binnen. Die zijn al zwart gespoten net als mijn kappenset moet worden. Ik heb tot nu toe zelf 2 kappen gespoten en het resultaat vind ik persoonlijk erg netjes.
Vandaag ben ik begonnen met het uitelkaar halen van de Zip. Ik was zelf erg benieuwd naar de staat van de cilinder. Deze bleek uiteindelijk nog aardig goed te zijn. Wel een paar kleine krasjes, dus ik laat hem toch maar even poetsen/honen en koop een vers zuigertje.
Het mengsel was in ieder geval wel goed, want er zaten geen sporen van roet op de zuiger en de binnenkop:
Verder nog 2 pics van het afbouwen (ik kreeg de bout van m'n achterwiel er niet af en had geen rotortrekker tot mijn beschikking):
Verder kwam vorige week de Stage 6 stickerset binnen dankzij Inne
Morgen ga ik naar MBV voor de cil en de zuiger en neem ik meteen een nieuw Twin-Air filter mee aangezien mijn huidige een gat heeft. De velgen gaan binnenkort ook gecoat worden dankzij Jay-Rune :*
Als laatste wil ik nog melden dat ik a.s. zondag mijn RS24 voorveer ga ophalen bij Marcie.
Tot Lelystad komen er denk ik geen updates aangezien ik nog aardig wat moet doen. Waarschijnlijk komt er iets voor Lely een update van de complete scooter!
Oi,
Tim :*