Special: KTP Stage 6 Zip SP

Status
Not open for further replies.
TimB said:
Hmmm, ik hoop het ook :X Jeroen zei iig van wel.

jah maar mn poederleverancier heeft vakantie tot 22 juli :S maar ik ben met een andere bezig alleen die wil dat ik 300 kilo af neem en das wel erg veel van het goed ik heb niet meer dan 200/300 gram nodig ofzo

edit,

ik doe uiteraard mn best :p
 
Ook maar een keer een update doen :emo:

Ik ben iemand die houdt van alles op het laatste moment te doen. Oftewel, vrijdag voor Lely om 09.30 begonnen met beunen en om 21.30 klaar... Was echt supergaar. Maarja, kappen waren gespoten, blok zat inelkaar, stickers waren geplakt.

Dus ik rijden, lekt ie als een mongool :| Ik was echt superpissed, heb dat ding in de schuur gegooid en er niks meer aan gedaan, dus ook niet gereden op Lely...

Toen we op Lely aankwamen eerst ff unit inelkaar gebouwd samen met Arthur en Gid. Moet zeggen dat we een erg tovve plek hadden:

unit1.JPG

unit2.JPG


Hele dag lekker gechilled, beetje alles gechecked op het terrein. Aan het eind van de middag toch nog gebeund aan de Zip. Hij lekte ws omdat ik een bout in het blok niet goed had aagedraaid omdat ik bang was dat deze door zou draaien. Dit bleek het uiteindelijk ook te zijn, dus tijdelijk opgelost door een tapeind door het blok heen te rossen en aan allebei de kanten een moertje te bevestigen. Zondag zouden we hem dan alsnog starten om te gaan banken, maar door het kutweer zijn we om 12 uur al naar huis gegaan :| Vandaag toch even gekeken of het gewerkt had en dat was inderdaad zo. Ding reed goed, lekte niet en bleef netjes rond de 60 - 65 graden.

Hier een pic van de Zip @ Lely:
zip1.JPG


We hadden ook best een rommeltje van gemaakt :rolleyes:
rommel1.JPG


Mitch hoefde zijn legertent niet meer en Arthur zijn partytent zag het ook niet meer zitten :7:
tent.JPG

partytent.JPG


Alles was gelukkig wel opgeruimd (Arthur en Gideon :*)

Nou, ik ben van plan zo snel mogelijk een keer te banken en waarschijnlijk gaat hij daarna weg omdat ik eind Augustus ga studeren en het held dus wel beter kan gebruiken :)

Oi,
Tim :*
 
Weer een kansloze update van mij :rolleyes:

Ben net even een uurtje overal en nergens lopen knallen. Ding loopt echt superlekker :W Ben er dus erg tevreden over :) Heb ook nog een leuk filmpje gemaakt:

FILMPJE

Helaas wel m'n Twin-Air ALWEER geowned door een n00bactie 8P Maarja, gelukkig had ik me oude nog liggen die nog prima te gebruiken is :p

twinairgeowned.JPG


En een streep door m'n band :X. Gelukkig niet superdiep:

bandstreep.JPG


Als het goed is ga ik na deze week banken samen met Arthur bij JRS (sorry Paulus :*). Hoop dat het doorgaat, zo ja, dan laat ik het nog weten.

Oi,
Tim :*
 
jammer dat ik 'm gemist heb op lely, ben benieuwd hoeveel pk je scoort met deze setup.

btw nog bedankt voor die rode nrg achtervelg, rijdt super :p :)
 
Hij is vet :)

Wilde ooit ook nog eens een '99 zip sp maken, met een compleet stage 6 pakket.... :X
 
Last edited by a moderator:
jammer dat er geen bankscore bekend is voordat ie verkocht werd, maarja tis niet anders denk.. was iig een vet ding :D
 
Jammer dat je ermee stopt, zipje ziet er leuk uit:)
Stoppen met een project, betekent ook dat je projecttopic wordt geclosed...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top