KTP Optic Rox

Hardcore-aerox said:
spreek uit ervaring dat er soms echt ziekelijk veel tijd in gaat zitten

nog ff geduld denks :)

Ik vroeg dat omdat hij zegt dat ie na donderdag zich volop met zijn nieuwe project bezig houdt...vandaar ;)
 
Dushi:* Ik heb hier nog een mooie helm voor je liggen:p

Bel me ffies je hebt mn nummer vast nog wel:p

Rox is en blijft netjes! Uiteraard kijk ik uit naar je volgende project!
 
Acheruhm heb je al moeten huilen dattie weg is?
Maar je hebt er nu wel een lief klein toekomstig monstertje voor terug *D
Je Rox zag er iig wel netjes uit!
Ik zie je vast nog wel ;)

Gr Tim
 
k vond het wel moeilijk toen ik weg liep van jubbega met de rox in me hand, dat dit toch echt het laatste was met de rox *snik* maarja k zie verder geen lol meer in de rox

klaar = klaar, nu valt er alleen nog te vlammen maar toch wil ik er graag nog aan werken maar dat kan niet meer.

dit is een beetje de reden van verkoop, en dan kan ik lekker los gaan op me mini sprinter 8P
 
vette foto's hoor, ding is ook vet gewoon. :)

ben je bij damwoude aanwezig ? of heb ik er over heen gelezen ? :$
 
Erik. said:
Ja Arthur supervet ding }) Leuk je gesproken te hebben :)

Ik spreek je op msn :*

Hey met wie babbel ik hier nou :rolleyes:

niet met mij, maar heb wel de zelfde jas :D

nice rox man!, zie je @ lelystad
 
JasperdB said:
vette foto's hoor, ding is ook vet gewoon. :)

ben je bij damwoude aanwezig ? of heb ik er over heen gelezen ? :$

tanx jasper :D ik sta wel ingeschreven voor damwoude maar ben 4e @ reservelijst.
Helaas ga ik er denk niet heen met de aerox, dit omdat het andere project met lelystad klaar moet zijn en ik daar best nog wat tijd voor nodig heb. vandaag dat ik de rox het liefste zo snel mogelijk weg wil hebben (met veel tegen zin)
mocht de koop niet doorgaan door wat voor reden dan ook kom ik denk wel met de aerox naar damwoude, en k denk dat ik zoizo wel met de oto erheen kom. Dan zal ik je wel even een handje komen geven na al die jaren :rolleyes:

groetjes
 
black_white said:
tanx jasper :D ik sta wel ingeschreven voor damwoude maar ben 4e @ reservelijst.
Helaas ga ik er denk niet heen met de aerox, dit omdat het andere project met lelystad klaar moet zijn en ik daar best nog wat tijd voor nodig heb. vandaag dat ik de rox het liefste zo snel mogelijk weg wil hebben (met veel tegen zin)
mocht de koop niet doorgaan door wat voor reden dan ook kom ik denk wel met de aerox naar damwoude, en k denk dat ik zoizo wel met de oto erheen kom. Dan zal ik je wel even een handje komen geven na al die jaren :rolleyes:

groetjes
mocht je nog zin hebben om tegen vergoeding langs limburg te rijden om iemand op te pikken... dan weet ik dat ie er iig ZEER blij mee zal zijn :)
 
tegen een deur gelopen ? hahaha limburg 8P en dan nog eens vanaf daarzo 6 uur naar damwoude rijden :D denk het niet jasper.

groetjes
 
Heb je hem al verkocht? Want ik zag hem namelijk vandaag staan bij Yamaha Saturday (bij Lemmens), waar hij overigens de 1e prijs won met de scooter (1e prijs = minibike).

Als jij het was in ieder geval gefeliciteerd, ding is echt te mooi.

EDIT: Ja jij was het dus die de minibike won, las pas net in een post dat je Artur heet. Nogmaals gefeliciteerd.
 
Last edited:
black_white said:
k vond het wel moeilijk toen ik weg liep van jubbega met de rox in me hand, dat dit toch echt het laatste was met de rox *snik* maarja k zie verder geen lol meer in de rox

klaar = klaar, nu valt er alleen nog te vlammen maar toch wil ik er graag nog aan werken maar dat kan niet meer.

dit is een beetje de reden van verkoop, en dan kan ik lekker los gaan op me mini sprinter 8P
9||6
 
Hier wat foto's van zaterdag, Lemmens Yamaha Contest, waar arthur er vandoor ging met de 1e prijs, een minibike:p..



















En met deze prijs ging hij ervaandoor :p
 
Back
Top