KTP Area

Status
Not open for further replies.

Jay-rune

Meuter Biatch
h0pserdeflex :)

Jeroen doet zijn verhaal :

Jeroen kocht zijn Area 2 jaar geleden van een of andere gare 2ehandse dealer...

Jeroen vond het HELEMAAL geweldig, het ding liep wel 90 ( :? ).

Na een ongeluk of 4 (waarbij 2x van de weg af gedrukt, 1 keer uitgegleden op gladde stoep, en 1x remklauwophanging afgebroken waardoor jeroen leuke lidtekens aan heeft over gehouden), vond jeroen het wel eens tijd dat we hem gingen overspuiten.

Zo gezegt zo gedaan, ik ging de kappen vrolijk schuren en dan zou paps hem wel overspuiten.

Nou dat zag er leuk uit... paar stickers erop en zo, wanabee neon eronder knallen en toen kwam dit effect :) :

area_eerst.jpg


Het verhaal gaat verder:

Daarna nog 17.5 carbje en multivar aangeschaft en zo ging allemaal lekker.

Toen kwam jeroen op een of andere meeting in oisterwijk terecht en daar zag ie allemaal vr0emende scoots die "vr0em" deden maar dan harder.

Jeroen had daar de tijd van zijn leven en wou ook zo`n ding die vr0emen deed. :)

Dus ik bestelde een deltaclutch bij marcel (scooterfreak) maar die kreeg een paar dagen erna een ongeluk(je) dus dat ging niet door aangezien het nogal ernstig was.

Koppeling maar bij scootparts besteld en toen eronder geknikkerd. reed leuk.

Een paar weken ervoor leerde Jeroen Teun kennen... teun was helemaal van de wereld en spoorde voor geen meter... Hij had OOK al zo`n leuke scooter met vr0emspul.

Teun :

dscn0018_copy.jpg


Jeroen verloor uiteindelijk contact met de realiteit (niet dat ik het ooit heb gehad) en zei : "Mam...Pap...ik ga hem verbouwen... Pap : "maar plastisch chirurgie is zo duur". Nee pap... mijn scooter. Pap : "owh" .) :rolleyes:

Zo gezegt zo gedaan jeroen kocht een banaan (evo50).

Die ging toen via rotterdam naar joost voor een leuke oppeperij.


Toen gingen ik even gezellig samen met teun winkelen in sittard voor een PO asje + zuigertje... konden we gelijk zien hoe het daar in limboland was...

Lekker boeiende winkel... klein... maar wel veel leuk spul. dus maar mijn investering erin gegooit.


Nu jeroen voorlopig nergens meer naar toe ging dacht hij : de scoot gaat maar eens uit elkaar.

Zo gezegt zo gedaan... jeroen ging beunen. 8P

In middels heb ik allebei de velgen helemaal blood behalve de banden die er nog op zitten, en kunnen binnenkort naar de spuiter die ze wit maakt.

Kontje is ook al helemaal kaal...

Verder wacht ik op teun, zodra hij tijd heeft slopen we hem helemaal (de scooter), want hij wou er bij zijn, aangezien ik met zijn scoot ook geholpen heb.

Laatste moment van de scoot :

area_eerst2.jpg


Setupje word :

Evo50 3BR tuned
P1 asje + c4 lagers
Ontsteking aangepast (lichtspoelen eraf)
Evo vario + airspeed
Delta clutch
Polini overrange poulies
Malossi overrange snaar
Std vertanding
Top Preformances Spruitstuk
24mm Mikuni
Twin air filter
Yasuni C20
Carters home tuned

Natuurlijk word het uiterlijk ook helemaal "getuned" :)

Samen met teun heb ik kleuren combo bedacht en onze scoots worden in de zelfde kleuren gespoten.

Meer info later :)

Reactie Topic :

http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=29987


===========================

De plaatjes:

Hier staat ie klaar in de garage wachtend op beunerij :) :

dscn0043.jpg



Kontje is al kaal :D :

dscn0045.jpg



Velgjes die klaar zijn voor de spuiter, alhoewel de remschijven wel wat strak zaten... maja ze zijn los :) :

dscn0049.jpg



Einde van de dag :

dscn0050.jpg


==========================

Vandaag maar weer eens wat gesleuteld :) :

gister had ik het kontje al kaal gemaakt... eigenlijk zou ik vandaag bij teun gaan sleutelen maar hij moest opeens ergens anders heen :?.

Dus jeroen dacht laat ik dan maar in mijn eentje verdergaan :)

Stuur, Tank, Voorkant alvast helemaal kaal gemaakt. startmotor er al af gesloopt.

Vanmorgen kreeg ik nog complimentjes van dat ik 0 z0 lekker rook :) (douchen + goede douchegel 8) ), Nu word ik uitgescholden omdat het hele huis nu stinkt naar benzine :D :

Jeroen was dus vrolijk aan het sleutelen : "Pompiedom tralAlaAa". Jeroen had even zijn tank leeg laten lopen omdat het dan makkelijker werkte...
dus tankje uit eindelijk leeg (half uur :rolleyes: ). en jeroen ging weer verder sleutelen... opeens : "AAAhhhprrrnieietj"... er zat nog wat benzine in wat over jeroen`s m00ie broek heen str00mde :eek: . Probeerde het nog af te drogen maar helaas... Jeroen had geen zin meer om te poetsen en ging vrolijk verder :) .

Sindsdien kijkt iedereen me raar aan :rolleyes: .



Hier wat foto`s :


Kaal freempje :) :

dscn0001.jpg





Zijkant, daar boven de radiator zat de beroemde tank :p :

dscn0002.jpg





Bovenkantje, electrische start is er met een moker al uitgeramd :rolleyes: :

dscn0003.jpg





Voorkantje, op een leeg kratje... en die komen niet zo maar leeg :rolleyes: dat bier moet ergens heen he :p *burp*

dscn0004.jpg




Deze onderdelen worden allemaal gepolijst :) tot dat ze *bling bling* zeggen :headset: (natuurlijk zeggen ze niet echt "bling bling" maar bij wijze van spreken :p ) :

dscn0006.jpg





En deze word 00k m00i schijnachtig :) :

dscn0007.jpg


=================

Nou gister was het moment van de waarheid :)

De..ja..de..oe..wat?..jeroen vertel...jeroen kom op...de wat?...wat gaat er gebeuren jeroen?...

Jeroen ben je er nog??...JEROEN GVD VERTEL :(...

Oke, sorry voor het wachten ik moest naar de wc :) gister ging het blok er dus onderuit :)

GVD :? dat was het? dat was het grote geheim? :? sjezus...

Stil jij :) ik vertel verder...


Nou ik had dus afgesproken met teun dat hij gister zou komen sleutelen, hij zou om 2 uur bij de kerk zijn.
Ik was ondertussen nog een paar duitsers aan het afblaffen in wolvenstein enemy teritory 8) . Opeens hoor is PRRRRRRRRRKNALPANG PRRRRRRRRRRR. zoals mijn gedachten al dachten te dachten : het is teun...

En ja hoor ik loop naar beneden en staat daar een of andere gevaarte voor mijn deur te gapen met de tomos op de achtergrond :)

Dus na een beetje staan kletsen zijn we maar begonnen aan de scooter :)

Hier is teun al aan het beunen :rolleyes: (ik laat hem natuurlijk het vieze werk opknappen :D ) :

ddscn0001.jpg



Toen ging dus de waterpomp eraf :) maar teun had blijkbaar haast of zo en sjorde meteen die slang eraf : PSSSSSTTTTTTTTTBLUBPPSSSST... SNEL JEROEN EEN EMMER...een emmer? waar :? . SNEELLL PAK EEN EMMER.

Dus gelukkig hadden we nog 1:20ste van de koelvloeistof in de emmer kunnen opvangen :) :

ddscn0002.jpg



Oke.. moving on :) :

Hier dus een foto van het freem zonder blok maar MET geweldige dikke vette acherveer 8) :

ddscn0004.jpg



Hops en het blokje viel er zo onderuit precies recht voor de camera op de vloer :) :

ddscn0006.jpg



Hier zie je een of ander vaag figuur met een kabelboom in zijn handen ala predetor style :) :

ddscn0007.jpg




Nog een picca van het blok, hier zie je ook hoe GAAR de zuiger inmiddels was :), de zuigerveren zaten ook niet helemaal lekker meer :p :

ddscn0011.jpg



Hier dan een picca van de erafgesloopte cilinder :) :

ddscn0023.jpg



Daarna zijn we nog even wezen crossen met teun zijn brommertje :), teun die o zo goed wheelies kan maken met zijn voeten op de grond :p :

ddscn0018.jpg



En hier verloor teun de macht over het stuur :p en omdat de brommer nog al hoog stationair draait wil hij nog wel eens vooruit rijden als je hem gewoon los laat :) hierbij dus het geval en ging de brommer met een snelheid van +- 30 km/h er vandoor :D.

Je had teun moeten horen roepen :D : AAHHHHH DE BROMMER... houd hem tegen (terwijl de brommer allang 30 reed :rolleyes: )... NEE TEUN LAAT HEM GAAN *FLITS* :D :

ddscn0019.jpg



Nouw verder naar de scooter :p :

Aan het eind van de dag waren we dus een heel eind :) behalve dat we het ontstekingshuis er niet af krijgen :( :

ddscn0027.jpg



En aan het eind van de dag trakteren we ons eigen natuurlijk wel :) en dit keer nemen wel wel: hertog roomijs SPECIAAL :D :

ddscn0030.jpg



En dan nog een foto van teun die heel blij is dat hij eindelijk kan eten :) :

ddscn0033.jpg


(wat een klein kind he :p )


Volgende keer gaan we verder met het blok te splitsen :)

we houden je op de hoogte ;)

=========================

Nouw...

een week hard werken op stage is weer voorbij :) dus krijgen we dan herfstvakantie en gaan we natuurlijk weer beunen aan de sc00ter :

Vorige keer was het blok er onderuit getrokken (*trek, knal, pats, AUW* GVD teun... let toch eens op :rolleyes: )

Aangezien ik het ontstekingshuis er niet af kreeg ben ik maar naar de dealer gegaan om daar dat ding eraf laten sjorren :

Pic voor de face-lift :

sdscn0018.jpg



Pic na :

sdscn0019.jpg



Hier nog een foto van het gevaarte wat er niet af kwam :) , hier hebben we trouwens best veel moeite in gestoken :p.

Teun dacht dus dat je dit simpel met een poulietrekkr eraf kon halen dus wij proberen : "Oke jeroen...zet hem erop en draai aan dan vloept ie er zo vanaf". Jeroen" *draai draai*...*draai met moeite, draai met moeite* . uiteindelijk zat dat ding nog vaster dan tevoren x|. en hadden we hem dus helemaal scheef getrokken :) :

sdscn0022.jpg



De o zo lieve postbode kwam maar weer eens aan mijn deur : *klop klop* Jeroen: "wie is daar". gast: "bode". Jeroen: "bode wie? ". gast : "postbode :)" . Jeroen : "x|" .

Naja verder had hij niet veel te vertellen dus vroeg ik wat ie nu hier kwam doen aangezien de koffie al lang op was. en zei dat ie dus een zuiger voor mij had :) :

sdscn0026.jpg



Toen had teun ook nog een spruitstukkie van zich eigen bij dat hij nog even "op maat" moest maken voor zijn 24 mm vlak frikandel.

Dus teun trok even een burn-out door de garage heen en deze week hangt de o zo heerlijke verbrand-plastic-geur door ons huis heen :) :

sdscn0027.jpg



Daarna maar weer even verder gegaan met het carter, teun MOEST persee de ontsteking eraf halen... :?


Dus toen we daarmee klaar waren was het tijd voor jeroen om wraak te nemen op teun. Dus pakte hij de kettingzaag van zijn vader en bewerkte daar teun mee :) : *pprrrrrr hieeeiiinnnggggg*..."AaAAAaaAhhhHh...jeroen doe het niet, vergeef me". "Nee teun... het is te laat, je moet sterven". *prrrrr w00tw00t*... *spetter, krak, knal, bang, poef*. en met dat gemak popte teun nek eraf.


Na teun weer in elkaar gelijmt te hebben gingen we het blokkie maar eens uit elkaar halen :)... aangezien we geen gasbrander ter beschikking hadden deden we het maar op het fornuis :D :

sdscn0030.jpg



Knallen met die hap 8) :

sdscn0031.jpg



*h0ps* en het viel zo met het grootste gemak uit elkaar :) :

sdscn0033.jpg



Hier het krukasje dat er uit kwam:

sdscn0034.jpg



Hier de flink verneuqte krukasspie :), doordat we een kleine onenigheid hadden : "Nee teun ik wil nu een keer op die spie rammen" . teun: "nee ik nog een keer, daarna mag jij". Jeroen: "gvd teun geef die kutschroevendraaier hier".

Na een eindelange discussie won ik :D en mocht 1 keer rammen. *ram* oke dat had weinig nut :).

Dus toen teun nog een paar keer geramt en ik ook en kregen we dit als resultaat :) :

sdscn0036.jpg



Morgen ga ik dus even naar twins om daar een leuk lagersetje + twin air te scoren :)

Tot zover deze update

=============

Vandaag bij twins geweest en het volgende gehaald :) :

Twin air (2 stuks, 1 is voor teun)
C4 SKF lagers
Keeringen
Handvatten
Snelgas

sdscn0049.jpg


=================

Gister hebben we nog een beetje aan teun zijn scooter geprutst, het beesje loopt nu wel maar nog niet echt op volle toeren. Ik schat dat ie nu ongeveer 9k toeren maakt maar daar gaat verandering in komen :)

Maja... in de avond had ik niets te doen dus belde ik een maat van me op (nee niet jij teun :rolleyes: jij was weer te druk met je kamer schilderen en huiswerk maken :p )

Ik zag daar mijn carter nog in de hoek liggen, helemaal onder het zand en zo en hij zei : "Jeroen... maak me schoon... ik voel me zo vies *slijm slijm*". Dus ik zei van : "wil je dan onder de douche?" . Carter : "JAAAAAA :D".

Aangezien de douche al bezet was ging ik er maar met een staalborstel overheen :), daar kwam al een mooi glimmend huidje tevoorschijn, en dat leggen we natuurlijk vast :D :

edscn0001.jpg



Hij is nog niet helemaal af maar dat komt nog wel :)

Aangezien ik gister bij teun was... herinnerde ik me iets : Teun heeft mijn evo :eek: . Dus teun naar boven geschopt om mijn evo te gaan halen :p . Toen liep ie van de trap af... heel sierlijk... vol stijl... zo mooi...


OMG... jullie denken nu natuurlijk niet dat ik het over teun heb he? :D . Ik heb het over de evo :p

Eindelijk had ik hem weer terug... MIJN evo :D . en ik kwam tot de conclusie : deze is veel vetter getjoent dan die van teun :D deze vlamt teun dadelijk hard :rolleyes: :

edscn0004.jpg


Meer krijgen jullie niet te zien :rolleyes: want dat is tunersgeheim en blijft dus onder ons (uhhmmm... mij :p ).

Ik kan wel zeggen dat hij heel mooi is gedaan met een erg goede afwerking :) TENK YOU JOOST :*


Maja... we gaan verder :) :

Hier bezig met het carter aan het tjoenen :

edscn0005.jpg


Tjek ook de mooie glans achterop 8)

Eind van de dag hebben we de vorm er al een beetje in zitten, het komt al een beetje overeen met de spoelvormen van de evo :) maar is nog lang niet op maat.

Daar gaan we vandaag dus aan verder, hier resultaat van gister :

edscn0010.jpg


==================

Mja...

gister maar het linker carterdeel afgewerkt, hij is nu helemaal af en ik begin deze week aan het rechterdeel. Het kan misschien wat langer duren maar dat is i.v.m. stage.

Hier dus een aantal foto`s :)

Hier het carter dat al helemaal op maat is gefreest, het is nog ruw van de frees:

tdscn0016.jpg



Hier het carter goed afgewerkt en glad geschuurd in de richting van de flow :

tdscn0018.jpg



Hier de 2 carterhelften op elkaar en zo kun je het verschil ook goed zien :p :

tdscn0029.jpg



Zelf ben ik erg tevreden over het resultaat en hopen dat het ook zo zit kwa prestaties

Deze week de andere helft :)

==========================

Hops gister viel het membraan op de duurmat :rolleyes: postbode durft blijkbaar niet meer aan te bellen :D

Hier dan een foto van het membraan, het zat in het evo70 zuigerdoosje 8P :

idscn0002.jpg



En ja dat is het evo 2 kleps membraan :p alle 4 de klepjes zijn nog in prima staat. wat ik erg van de verkoper waardeer.

hierbij tnx to : melf #50 :*

==========================

Vandaag maar weer eens de stoute stofjas aangetrokken :p en maar weer eens gaan beuene aan mijn eigen carter....

Evo erbij genomen en carter op maat gemaakt van de spoeler :

kkdscn0003.jpg



Was nog ruw van de frees... en aangezien ik dadelijk teun voorbij ga rijden moet ik natuurlijk wel een goede flow en gasreactie hebben :p daarom heb ik hem lekker gr00t en gald geschuurd in de richting van de flow 8) zodat ik dadelijk langs teun sta en : *w00t w00000t*.. "kom teun sprinten :p ". teun : "oke ik vlam jou toch wel :+ ". Jeroen : *w00t w00t* "yeah right :p " . en dan rukt jeroen een keer flink aan het gas en dan " *w00t w00t VLAMMMMMM... KNALLL BANG KRAK*.... Jeroen`s scooter heeft veel te veel power :( dus jeroen kan niet normaal aan het gas leuten :( . Maja dan monteer ik wel een aantal bakstenen aan de voorkant als het zover is :p .

Igg hier de afgwerkte carterhelft :) :

kkdscn0001.jpg



Hier de twee helfen op elkaar... zie het al gaan? ik ook :p *w00t w00t* 8)

kkdscn0009.jpg



Volgende week gaan we cursus carter-in-elkaar-bakken doen :)

=========================

Nouw... ik vermood je pauw
kom nu maar gauw
dit project word erg lauw :p
nee ik zet je niet in de kou

Gister heeft jeroen zijn voorvork liggen schuuren
nee dat was niet bij de buuren

Heb ook even snel een spuitbus gegapt bij de karwei
m00i zwart 0 0 0 wat was jay-rune blij

Dus mooi even voorvork en voorvering bijgeverft (spuitbus)
wie het eerst komt wie het eerst sterft :D

Ook maar even de ontsteking aangepast
Weg van die wrijvingslast

Hier dan een paar pics...
nee dat is niet niets :

wedscn0003.jpg


Dat was de voorvork + vering in het zwart
en ik noem ze sjaak en bart :p

de ontsteking ontkwam er ook niet aan
en is nu zo krom als een banaan :D :

wedscn0002.jpg


cursus carter-in-elkaar-bakken ging niet door
want teun was zo ziek als een dolle boor 8P

dus misschien komt dat volgende week
ik houd jullie op hoogte... tot de volgende take :)

================

En de post bracht vandaag.... naja ik heb hem op het postkantoor moeten halen maar toch :p ....

de o zo geile.... Lekkerwijf? :D

neh :p

de

ja

o

zo

geile

C20 VAN ERIK :D yeah 8) ( tenk joe erik :* )

asedscn0007.jpg


jaja... ze is knap he :p

dit weekend kan het carter in elkaar :) brander is geregelt.

==================

En toen gingen we naar de m0t0rrai :) waar phàte scoots en motoren te zien waren... ik ging er samen met marcel en de crew heen.

ook had marcel een leuke 24 mikuni bij die ik toen maar over heb gekocht :) ( tenk joe marcel :* )

ppwdscn0075.jpg


===================

H0psaaa...

vandaag teuntje opgehaald en even het blok in elkaar gebouwd :)

en we deden het met... een... snijbrander :?

mja... dat was blijkbaar de enigste brander op mijn vaders werk. Dus die maar gebruikt om te bakken :)

Ging goed... zonder moeite ging het in elkaar :)

Foto :

blokdscn0001.jpg



Morgen org. spruitstukie aanpassen voor de 0 z0 gr00te 24 mm mikuni. en maybe ontsteking erop zetten als de tijd het toelaat :)

y0u will see.

end of transmission.

=======================

Vandaag dan maar eens gaan beunen :)

spruitstuk met de frees een "beetje" op maat gemaakt...

dus jeroen aan de slag :


*mjjjiiieeeennnnnnnnnnn* *frees frees, schuur schuur* en opeens... *mjiiiieeeennn... VWAAAAATTTSS* *miEIENINEN MIJINENIN* schoot jeroen uit :eek: ... op ... zijn... hand :eek:... dus heeft jeroen nu een mooi lidteken :)

maja boeie :p we gaan verder. vandaag dus spruitstukkie aangepast :

carbdscn0003.jpg


Past pcies 8P

ook het blok nog een beetje verder gepolijst en aan het subframe begonnen om die te polijsten :)

Volgende week een beetje verder beunen aan subframe en onsteking en z00i erop monteren.


=======================

Ik heb de bling bling :D

heb het pijpje van de demper gepolijst maar damn :eek:

hoe vet kan iets worden :D

moet je eerst zo`n blok kopen en borstel dan warm maken en dan *meeiiiijjennnnnngggg* met boor erover. dan op metaal en dan heb je *bling bling* 8)

morgen weer veeeeel polijsten :)

de bling bling :p :

blingblingdscn0003.jpg


===================

jaja... het was vanmiddag weer zo ver :p

we hebben meer bling bling :D

1 helft van het subframe en de uitlaatophanging geblingblingt :p

f0t0:

subdscn0003.jpg


=====================

jaja :)

vandaag weer me eigen helemaal scheef gewerkt.

andere helft van subframe gepolijst, remklauwophaningsbeugel zwart gespoten (de remklauwophanging zelf word gepolijst), en aan het waterpomphuisje gefreest/gezaagd en geboord.

heb er flink pijn van in mijn nek van gekregen en zou het niet gek vinden als ik morgen een r0tte nek heb :p

f0t0 :

pompjedscn0001.jpg


Waterpomp is nog niet af maar de 3 figuurtjes vooraan zijn al wel klaar, hoop dat ik hem deze week nog af kan maken.

========================

Wh0pserdeflex...

net weer uurtje gebeunt (1 figuurtje = 1 uur werk :)) en hops hij is klaar :)

nu nog even polijsten (gebeurt van het weekend ws.) en dan is ie klaar 8)

bewonder :p :

bijaafdscn0004.jpg


===========================

w00t w00t... hij is af :D

spiegeltje spiegeltje op de vensterbank :rolleyes:

spiegeldscn0004.jpg


==============================

Vandaag even de remklauw ophanging gepolijst en de monoarm EINDELIJK af gemaakt. dat ding ligt er al een maand of zo maar het is zo fucking groot :eek:

maar dus... oordeel zelf :) :

samendscn0001.jpg


==========================

Hmm... plaatjes zijn wat kleiner geworden :’( als jullie wat beter kwaliteit foto`s willen zien dan vraag het maar...

Ben nu remhandel aan het polijsten (nee niet onder het computeren :rolleyes: )

Eergisteren een stalen remleiding binnen gekregen van de lieftallige bas :* (bas@area)

ook de achterremkabel (van staal natuurlijk) krijg ik ook nog van bas, maar daar moeten we nog even op wachten.

Polini evo overrange poulies zijn ook al besteld, die worden ws. zaterdag opgestuurd. Maandag ga ik naar wijchen om daar een evo vario + malossi overrange snaar te halen bij Mvanwinsen5 (scary scoots gast).

Dus dat gedeelte zit al goed :)

nu moet ik nog wachten op scootparts :( die eerst 4 weken niet reageerde en nu dicht zijn wegens verbouwing...

maar 2 januari ga ik weer op hun nek zitten. mocht ik dan nog geen bevestiging ontvangen dan gaat de bestelling via rickH, aangezien hij wel mailcontact met hun heeft.

als ik de stuff heb maak ik wel pics

Greets Jay.

======================

Even van al de gepolijste meuk een foto gemaakt :)

vandaag ook de remhandel gepolijst :?

waar gaat het heen... remhandeles polijsten... mja... details he :rolleyes:

allemeukdscn0009.jpg


========================

Net even de ontsteking met 4 graden vervroegd door de grondplaat aan te passen :)

en even het koppelingshuis gepolijst.

Verder ga ik volgende week naar almere (erik en dennis here i come 8) ), en daar ga ik een dremelsetje (voor mijn eigen, ik leen nu die van mijn vader) halen en een evo naaldlager aangezien scootparts niet wil reageren.

dan gaat de cil erop en zo en wacht dan nog op mijn velgen voordat ik kan w00ten.

====================

Hier even een f0t0 van het koppelingshuis en de remhandel (andere is van carbon dus word niet gepolijst :))

voorlopig de laatste shit die ik polijst... aangezien ik niets meer kan vinden :p

huisjedscn0001.jpg


=======================

Vandaag meeting gehouden met robert (blade) en teun :) was gezellig, paar films gekeken.

en op het eind (21:15) kwamen we erachter dat robert de laatste bus had gemist naar het station :D

dus lieten we hem maar lopen :p maar helaas stemde teun tegen en zijn we met zijn 3en op de neo`s robert wezen wegbrengen :D

en damn wat stuurt dat kut, ik zat helemaal vooraan dus moest sturen, en dat stuurt fucking scherp. maja we zijn veilig aangekomen en heb robert afgeleverd bij de conducteur :D

verder had hij een mooi cadeau voor mij : namelijk een mooie r0de ngk-bougiekabel :)

hier pic, incl stalen remleiding :

kabels.jpg


==========================

Net even naar Wijchen gereden om een evo vario + malossi overrange belt op te halen :)

Ze komen van dhr. maurits af (scary scoots gast).

er zit nog een gradenplaatje bij voor de evokruk maar hij stuurt een andere op :) , v-snaar is nieuw in verpakking.

de picca :

evobeltdscn0001.jpg


============================

Net even naar een kartshop toe gehobbeld om een karttankje van 3.5 liter te halen en een benzine slangetje :)

meteen geinformeerd voor 24 ibea carb :p : 500 euro :? ... dus... we houden het bij mikuni :p

ze hadden wel leuke shit daar :), meteen een veertje gehaald voor de demperflens van mijn yusuni

hier picca van tankgebeuren :

tankjeDSCN0001.JPG


=============================

Net even het tankje in gebouwd + aangesloten :) past precies en ziet er nice uit, ook even de luchtinlaat van mijn carb gepolijst.

daar geen foto van want jullie weten toch wel hoe het eruit komt te zien als ik ga polijsten :rolleyes:

hier foto van de tank :) :

tankjeerindscn0001.jpg


============================

Net even bij teun wezen beunen...

hij had een sr van een vriendin van hem waar de krukaslagers van vervangen moesten worden... dus hebben we het blok even stylvol uit elkaar gehaald :p voor zover het bij ons in styl kan :D (denk aan hefbomen van paraplu`s en hamers als inbussen :D )

Ook dachten we even het phate c20 geluid weer even te horen.

dus vario en de shit erop, carterkap erop, VEEEEEELLLLLl kicken en vroem hij deed het 8)

dus paar keer gassen, en in een keer ...... *BAMMMMMM*.... ik keek teun al aan van "het zou toch niet waar zijn he x| " .

maar de motor liep even verder en viel daarna uit.

Teun begon meteen te roeepn : "WHAHAHAH JOUW BLIK :D... jij dacht dat het een vastloper is he :+ ".

Ik had na 3 seconden de schade al gezien en keek teun toch serieuzer aan dan ik ooit had kunnen dromen :p

Ondertussen wil teun de scoot weer aantrappen maar ik moest hem op afstand houden met harde hand en riep (net als een eigenaar tegen zijn hond zegt als hij iets fout doet) "NEE!" :)P)

Teun keek me aan van OWH GOD. en vroeg : "wat is er? wat zie je ? schade?".

Door een gat in het carterdeksel zag ik de koppeling zitten en besefte dat we het koppelingshuis vergeten waren :eek:

Dus teun wou zijn hoofd al inslaan met een hamer maar dat was nog niet alles. dus ik carterdeksel eraf en kijken. Koppeling was helemaal in de poulies geslagen en zat er zo vast in als een huis.

De trekveertjes waren ook niet alles meer en teun zag het al meteen niet meer zitten, carterdeksel kapot, poulies krom, koppeling kapot en zag zo de euro tekens al op zijn rekening verminderen.

gelukkig bleef het bij de koppeling die gewoon verneukt en scheef was.

we hebben "stylvol" de koppeling van de poulies geslepen en nog wat na verminkt met de m0ker. maar we zoeken we een goede 2e handse koppeling en hij krijgt mijn carterdeksel en gaan met die hap 8)

Dit weekend ga ik de rempotjes maar eens polijsten denks :) en morgen avond bij scootparts bestellen (hopend dat ze nu wel reageren :| )

I wil keep you informed captain spock :headset:

===========================

Het is vandaag zondag... zondagen zijn saai dus gaan we maar weer polijsten :)

Even de uitlaatpoort gepolijst en de spoelers, ook het vlotterbakje van de carb en het bovenstukje (waar je gaskabel in gaat)

Ook heb ik met Mr. Maniac (van forum) een ruil gemaakt :)

hij stuurd zijn pen 12 evo50 B zuiger op naar mij en hij krijg van mij mijn pen 10 evo50 A zuiger. Ook stuurt hij een evo naaldlager op wat ik goed kan gebruiken... eindelijk kan dan het blokje helemaal in elkaar :)

Velgen zijn weggebracht en worden m00i wit, verwacht ze rond 20/25 januari weer terug.

Gij zult het h0ren

=======================

Tralalala :)

vandaag kwamen er 2 pakketjes binnen :)

1 was de gradenplaat met spiebanen voor de evo vario en de ander was de pen 12 B zuiger incl naaldlager :)

maar nu weten we niet wat voor naaldlager het is :?

ik wil de polini evo naaldlager erin hebben omdat die het betrouwbaarst blijkt te zijn dus wacht ik daar nog even op voordat het blok in elkaar gaat.

hier foto:

zuigerlagerdscn0005.jpg


Morgen verwacht ik ook nog een pakketje. namelijk de tempsensor :)

======================

Hops vandaag was het pakketjesdag in plaats van gehaktdag :)

De Digitempteller kwam binnen :)

werkt op accu en op batarij, met accu heb je blauw licht en zonder gewoon de tempteller en de klok.

f0t0:

dscn0001a.jpg


=======================

Vandaag maar even het blokje in elkaar gezet :) aangezien ik toch het naaldlager binnen had.

Ging soepeltjes, niets moeilijk of zo... gewoon erop 8)

membraan heeft teun nog, die haal ik dit weekend wel terug en maak meteen een ophoogblokje van mijn orgineel membraan aangezien de carb nogal dicht op mijn blok zit en dat wel eens problemen kan opleveren.

Morgen krijg ik aerox carterkap en polini overrange poulies, bestelling bij scootparts is bevestigd en geld is overgemaakt dus hopelijk heb ik het zaterdag binnen :)

Velgen zijn hopelijk eind van de maand klaar (spuiter is wat lui :p maar het is wel kwaliteit :))

Tralalala :rolleyes: :

blokelkaardscn0004.jpg


=========================

Vandaag kregen we ALWEER :eek: een pakketje binnen. :)

dit keer waren het de overrange poulies van polini.

De factuur van scootparts was ook al meegekomen, hopelijk is hij morgen dan binnen. carterkap zal morgen ook ariveren.

Morgen even het carter vast aanpassen voor de overreensj :W

nog even een nieuw gaskabeltje halen en membraan, en dan gooi ik het blok er denk ik zondag onder :)

INCLUSIEF het waterpompdekseltje :p

overreensj :

pouliesdscn0001.jpg


===================

Vandaag kwam de aerox carterkap binnen die extreem ranzig was :D

ga ik loop van deze week wel frezen en polijsten.

Net even blok helemaal in elkaar gezet na het membraan bij teun te hebben gehaald :W

Ziet er echt "compleet" uit :), morgen even eronder hangen, vacuum aansluiten en nog wat polijsten 8P

Scootparts bestelling was nog niet binnen gekomen dus zal maandag wel komen.

De foto`s :) :

blokdscn0032.jpg


blokdscn0033.jpg


=======================

Mja... en problemen komen ook ooit voor :)

vandaag blok onder area gezet en toen kwam ik erachter dat het subframe niet paste :?

Dus ik kijken... zat ie verkeerd om |(

dus eraf gehaald en de andere kant ook maar een stuk afgeslepen want anders paste de yasuni niet :p en nu zit ie goed :)

Maar toen kwam ik nog een probleem tegen... het spruitstuk wat ik had aangepast voor de 24 vlak is te kort... hij komt tegen de achtervering aan en kan dus niet gemonteerd worden.

Ben nu aan het regelen met een aantal gasten voor een 26 mm TP spruitstuk of ergens een doppler aan zien te komen. Aangezien dat de enigste 2 spruitstukken zijn die voor mijn mening lang genoeg zijn.

Maar het blok zit er iig al onder :). Vacuum aangesloten, waterpompdopje gepolijst, en de poep al een beetje aangesloten.

Ook komt de powerbox er toch maar onder :p

Aangezien er een gaatje in de carb zit (wat voor vacuum diende van de vorige eigenaar) waar nu een nippelte in zit en die ik dan gewoon afdicht met een powerbox :)

Design van de aeroxcarterkap is nog niet helemaal zeker, maar we zijn er mee bezig. Scootparts bestelling verwacht ik loop van deze week.

Foto`s :

scootmetblokdscn0005.jpg


scootmetblokdscn0006.jpg


===================

Geachte klant,

Allereerst nog bedankt voor het vertrouwen in Scootparts en voor het plaatsen
van
een bestelling. Helaas kan je bestelling niet binnen de beloofde 5 werkdagen
worden
geleverd.

Naar verwachting zal de bestelling tussen de 5 en 10 dagen vanaf nu worden
bezorgd. Heeft u hier vragen over laat ze ons dan per omgaande weten aub.

Met vriendelijke groeten,

Scootparts.nl
___________________________________

Deze mail kreeg ik net van scootparts... maar we wachten dus gewoon af :)

Verder viel het TP spruitstukkie ook op de mat, maar ik heb slecht nieuws... hij is niet meer in origenele staat... ik heb hem namelijk alweer gepolijst :love:

Maar hij past perfect :W

ook meteen benzinefiltertje aangesloten en de powerbox er ook maar bij geknalt.

verder ben ik ook bezig met de aerox carterkap van zijn verflaagje te ontdoen en daarna frezen en polijsten :)

Foto van het ding :

tpstukkiedscn0003.jpg


=====================

Mja en dan kom je een toerenteller van MVT en een stalen remleiding van een Aerox tegen :)

Dus die maar gekauft, en zullen naar verwachting maandag binnen komen...

ook zal de bestelling van scootparts (als niet weer een mailtje krijg :rolleyes: ) ariveren.

Dan gaan we nog een keer naar twins om een snelgas te halen (aangezien teun de mijne heeft)

Variomoer aandraaien, vliegwielmoer aandraaien, drukveer erin en het geweld kan starten :W

Vandaag even wat gaan frezen in mijn carterkap.

=====================

Hops... lange tijd geleden maar heb weer nieuwe meuk :W

Gister even een nieuw freesje wezen halen (een of ander slijpfreesje)

Naja ik dus aan het frezen geweest in mijn carterkap (waar ik binnenkort wel foto van plaats)

En opeens krijgt hij allemaal tikken, dus ik denk wtf gaar ding, dus ik gewoon verder gaan en het ging er niet beter op.
Dus naar frees gekeken en hij was helemaal gaar, had er nog niet eens een half uur mee gefreesd en was nu al d00d :

freesdooddscn0003.jpg



Dus ik laat me eigen niet naaien :p ding koste focking 8 euri dus mooi terug naar de karwei en gratis nieuwe gekregen :W

Toen ik thuis kwam lag het al op de kast... de onderdelen :) :

Een MVT toerenteller en een stalenremleiding :)

Deze week hoop ik toch echt dat de scootparts bestelling binnen komt (paul heeft hem al dus kan het bij mij niet lang duren) en dan kan hij starten }). Buren beware })

nieuwemeukdscn0004.jpg


===================

Net even de aerox carterkap afgemaakt :W

klaar met frezen, nu nog schuren en polijsten.

foto :
carterkapjedscn0003.jpg


====================

Net even de draadboom aangepast :)

alle meuk eraf gegooit en alleen de nodige draadjes over gehouden.

Foto voor het hele gebeuren :

draaddscn0001.jpg


Toen even aangepast en veeel meuk eruit gehaald :

draaddscn0002.jpg


En uiteindelijk op de scoot gemonteerd :

draaddscn0003.jpg


Het is nu niet dat mijn draadboom volledig verneuqt is of zo :) heb de draadjes gewoon gescheiden van de orginele draadboom, dus als ik de draadboom erlangs leg en aansluit werkt het weer... teminste dat hoop ik :rolleyes:

===================

kwijl.gif


voorarmdscn0007.jpg


=====================

Gister...

ik kwam een gozer tegen @ msn en ik ken hem niet dus ik vraag wat hij moet :p

blijkbaar had hij een keihin 28 pwk d-slide te koop + aerox rad, mhr membraan, spruitstuk + hebo filter voor 200 euro :eek:

dus ik maar gekocht :D

donderdag ga ik het spul halen :W

Ga dadelijk even carterdeksel verder schuren en banjo`s @ stalen remleiding polijsten :)

=====================

Ja het zootje gaat dus niet door :(

die gozer zegt het nu af omdat hij het aan zijn maat verkoopt

we hadden gewoon een deal maja... dan maar de knuppel erop :W

nu alleen zijn adres nog achterhalen :p

maar jagrad is binnen en is gr000t :eek:

hier de foto:

radjedscn0001.jpg


=======================

Whut`s up ? :) ...

Goed? ik heb net mijn banjo`s gepolijst :D :

banjosdscn0001.jpg


=======================

Naja...

Net teun dus gesproken, en ik vond dat mijn velgen toch wel lang weg bleven, dus ik vragen hoever hij was.

Heeft die spuiter nog niets gedaan

Nog niet geschuurd, gespoten, aangeraakt... NIETS :?

dus dat is lekker naadje, kennis van me wil ze denk ik ook wel spuiten voor een leuke prijs dus ik breng ze wel daar naar toe.

Maar dinsdag/woensdag komt de scootparts bestelling binnen en rond die tijd ook de velgen, dus dan gaan we eerst een stukje vlammen :W

===========================

Jeuj...

vandaag scootparts bestelling binnen... en natuurlijk gaat er dan wat fout...

ze hebben 2 evo naaldlagers erbij gedaan, ik had er 1 besteld, rempotjes van tnt mis ik, en zijstandaard was niet van een area.

Dus naaldlager en zijstandaard moeten terug en daar krijg ik goede voor terug, maar dan moet ik wel de verzendkosten betalen :?

dacht het niet :) , dus ik een mailtje naar marcel gestuurd waar ik nog antwoord op verwacht.

Parts :

partsdscn0008.jpg



Verder het stuurtje, drukveer, handvat al gemonteerd en met de vario sleutel alles al aangedraait.

Hij lijkt alsof het stuur mega hoog staat maar in het echt valt het mee en staat het net zo hoog als orgineel :)

stuur :

stuurtjedscn0015.jpg



Deze week velgen terug en dan maar eens een stukje gaan knallen :W

======================

Vandaag even naar twins weer een nieuw snelgassie gehaald en handvat er vast op geschoven.

Snelgas (op de usual manier weer behandeld :rolleyes: ) :

gassendscn0003.jpg



En zo op het stuurtje :) :

gassenopstuurdscn0005.jpg


=======================

Mijn velgen...

ZIJN GESPOTEN :D

yeah!!! alleen zijn ze wel mislukt en worden dus overgespoten en over 2 weken max. heb ik ze...

maar w00000t hij heeft het toch nog gedaan :D

Vanavond carterkap afpolijsten en dan maak ik foto.

==========================

Carterkap gisteren even afgemaakt.

Kickstarter zwart gespoten, is mooie combo :), maar staat nog niet op de foto.

carterkapm00idscn0005.jpg


Ook loopt het beesje al zoals sommige al weten, hij maakt goede toeren en zo, gasreactie is ook zeer naais, alleen wel een te grote sproeier.

Velgen over +-1.5 week terug dus dan eronder gooien en afstellen :W :

startklaardscn0004.jpg


Net ook al even 1 rempotje gepolijst en gemonteerd maar daar nog geen foto van. ziet er wel leuk uit, al die gepolijste zooi op elkaar :rolleyes:

========================

Naja... aangezien ik elke keer op de neo`s van mijn zusje naar school (heb natuurlijk ook ov wat ik vaak gebruik ) en overal heen moet ben ik maar op zoek gegaan naar een brommertje.

In een plaatsje hier in de buurt vond ik een Puch voor een leuk prijsje, probleem was alleen dat hij niet starte en het achterlicht het niet deed.

Brommer dus gekocht en DUWEND :eek: (nooit meer) naar huis gegaan (10 km of zo ).

Thuis aangekomen brak de achterremleiding al af, maar verder was alles nog goed.

Dus achterlicht + remkabel gekocht en gemonteerd, nu alleen de brommer nog rijdend zien te krijgen.

Samen met een maat van me een beetje gesleuteld en carb eraf en schoon gemaakt en zo maar het beesje wou gewoon niet starten :(
Dus siliconespray erin en nog eens proberen maar nog niet...

Toen zag ik een leuke kan Nitromethaan staan voor van die benzine afstandsbestuurbare autotjes... :)

Dus je raad het al :p

Puch op het achterwiel, trechter erop en gaan :W

dus bougie er weer in en aankicken en gaan met die banaan :D

morgen dus naar school op het gevaarte :

nieuweaanwinstdscn0002.jpg


=========================

Tha killer })

killerdscn0003.jpg


=======================

Net met teun naar de film geweest (LOTR3) en ook even zijn vliegwieltrekker meegenomen :)

Dus net even vliegwiel eraf en doorgemeten maar het draadje blijkt gewoon dood te zijn :)

dus morgen nieuw draadje aan solderen en gaan met die banaan :W

Ook had teun de dopjes van mijn velgen al liggen, velgen zijn nog steeds bij spuiter die ik deze week eigenlijk wel verwacht :)

foto van de dopjes:

velgendopjes.jpg


======================

Net even andere rempotje gepolijst en gemonteerd op het stuurtje.
Ook kwam de bestelling van scootparts (alweer :rolleyes: ) binnen.

Standaard word gepolijst.

goedebestelling.jpg


Als iemand nog een carbonnen remhevel voor een sr heeft let me know :) want dit ziet er natuurlijk niet uit :+

stuurtjeaf.jpg


====================

Tja en in tijden van vakantie ga je doelloze dingen doen :)

zoals het polijsten van een zijstandaard :D :

zijstandaarddscn0021.jpg


Ook is het probleem van de carbonnen remhandel opgelost.

Ik was naar een 2e handse beuner gegaan en die had er nog een liggen, dus die meegenomen.

Thuis zag ik dat er nogal wat beschadigingen op zaten dus heb ik die ook maar gepolijst :D

=====================

Kapjes van bas zijn binnen :

kapjesbasdscn0022.jpg


==================

De doelloosheid continues :D :

Remklauwen geschuurd en helemaal gereviseerd en voorzien van een nieuw lakje.

Ook de remschijf maar gepolijst :rolleyes:

Ein sch0ne bremsen ja! :) :

bremsendscn0024.jpg


===================

"ALWEER :eek: :eek: !!!"

Zo kwam mijn moeder de garage binnen stormen toen ze zag wat ik aan het doen was :p

En ja... als je alles al gedaan hebt wat je kon doen blijft er nog maar een ding over...


En dat is je blok polijsten :rolleyes:

Het achterste gedeelte is zo goed als klaar, moet het nog een beetje uitpoetsen met belgom (wat ik krijg @ oisterwijk, dus ga ik daar aan de slag :p ).

De achterkant :) :

blokjehalfdscn0045.jpg


=====================

Net het blokje maar afgemaakt :

blokjem00idscn0052.jpg



Nu denk je natuurlijk : "waar de fuck haalt jeroen die stimulans vandaan :eek: :eek: :? ? "

Nou... het is heel simpel : Ik zit links in de hoek van de garage te werken en aan de rechterkant staat mijn motivatie :p :

stimulansdscn0056.jpg


========================

oke...

teun heeft de velgenman gesproken, en...

ZATERDAG ZIJN ZE KLAAR :D

Gewoon klaar... zo van... w000000t ze zijn klaar 8)

Dus dan gaan we zaterdag een taart kopen, bij een autobedrijf aanzetten en vragen of ze de banden in ruil voor de taart op de velgen willen leggen (hier hebben we al meer banden erop laten leggen, gratis, dus daarom deze taart :) )

zo niet eten we hem zelf op en doe ik het wel ergens anders :p

Maar zaterdag word er dus gebrand door de straat })

ws. tot laat in de avond lekker afstellen en dan bin ich thar op 0isterwijk jah :D

=====================

Zo :)

even een voorlopige update:

Heb de velgen vanmiddag opgehaald @ teun en ze zien er wit en mooi uit :p

Meteen bandjes erop laten leggen @ 0t0bedrijf waar ik mijn auto ga kopen denk ik :p de service is gewoon t0ps, gratiz banden erop en taart hebben we achterwegen gelaten en zelf opgeslurpt in de 0t0 :p.

Eigenlijk TE wit :rolleyes: :

m00ievelgenDSCN0076.jpg



Toen maar even onder de scooter gemonteerd en leuke sticker @ voorkap gedaan :) en toen kwam dit evil effect }) :

velgenscootDSCN0077.jpg


Ben ondertussen al een stukje verder : remmen gefixt, voorremleiding ontlucht (helaas de rubberen, de stalen van koopmans was nog niet binnen :( ), rad aangesloten, yas opgehangen (nee niet m`n jas... maar de yasuni :) )

Verder lekt het radje nog wel, maar dat is zo gefixt met een beetje vloeibare pakking :W (zoals bijna mijn hele scooter in elkaar zit :p ).

Ga door tot diep in de avond om het radje te fixen want dan is ie in principe "klaar". Morgen testritje maken @ 10 AM :p

Dan flexen we hem de aanhanger in en zal ik rond 1 uur aanwezig zijn @ oisterwijk.

Groeten uw gastheer : Jeroen

=======================

Hops... net op tijd klaar :)

Vloeibare pakking houd het iig dus dat zit goed, morgen ff testen en stuur nog een beetje recht fixen.

Zo staat ze er op dit moment bij :

scootklaarDSCN0080.jpg


Tja en ook de ventieldopjes ontkwamen er niet aan :rolleyes:

ventieldopjeDSCN0081.jpg


See you t0m0r0w :W

======================

Foto`s voor we naar oisterwijk gingen :

linksdscn0082.jpg


rechtsdscn0083.jpg


Vanmorgen ook testridje gemaakt en alles ging toen goed, sproeier wel wat te klein maar hij kwam goed los van de grond :) en ging erg hard voor evo50.

Maar op oisterwijk aangekomen bleef het maar stotteren boven de 10k dus ws. is de ontsteking een beetje verneukt :’(

Wie een leuke binnendraaiert voor me heeft: let me know :)

====================

Vandaag kwamen de nieuwe denso iridium bougies binnen van DoiF "de aarz" binnen :p (very mutch tnx thomas :* )

Morgen de bestelde sproeiers halen en dan in de middag kijken of het gewoon niet al die tijd de bougie was :)

Mocht ik een leuke videocamera kunnen regelen dan flex ik fimpjes voor jullie :)
densoeeedscn0090.jpg


=====================

Net even "test"ridje gemaakt op de area })

begonnen met sproeier 110, daar stotterde hij nogal wat mee en de carb stroomde best vaak over.
Dus bougiekleur gekeken en die was nog gewoon metaalkleur :eek: helemaal geen spoor van benzine op de bougie.

Dus ik dacht : te klein. Dus sproeier 112 erin gezet en nog eens gereden; hij stotterde al iets minder maar de carb stroomde nu NOG vaker over. Bougiekleur: het zelfde als met 110 :?

Dus ik het verhaal bij mijn vader gedaan; "Pap... *blablabla overstroom bougiekleur verhaal*, maar ik durf niet kleiner te gaan want dadelijk BAM vastlopert"

-Pap: "Ja, en hoe warm was hij?"
-Jay: "niet boven de 55 graden"
-Pap: "Vroeger (owh god het vroeger verhaal :rolleyes: ), toen met mijn zundapp, moest hij eerst ook lekker warm worden en toen ging hij wel wat beter"
-Jay: "maja... dit is een scooter en geen zundapp :) deze machines vlammen en produceren een vermogen waar je U tegen zegt, en dit komt ook wat nauwer kwa afstelling".
-Pap: "en hoe hard loopt ie dan?"
-Jay: "zie jij een km teller? :rolleyes: "

Maar goed, morgen sproeier 114 bestellen, mocht hij dan NOG meer overstromen dan probeer ik de 108 maar.

Advies geven mag natuurlijk altijd :)

======================

Het treeplankje een beetje aangepast, het werd anders zo "dicht" :) :

aangepastvoetkapjedscn0092.jpg


En op de gr0te kap :

kapopkapdscn0093.jpg


Vanmiddag kreeg ik van de radio te horen dat het morgen 12 graden en af en toe zonnig word :W
Dus morgen even de nieuwe sproeiers proberen, en als ik een camera kan regelen ook filmpjes :) Hoe bagger de afstelling ook mag zijn :p

================

Projectkijkers beware!

!LETOP!

Deze update kan schadelijke informatie bevatten voor ogen en andere lichaamsdelen. Mocht u permanent letsel oplopen door het niet dragen van een juiste zonnenbril dan is dit op eigen risico. Jeroen word niet aansprakelijk gesteld voor eventueel letsel.

!LETOP!

Net proberen een camera te regelen met geluid maar niet gelukt :( dus geen filmpjes.

Wel een probleem : hij blijft maar overstromen, len zegt dat het ws. aan de vlotternaald ligt, wat ook mogelijk is aangezien hij dit probleem eerst niet had :) (toen hij nog op bierkratjes stond :p ) Dus dat tjekken we zo. Maar hij knalt al redelijk :)

Ook het andere treeplankkapje afgemaakt :

kapjesdscn0096.jpg



Van af hier dient u uw zonnenbril te dragen 8) :

Carterkapje:

carterdscn0097.jpg


m0m0 :

momodscn0099.jpg


Wasserpumpje :

yasenwaterdscn0100.jpg


======================

Dan nu een extra toevoeging op het nieuws van 8 uur (8 uur nieuws @ project van Paul)

Vanmiddag naar de kartshop geweest en nog een tankje voor Burn (sander) gehaald. Ook daar mijn probleem uitgelegd over het overstromen van de carb.

De theorie van de kartgozer : Je blok bouwd nu meer druk op aangezien er nu meer vermogen in zit, het vacuumpompje krijgt daardoor meer druk en pompt als een gek de benzine door de leiding in de carb.
Ookal is de vlotter omhoog, hij perst het er doorheen. Daardoor stroomde hij dus over :)

Thuis aangekomen : Vacuum erafgesloopt en testrijden maar. Hij viel tenminste niet meer uit :). Andere sproeier erin en nog eens testen : Loopt nu netjes stationair, valt niet uit, blaast als een gek :) maar boven de 12k begeeft mijn ontsteking het en gaat hij stotteren. Geen angst, er is een binnenrotor "besteld" :) (wat nog een geheimpje blijft :p ).

Heb nog steeds niemand gevonden voor de filmpjes maar ws. fixt een familielid het wel :)

En dan nu op deze zender : Nova.

==========

Hij loopt nu goed :) joost kwam met de goude tip : bougie afstand :p

die op 0.4 gezet en het vlamt vrolijk met 12.6 k rond 8)

dinsdag rollen van marcel en dan NOG harder 8). en als alles goed verloopt komt de bestelde evo70 dinsdag ook binnen.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Toch maar naar me advies geluisterd:D, Echt Te vet ding gewoon! en al dat gepolijsten:eek:8), Waterpomphuis en Velgen 0wnen echt:D
 
Ja ik ga bij de grote beenkappen polyester inleggen, zodat de airflow een beetje langs het radje afloopt :)

lekker koelen 8)

Jou kapjes zijn trouwens al klaar :p

Maar tnx :*
 
die area is echt fucked up vet, heb denk ik nog wel een foto daarvan :D van Oisterwijk

succes verder ermee
 
Hehe zeker leuk gedaan, jammer van al het prutz werk :D wordt zeker wel vet!! hoe zit het met het uiterlijk??
 
heeel vet, hele mooie details! echt toppie, ik ben benieuwd naar het eindresultaat..
Wat een ziek verhaal :D met je mooie dialogen :p maar veel succes ermee!
 
Tnx pieple :)

Kleurtje van de kappen blijft nog een geheim :)

word wel wat in gefreesd (niet extreem maar gewoon hippe dingen 8) )

en over een paar weekjes naar de spuitert :)
 
Nice work :W leuke manier van project pagina aanmaken , zo zie ik ze graag.
 
Last edited:
tering man wat een verhaal wel leuk gek :p

maare zoals ik zie gaat de evo 50 weg zal ik wel jammer vinden

maar we spreken elkaar nog wel op msn
 
ronduit stoer gewoon 8)
die witte velgen met rooie klauwen en zwarte kappen doen keihard met me :W
ga zo door, echt heel vet :) (en heb dikwijls dubbel gelegen om het hele verhaal :D
 
omfg..anders heb je ff polijst fobie :eek: LOL
ma goed heb je je subframe aangepast ivm c20?
Hoe heb je dat gedaan...
Zeer nette area btw en idd strak plan evo70 eronder:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top