Special: KTP Stage 6 Zip SP

Status
Not open for further replies.
komt wel goed denx :) ben benieuwd naar de stickerset.. btw niet een idee om die stage 6 filter te kopen?
 
Volgens Mart KAN de cil 14,5 draaien ;) Met deze pijp moet je iig niet gaan proberen dat te doen. Het maakt niet uit hoeveel toeren dat hij draaid, Als hij op dat toerental zn vermogen maar afgeeft! Hier zul je op de bank wel achterkomen. Het is de hele combinatie pijp cil carb enz. die ervoor zorgt op welk toerental jou blok zijn vermogen af gaat geven. Succes met je project iig.
 
Weer een kleine update.

Vandaag de stuurkappen van Bart binnengekregen, ziet er echt super uit! Nogmaals bedankt daarvoor :*

stuurkapje1.JPG

stuurkapje2.JPG


Hij is prof zwart gespoten, dus zal iets afwijken van de kappen die ik zelf spuit, maar dat maakt niet uit. Hier een voor proefje van mijn eigen gespoten kappen, vind het er zelf prima uit zien:

gespoten1.JPG

gespoten2.JPG


Ben net ook even heen en weer gereden naar MBV om m'n cilinder te laten honen, een verse zuiger mee te nemen en een nieuwe Twin Air aangezien er een scheur zat in mijn oude. Pics zeggen genoeg, wandje is weer als nieuw:

cilwand1.JPG


Het zuigertje:

zuiger2.JPG


Als laatste de nieuwe filter:

filter1.JPG


Net ook even Lieuwe gesproken over de vertanding :) Deze komen ook hier naar toe, ik verwacht ze ergens halverwege volgende week. Zondag misschien nog een kleine update over de RS24!

Oi,
Tim :*
 
Vandaag even nieuwe voorveer opgehaald in Schiedam :)

rs24voor.JPG


En met z'n grote broer:

rs24tjes.JPG


Thanks to Marcie :*
 
Mja, moet ff kijken hoe het staat met kappen. Vind het er tot nu toe wel goed uitzien.

Totale lengte van de RS24 is sowieso al langer dan de standaard veer, dus hoger staat hij sowieso.
 
je moet voor je voorveer ff dat goudkleurige plaatje waar de bovenkant van de veer doorheen steekt ondersteboven bovenop de bevestigingspunten waar hij nu vastzit monteren. :)

daarvoor moet je wel 2 happen uit dat plaatje zagen en langere bouten monteren, normaal zitten er bij een rs24 al opvul bussen die tussen de voorvork en dat plaatje komen.

hoop ik het een beetje duidelijk uitgelegd heb }:O
 
Veel plezier met je nieuwe veer Tim:)

En tsja, dat ie iets hoger staat, zoals gezegd is daar iets aan te doen:p

S6:*!

Marc
 
waarom geen stage 6 vertanding?
als je een stage 6 zip hebt vinnik dat je:

stage 6 racing
stage 6 pijp
stage 6 carb
stage 6 vertanding
stage 6 powerfilter
enzz :p

afz: Bigg ass zip ;)
 
Tja, van sommige dingen verwacht ik wat minder kwaliteit dan de andere. Daarom vervang ik die door andere dingen ;)
 
IK hoop dat ik nog iets kan regelen voor je velgjes, dat zal wel moeilijk worden met deze tijd van het jaar.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top