KTP Optic Rox

update 13/04/2004

van de week weer even aan de beun geweest, met en zonder tegenslagen 8P
Het eerste wat fout ging was de nieuwe keihin, deze icm een benzine kraantje bleef maar doorlopen :X alles zat dus vol met bezine, van wig tot c21 :+
dus carb eraf en gekeken, de vlotter sloot niet af :D dus dat even gefixed.
Descooter kon weer aan :W
na wat beun praktijken was de scooter er klaar voor......

beun1.jpg


ook zijn er de zondag erop filmpies gemaakt door vriendje nick :*

http://crew.scooter-freaks.nl/arthur/final round/MVI_1350.avi
die stotter is geen stotter, maar gas inhouden icm drempel in de weg :D

spreekt boekdelen :rolleyes:
http://crew.scooter-freaks.nl/arthur/final round/MVI_1349.avi

en zo stond de scooter er na het knallen weer lekker bij, om even de gaskabel te maken en de rollen te vervangen voor iets zwaardere omdat de scooter toch redelijk op toeren liep (14.6k)

IMGP2615.jpg


en weer terug bij af :emo:
beun2.jpg


in de planning staat: 24e banken :W
groetjes arthur
 
9||6

Arthur :~, wanneer meeten we weer :'(
ik wil je roxie weer bekijken namelijk :~:~, cker na zulke filmpjes :W
 
Smaranello said:
Jah idd zeer mooi werk Arthur :W...

Vind je velgjes nog steeds zeer geil..

zien er op het moment niet al te best uit :d onder de benzine achter en voor erg stoffig :X
maar komt voor jubbega nog wel goed :W

greotjes
 
Tering wat een super super super vet ding, setup is ook niet mis Poefff Die gaat Keihard man... Respect!
 
RS-Vale-46 said:
Je TwinAir staat scheef :rolleyes:

:*

Blijft een mooie rox...
24ste banken in lelystad bij die meeting of Tino oid??

k weet het van de twin air, maar hij gaat er erg moeilijk op omdat het kelkje erg groot is......
k zal volgende x me best doen :+

en nee k kom wss niet naar lelystad, k ga banken bij mbv scooters maar als ik vroeg klaar ben kom ik heeeeeeeeeeeeeel misschien wel ff knallen

groetjes :#
 
black_white said:
k weet het van de twin air, maar hij gaat er erg moeilijk op omdat het kelkje erg groot is......
k zal volgende x me best doen :+

en nee k kom wss niet naar lelystad, k ga banken bij mbv scooters maar als ik vroeg klaar ben kom ik heeeeeeeeeeeeeel misschien wel ff knallen

groetjes :#

je zorgt maar dat je vroeg klaar bent+pippi+
 
jubbega 2005

ff een korte en laatste update over mijn aerox, na donderdag ga ik me totaal richten op mijn nieuwe project waar zeker weten een speciale van komt @ forum maar dat pas als er voorderingen zijn.

De zondag voor jubbega zou ik ga banken bij MBV scooters, maar door een difecte tovami kast was dit uitgesteld tot de woensdag voor jubbega :X



uiteindelijk een aantal runs kunnen maken, maar geen enekele grafiek was leesbaar, omdat de bank als nog een vage storing had en halverwege een run steeds ging pieken tot een 239.3 pk :W de score was een beetje afleesbaar voor de pieken en kwamen uit op zo een 18. nog wat pk, door de kut gerafieken dus ook moeilijk ECHT kunnen aftellen.

jubbega:
aangekomen op jubbega de rox inmekaar gezet en een doekje langs gehaald, en mooi op het rennerskwartier geplaatst.





toen was het moment daar dat we moesten opstellen voor de sprint, en even leuk op de foto met vriendje arnold :D



de sprint verliep naar mijn gevoel erg goed, en me start kon gewoon niet beter :rolleyes: helaas moest ik het op langere afstand afleggen tegen de XSH rox #2, maar dit was noemenswaardig geloof ik 2 tiende van een seconden.



voor de tweede sprint was ik net optijd, en de start was echt bar slecht de eerste paar meter starte ik met een wielspin maar hield patrick wel mooi bij :D

hier nog even 2 filmpies, deze heb ik uit bojt ze project page ''geleent'' als ik zelf weer kan uplouden komen er wel andere. maar zoals je ziet scheeld het niet al teveel.

http://www.zuid-enschede.nl/jubbega/MVI_5928.avi

http://www.zuid-enschede.nl/jubbega/MVI_5942.avi

groetjes :*
 
Ja Arthur supervet ding }) Leuk je gesproken te hebben :)

Ik spreek je op msn :*

Hey met wie babbel ik hier nou :rolleyes:
 

Attachments

  • 102.jpg
    102.jpg
    124.4 KB · Views: 820
Back
Top