Drugs Topic #6

Status
Not open for further replies.
Doc Prof Sjors has spoken :+

Nee maar klopt wel wat je zegt. Toen ik eerder nog wel eens gebruikte of iets wilde gaan gebruiken las ik me ook altijd eerst goed in over de reactie op je lichaam en wat te doen als het fout gaat :)

Heeft me bij de lsd toen enkel niet geholpen :p
 
Iets meer je erin verdiepen cor. Ik ben wel de laatste die iets naar binnen gooit omdat andere het leuk vinden. En ik verdiep me altijd best wel in alle verschillende soorten drugs. En per week lees ik wel flink wat uren over drugs. Ik durf ook wel te zeggen dat ik iemand advies kan geven erover.

Daarom doe ik geen slaappillen na drugs. Net zoals dat ik geen htp5 of dergelijke gebruik.

Toch vind ik dat teveel mensen iets nemen wat ze niet kennen zonder ook maar iets erover gelezen te hebben. Mensen uit mijn vriendengroep ook. En ondanks dat ik vaak erop attendeer niet luisteren en dan fout gaan ergens op, blijft dan hun eigen schuld.

Misschien dat ik daardoor nog nooit fout of out ben gegaan door drugs. Dat mensen fout gaan is ook omdat ze er niet over lezen en maar gewoon doen. Ik heb ook altijd het gevoel dat als je weet wat je te wachten staat, dat je je daartoe kan zetten. En zo minder snel out gaat.

Net zoals mensen die trip middelen gebruiken en dan slecht erop gaan. Als je weet wat er kan gebeuren. Kan je daarop anticiperen. Ik heb ook wel eens gehad dat ik het gevoel bij trips had van wtf gebeurt er. Maar erover na te denken wat je hebt gelezen kan je het in goeden banen lijden waardoor je toch plezier eruit kan halen.

niks aan toe te voegen. hier hetzelfde!
(op die ene keer mcpp pillen na dan :+ , toen was ik jong en onbezonnen )

vooral met trip middelen, ken wel wat mensen die daar lekker mild over denken en het gewoon naar binnen sjouwen.
 
Ok duidelijk dr. Sjors :)!

Zelf laat ik het ook altijd een beetje uitwerken voor ik ga slapen.. Maarja net wat ik zeg voor sommige die maandag vroeg meoten werken en toch graag willen feesten kan ik ze best begrijpen..
Zelf daarom ook nog niet veel naar parties geweest dit jaar ivm het vroege opstaan maandag ( 3.15 ), dan begin je echt mega ral aan de week..
 
Ben het ook eens met wanksta.

Heb ook een keer op 1 base veel teveel snoep gehad, ik wist van voor niet meer dat ik van achter leefde. Zo waus was ik haha. Dat wil ik niet weer. Ik weet nu ongeveer wat ik kan hebben om me gewoon lekker te voelen. En meestal neem ik de laatste om een uur of 4 dan kan ik lekker slapen als ik weer thuis ben.
 
Gewoon minder meenemen. Ik drop er 1 voordat ik naar binnen ga en neem en dan nog 2 mee. En vaak zat gaat er weer een mee naar huis.

Ik hou ook helemaal niet van spacen op een feest dus dan heb je ook niet veel nodig. Het is ook gewoon zonde van je feest als je teveel neemt. Vriend van mij ook die vreet er gewoon serieus 6 a 7 op een feest. Die staat 3/4 van het feest met beide ogen dicht te spacen. En als die al probeert te kijken hangt ze linker oog altijd. Maar amper los gegaan.
 
Heb der ook 1 in de groep die jij wel kent :p

En na het feest volmondig lopen schreeuwen hoe vet het allemaal wel niet was :p
 
Nemen jullie dan altijd een hele jetser of slikken jullie ook halfjes?

Ik neem meestal gewoon halfjes omdat je dan niet zo snel mongool gaat, maar wel lekker de hele avond in zo'n roes zit.

Op i love techno afgelopen november had ik eigenlijk voor het eerst iets teveel gensnoept (nu we toch ervaringen aan het delen zijn), ging opzich de hele avond gewoon goed maar op het eind net iets te snel bijgeslikt.
Kon de afsluiter niet meer meemaken omdat het echt te warm werd voor me.
Ook bij de garderobe ff kut,had me jas opgehaald ging allemaal goed. Had ik me jas aan, ik tegen iedereen vertellen dat ze me de verkeerde jas hadden gegeven want de jas de ik had teruggekregen was helemaal nat en veel te dun, wel raar dat mijn papieren in de binnenzak zaten etc. maar het was beslist niet mijn jas.
volgende keer gewoon weer iets rustiger aan, zeker aangezien ik nu bruine boompjes heb
 
ik doe het tegenwoordig ook per halfjes :)
ben sowieso liever lekker van de kaart ipv helemaal naar de klote te zijn.

als we thuis of bij iemand anders thuis eens een avondje hebben lig ik een uurtje of 6/7 s'ochtens meestal ook gewoon in m'n bedje.
lekker paar uurtjes slapen doet me goed.
 
@evolution18: Jij heb wel vaker zo'n site gepost, met van die effecten, hoe het lijkt als je op de LSD zit of iets dergelijks. Heb je die voor me? Kan hem zo even snel niet vinden en vond het wel grappig en wil hem even aan vrienden laten zien. Merci bien!
 
Op Masters had me broer inderdaad zoiets. Pakte buiten een hele, had ie 45 min daarvoor nog frikadellen op.
Die lagen mooi op straat ffies later. :+
 
Op Masters had me broer inderdaad zoiets. Pakte buiten een hele, had ie 45 min daarvoor nog frikadellen op.
Die lagen mooi op straat ffies later. :+

Toch is vet eten van tevoren goed.
Ik heb er nooit last van dat ik moet brokken.
Alleen als ik gezopen. :p
 
heb je er een goede 20/30 seconden in gekeken?
dan rond kijken in de kamer.

maar dat is maar een fractie van wat je met een trip ervaart natuurlijk :)

Kun je nagaan hoe het met Ayahuasca is, had af en toe van die momenten dat het écht belachelijk hard spacend was :p
 
Toch is vet eten van tevoren goed.
Ik heb er nooit last van dat ik moet brokken.
Alleen als ik gezopen. :p

Ik weet niet, ik pak altijd goed bord macaroni/spagetti/pasta vooraf..
Ga dan een stuk beter dan wanneer ik wat brood eet oid..

Van P'tjes en eten nooit hoeven kosten, bier en p'tjes wel volgens mij :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top