KTP Optic Rox

Is wel btje nieuwe mode aan het worden die velgen met Gepolijst / vechroomd randje :W maar wel tof Arthur
 
Tom. said:
:~ 9||6

meer valt er niet te zeggen

zeg dan niets 8P neeh geintje, tanx :*

@nick: idioot dat je der bent @ sr

@jeroen: wacht maar tot vrijdag :*

@ de rest: tanx voor de tovve reacties
 
die velgen zijn kk de shit jaaa.. ! maare, miss beetje verouderdereedere vraag :p maare, waar heb jij die wit/zwarte buddyhoes gekauft? ik wil em ook :D word die snel vies?? verder vette scoot, hoe kom je in hemels naam aan al die stickers werk je ook bij een reklame bureau ofzo?
 
Ziet er goed uit Arthur, Rox kon wel wat veranderingen gebruiken. :)

Maar het was toch eens getest dat je met een Evo vorm flens op Evo cilinder minder pk's boekte als met een gewone ronde?
 
Looking good Arthur :*,
rempompje blijft ownen en nu nog hopen op een leuke score(wat vast wel zal lukken :p)
spreek je,

Sven
 
Rooienaar said:
Ziet er goed uit Arthur, Rox kon wel wat veranderingen gebruiken. :)

Maar het was toch eens getest dat je met een Evo vorm flens op Evo cilinder minder pk's boekte als met een gewone ronde?

u hoord het vrijdag :*

verder tanx voor de reacties
 
vandaag dus dagje wezen banken:

voordat ik naar jeroen ging ben ik langs bart aka slome gegaan om een zeer brute en vrijwel redelijk vette remklauw op te halen :~
De klauw is compleet nieuw van binnen, nieuwe zuigers, blokken, keerringen enz.

braking%20klauw1.JPG


later op de dag ff snel de schijf erop geschroefd om te kijken hoe het staat:

klauw%20gemonteert.JPG


Het banken verder verliep uitermate goed !! bij binnenkomst zat ik al op 19.9 PK, na wat getest en iets zwaarder tegaan in rollen bleek dit allemaal niet te helpen.

ook heb ik het verschil bekeken tussen de ''normale'' c21 en de mijne met aangepaste flens.
verder niet geblokeert gemeten maar wel onder de zelfde omstandigheden en aftelling, het verschil.
uiteindelijk tussen de runs door (voor het uitlaat test deel) een nieuwe v-snaar gepakt, en uiteindelijk scorede de aangepaste c21 duidelijk hoger als de rest:

standaart c21: 19.2 pk
KRD: 19.4 PK
aangepaste c21: 20.3 pk

en knallen doet het :D
hier nog wat foto's:

de 20.3 run
20.3.JPG


en meer als 40 pk op 1 aanhanger :~
hokken.JPG


tot volgende week......
 
Back
Top