Ktp Evo Nrg

Status
Not open for further replies.
Kan een schijf ook te groot zijn?
Ja, naar mijn mening staat het niet, hij is te groot.
Vooral omdat je de velg dus niet meer ziet...

Maar origineel is het nog wel :p
 
toen ik nog niet helemaal beneden aan de pagina was, zat ik nog te denken: 'mss is het wel een mooie combo om blauw, wit en wat details oranje te spuiten' scroll ik verder > is 'ie helemaal oranje x[

ziet dr nice uit! iets van hints over t nieuwe kleurtje?

ciao!
 
Thx soldiers :W

Tinne said:
Kan een schijf ook te groot zijn?
Ja, naar mijn mening staat het niet, hij is te groot.
Vooral omdat je de velg dus niet meer ziet...

Maar origineel is het nog wel :p

Euhm, ja hij is groot, maar te groot vind ik niet. Het is ook een donkere foto dus het ziet er allemaal wat gaar uit. Als mijn kapjes af zijn en ik zet het ding buiten in de zon dan maak ik nog wel een foto :D

ZIPSP|Castrol said:
toen ik nog niet helemaal beneden aan de pagina was, zat ik nog te denken: 'mss is het wel een mooie combo om blauw, wit en wat details oranje te spuiten' scroll ik verder > is 'ie helemaal oranje x[

ziet dr nice uit! iets van hints over t nieuwe kleurtje?

ciao!

Euhm hints over nieuwe kleurtje... Euhm, tsja. Nee, eigenlijk niet :D Heb ws eind van de week de blikken binnen, dus heeeeel misschien dan een fotootje...
 
Je schijf is supahhh paulus :D:D

Nu nog ff dik ophogen van achter, en een lekker kleurtje en goed hard knallen !!!
 
@ Rooienaar: Thx! :*

@ Robin: Thx. Hoeveel moet ie nog opgehoogd worden :eek: Stang ertussen beunen?
 
balen van die lak man


vriend van me ook x gehad super strak gespoten kap blanke lak
was eigenlijk niet meer nodig marjah toch maar ff doen
en ging dus ook helemaal fout :X


vette schijf trouwens :D
 
Wow die schijf is echt groot man }:O :X
Knallen gaan we binnenkort zeker :) Heb je NRG nog steeds niet in levende lijve gezien...
 
Thx heren.

Even een update:

Afgelopen week heb ik mijn la binnen gekregen. Zag er echt uber uit in het blik, dus had hoge verwachtingen ervan. Vandaag ben ik de hele dag @ MBV geweest en heb samen met Bjorn de kappenset en paddock gespoten. Het is echt verschrikkelijk mooi, superstrak en een onwijs mooie kleur. Het is overignes lichtblauw parelmoer met nog wat dingen :rolleyes:

Op de fotos lijkt het wat dof en niet blauw, maar dat zijn ze dus wel. Fotos zijn wat donker en lijken grijs/zilver maar het moet in het daglicht gezien worden. Hier dus paddock en andere kapjes:
IMG_0995.jpg


vanaf hier zie je het wat beter:
IMG_0998.jpg


en hier nog een donkerdere foto waar je wel goed het blauw kan zien:
IMG_0990.jpg


Binnenkappen zijn overigens al wit en ben echt heel erg benieuwd hoe dit zal gaan staan @ de scooter. Ik denk het erg vet, dat zullen we volgende week zien. Ook word mijn helm nog dezelfde kleur gespoten :w Tevens ga ik waarschijnlijk komend weekend banken, dus hopelijk dan ook eindelijk een score...

Dit was em weer. Binnenkort nog een update :*
 
Last edited:
Ziet er erg mooi uit moet ik zeggen...als deze scooter af is heeft hij zeker een Hall of Fame plaats verdient vind ik persoonlijk.
 
Mooi kleurtje, zeker met wit. Is de boel allemaal afgemonteerd?

[want je zadelkapje steekt uit]
 
Thx allen, euh ja. Die monoseat is iets langer en steekt een beetje uit :X

Tsja ach. doe je niets aan. Zo blijft het iig
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top