KTP Slider

Status
Not open for further replies.

Jay-rune

Meuter Biatch
Aangezien de area al een tijdje afgerond was en er alles aan gedaan was wat ik kon doen leek mij het tijd voor een nieuw project :)

Pic van de area :

scootzijDSCN0390.jpg


zo gezegd zo gedaan, ik ging op zoek, niet lang erna kwam ik op nicky uit die een nette slider te koop had 8).
Na een paar dagen vond ik het welletjes en ben het ding in zoetahmeàh gaan halen.

De slider @ the moment :
slidereerstDSCN0865.jpg


Iedereen vond het nodig om SR velgen op een slider te mikken, dus dacht ik : rox :W. via lieve Maykel dus een mooi rox velgje gekocht met ml50 erop. natuurlijk word die deels gepolijst :D :

roxvelgDSCN0894.jpg


Ook kreeg ik via Maykel een mooi Aerox radiateurrooster wat tot de volgende ingeving kwam :

voorkapconstructionDSCN0886.jpg


Afijn, na wat polyen (wat eerst niet wou uitharden :rolleyes: ) dus flink aan het schuren, plamuren en bijwerken gegaan om hem na een paar dagen zo te krijgen 8) :

voorkapklaarDSCN0889.jpg


Die was dus klaar :), toen kwam de binnenkap :

binnenkapklaarDSCN0885.jpg


En de onderkuip :rolleyes: :

onderkapDSCN0891.jpg


Ook word er een soort van monoseat gemaakt, accuklepje aan voetkapjes en binnenkap aan de voetplank. maar daar ben ik momenteel nog mee bezig :).

Voorvorken zien er std ook niet uit, dus lipjes voor spatbord eraf gedraaid en gepolijst :) :

voorvorkpootDSCN0878.jpg


voorvorkpootzoomDSCN0879.jpg


Aangezien het subframe dat erop gebakken was mij niet zo bijster stevig leek :

oudframeDSCN0892.jpg


Maar eens opzoek gegaan naar een setje mooie buizen die ik kon gebruiken :) :

pijpjesDSCN0893.jpg


Na wat meten en braden kwam het volgende eruit :

subframeDSCN0909.jpg


Blokje eronder gehangen om te kijken of het een beetje recht staat :

eigenpootjesDSCN0907.jpg


Niet echt dus :D, momenteel mee bezig om het te richten en daarna aflassen ( komen nog 2 verstevingsstangen tussen hoor :* ).
Voorvork stond std ook nogal hoog, dus stuk van de veren afgeslepen en in elkaar gezet. staat best nice 8) :

voorvorkDSCN0908.jpg


Toen bij de kartshop even geinformeerd of ze niet een 2e hands radje voor me hadden met reservoir erbovenin, en ja hoor 8)

radDSCN0903.jpg


Dopje gepolijst :D

blingdopDSCN0904.jpg


Nu zit ik wel met een probleem, het radje is namelijk ongeveer 10 cm te lang 8P, nu had steven blijkbaar een oplossing gevonden aangezien hij het zelfde radje heeft, dus daar wacht ik even op :).

Verder deze week nog een home-made ophoogplaatje gemaakt voor de achterveer en 2 blokbussen gedraaid :

veerophogerDSCN0919.jpg


blokbussenDSCN0920.jpg


Ook nog een beginsel gemaakt voor de monoseat :

monoseatDSCN0918.jpg


En binnenkappen aan elkaar gezet :

binnenkapaanelkaarDSCN0917.jpg


nog veel werk dus :p

Verder gaat het frame + kroonstuk over een aantal dagen naar de coater, kappen worden in Area-style gespoten, velgen word gedeeltelijk gepolijst en gespoten, komt er een oversized schijfje op, DD blokje, een leuk fietsstuurtje en een mooi veertje :)

Het begin blokje is het area blokje met de volgende setup :

Cilinder : Polini Evo70 3BR Max tuned + VHM binnenkop
Carters : Home tuned
Ontsteking : Polini Evo
Uitlaat : Yasuni C21
Krukas : Powerone
Lagers : C4
Carburateur : Koso 28 mm
Vario : Polini Evo Overrange + Airspeed
Koppeling : Malossi Deltaclutch
Poulies : Polini Evo Overrange
V-Snaar : Malossi Overrange
Vertanding : Malossi 13/44
Vertandingsdeksel : Top Preformances
Spruitstuk : RSB spruitje
Membraan : Polini Evo 2 kleps
Luchtfilter : Twin air

Later word er ws een speedblokje voor de slider opgebouwd zodat ze samen lief kunnen knallen :*

Tot de volgende fabeltjeskrant.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

:~ slider powerd
wel vet wat je met die voorkap hebt gedaan 8)

ook netjes die spatbord dingetjes eraf gesloopt *D
 
wow vet ding, area is ook :p

die onderkap is echt supervet , dat biohazzard logo ,hoe krijg je dat zo strak man, lukt me met dremeltje echt niet zo dun , word harstikke zwak denk ?

suc6 !!
 
:p Sja... nu maar hopen dat je er meer vermogen mee gaat scoren :+


Ziet er goed uit kerel, wanneer fixen we die kapjes even ? :p

:* DJ
 
Mmmm als ik die Area zie, dan mag deze slider blij zijn met zijn nieuwe baasje....

Deze ga ik zeker volgen....
Sliders zijn trouwens in he laatste tijd ;)
 
mhrlover said:
wow vet ding, area is ook :p

die onderkap is echt supervet , dat biohazzard logo ,hoe krijg je dat zo strak man, lukt me met dremeltje echt niet zo dun , word harstikke zwak denk ?

suc6 !!

Met een figuurzaagje en veel geduld 8)

Iig vast tnx ppl *D
 
Yeey hier heb ik lang op zitten w8en :).

Ziet er al vet uit hopelijk wordt het van dezelfde kwaliteit als je Area. :) of beter zelfs
Suc6
 
ziet er heeeel mooi uit alleen u voorkap vind ik persoonlijk nie mooi maar ja elk een eigen mening hé

doe zo voort ik ga deze zeker volgen
 
Zeer vet al mate, het was even wachten tot het project er zal komen, en het is er ook :p al een DD blok geregeld trouwens?

Greeetz
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top