Ktp Evo Nrg

Status
Not open for further replies.
Zo ik zal maar weer eens een update plaatsen. Heb weer en hoop dingen gedaan de laatste tijd. Ben net terug van weekend Lelystad en heb vrijdag nog gebankt... Maar we beginnen bij het begin.

Na Wollebrand is er weer een hoop gebeurd. Toen ik thuiskwam had ik even mijn cilinder eraf gehaald en bekeken. Nu bleek mijn voetpakking op 30 plekken gebroken te zijn. Heb toen een nieuwe voetpakking gemonteerd en er nog even een kleiner sproeiertje ingedraaid. Vrijdag was het eindelijk eens zover om te gaan banken, samen met Mitch gebankt @ V/d Kruijs. Was erg gezellig en hebben een hoop gedaan, thx Paulus en Mike :* Mijn eerste run was rond 21:00 en toen had ik 19pk. Daarna hadden we de stand van de poelies verandert en toen weer gebankt. Resultaat:
IMG_1100.jpg


voor blinden en slecht zienden:
IMG_1101.jpg


19,9pk dus. Best netjes alleen kan het een stuk meer worden, we hadden geen tijd om meer te doen... Op de weg rijdt het perfect, maar op de bank zie je toch hoe de vork in de steel zit. Ik mis in het begin de volle pk's, hij klimt er nu als het ware heen... Dit merkte is ook wel een beetje tijdens het sprinten dat ie bij 45kmu pas echt op gang begon te komen. Tevens is de 19,9 zelf ook leuk, maar de 20 zit er zeker aan te komen.. Zijn nog een paar dingen die aangepast kunnen worden die daar aan bij zullen dragen. Zo is mijn spruitstuk nog standaard en is het kleine afstel werk nog geen eens aan de orde gekomen. Al met al ben ik er zeer tevreden over.

Die avond reden we in de stromende regen naar Tim waar we bleven pitten om vervolgens de voglende ochtend naar Lelystad te rijden. Met een pesthumeur erheen gereden omdat het klote weer was, met de gedachte in ons achterhoofd dat we helemaal niet zouden rijden... Toen we daar aankwamen zagen we dit :eek:
IMG_1089.jpg


IMG_1090.jpg


IMG_1091.jpg


Gelukkig werd het prima weer en hebben Arthur, Mitch en ik ons laten keuren. Veel gesprint waarvan een aantal gewonnen en een paar verloren.

Paar fotootjes van sprinten
IMG_1093.jpg


IMG_1094.jpg


Na het sprinten was het eten en lachen geblazen. Dit is wat we de volgende ochtend aantroffen, een ravage dus :W
IMG_1098.jpg


En opruimen om te vetrekken
IMG_1099.jpg


Vond het een prima weekend, alleen zat het weer niet mee. Vind dat wel balen gezien ik vandaag had willen banken en willen mee doen aan de sprint competitie... Speelmansplate word leuk, ik hoop erbij te zijn....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top