KTP Optic Rox

aerox is dus klaar en ben niet meer van plan nog iets tedoen aan de aerox.

aerox%20klaar.JPG


en afgelopen zaterdag nog ff mee gedaan met de nk brommersprint @ genemuiden....... en een magere tijd gereden van 8.5 sec.

run1 waar ik gewoon een stuk sneller weg als als nummer 127 (was zijn eerste sprint)

6.JPG


terug blazuh

dsc078208ps.jpg


2e run, waar nummer 127 toch vrij netjes weg reed en eigenlijk de hele weg net voor me bleef

13.JPG


andere hoek

2e%20run.JPG


en nog een best vette foto van voor de start

vette%20picca.jpg


:* k denk dat dit het was, op speelmansplaten zal ie er nog wel zijn maar k denk met een mooi leeg gestraald carter.
 
omfg :~

Hij blijft toch echt wel een van de geilste roxen die ik heb gezien, altijd al heeeel vette scoot gevonden.

ben benieuwd naar je steet of die ook zo vet wordt maar dat zal wel.

echt mooi *D

Grtz Hans
 
Je reed tog netjes op genemuiden vondt ik , jammer van je rox ... maar ik kijk uit naar de streetmagic -:-

nummer 127 heet simon en heet simke op het forum ;)


groetz. danny
 
-arthur- said:
niet zo super gelieft was daarzo. hoorde van veel mensen dat ie alles overdreef, maar vind het gewoon lullig voor hem want zijn rox zag er verder wel erg mooi uit. lees: willyhubers kappen voor en achter, flip-flop gespoten, chrome velgen. dusja.........
Ja, dit klopt.
Dit omdat hij mensen heeft verteld dat ie die kappen zelf heeft gepoliesterd, toen er werdt gevraagt of er nog Willy Hubert kappen kwamen zei ie nee.
VOorderest beweerd ie dat de paint 1500 kostte, en de velgen 600.

Zeker een nette Aerox dit, maar als ik vragen mag, waarom toch de spaken van de velgen gespoten?!
 
tsja, waarom gespoten ? de velgen hadden ze beste tijd gehad, en de randen waren nog super (mits je ze oppoetst 8P) dus maar besloten om de sterren zwart te spuiten, en het ziet er gewoon een stukje netter uit zo :D
 
Back
Top