Drugs Topic #5

Status
Not open for further replies.

ErwinZ

GC Member
Nieuw topic!

agja, ieder moet het gewoon lekker zelf weten toch? :+

Erwin, jij zit er ook redelijk aan, of wat?


Nee valt nu wel mee. Heb wel een tijdje gehad dat ik er ieder weekend aan zat. Nu heel af en toe :)

nee hij doet het alleen nog doordeweeks en in het weekend. verder niet :D



me 2, nu meestal zon beetje 1x in de 4/5 weken zon beetje.


Door de weeks heb ik nog nooit gedaan eigenlijk :+
 
Advertisement - register to remove this

hartjes als vorm of als druk? ik heb iig blauwe hartjes als vorm. dingen zijn erg fijn.
ik vernam 70 mg mdma. meen dat baasje en/of rickaa hier ze ook hadden. ook
die waren tevreden!
 
ik heb ze ook gehad met nieuwjaar. Zit volgens mij inderdaad rond de 70 a 80mg in. Ik heb ze toen alleen in combinatie met blauwe ying yangs gehad. Dus kan je niet echt vertellen hoe ze zijn.

In de groene diamanten zitten volgens pillreports ook 70/80mg. Daar heb ik er zaterdag maar 2 van gehad. En ging lekker!

Deze dagen voel ik me ook wel fijn. Lag zondag om 09.45 in bed en sliep binnen 5 minuten. Die grote hoeveelheden hoeven van mij niet meer!
 
bij mij ook niet meer nee. van 140 mg ben je alleen maar hoerig van de planeet en kan je
niet meer normaal doen. dan heb ik liever van 70 die je lkkr kan doseren en alsnog lekker gaat!
 
ik heb ze ook gehad met nieuwjaar. Zit volgens mij inderdaad rond de 70 a 80mg in. Ik heb ze toen alleen in combinatie met blauwe ying yangs gehad. Dus kan je niet echt vertellen hoe ze zijn.

In de groene diamanten zitten volgens pillreports ook 70/80mg. Daar heb ik er zaterdag maar 2 van gehad. En ging lekker!

Deze dagen voel ik me ook wel fijn. Lag zondag om 09.45 in bed en sliep binnen 5 minuten. Die grote hoeveelheden hoeven van mij niet meer!

Naja, ik zal 't wel zien. Heb ook nog blauwe Ying Yangs, dus komt wel goed :p

Ik heb er zaterdag maar 1 gehad. Ging gewoon prima, had ook echt geen zin aan nog meer, dus niet gedaan :)
 
kan mischien 2 capsules kopen met 2ci....

1x eerder op, daar heb ik zon vette trip op gehad.
maatje van me vergeleek die trip met een lsd trip.
 
hartjes als vorm of als druk? ik heb iig blauwe hartjes als vorm. dingen zijn erg fijn.
ik vernam 70 mg mdma. meen dat baasje en/of rickaa hier ze ook hadden. ook
die waren tevreden!

Als vorm idd, erg prettig te doseren ook.
Ik neem gewoon altijd halfjes..
 
Heb weer wat verhalen gehoord over InQontrol.
Een hoop vrienden van mij zijn daar heengeweest met blauwe pillen zonder opdruk, alleen een breeklijntje erop.

Die hebben daar ook flink staan te hallucineren:D
Eentje heeft een kwartier aan de licht/geluid 'bak' gestaan omdat hij dacht dat het een bar was.
Een ander zag overal banken! Dan zag hij iemand tegen een hek hangen, en dan ging hij er langs staan en voelen waar hij dan kan zitten:D
En een paar kliko's die omgegooid op de grond lagen was volgens hem een lounge area met super relaxte banken:D totdat hij op 1 meter er vandaan stond...

En natuurlijk de bekende statafels8)
 
Had ik op Knockout ook, zag ik ook sta tafels. En van die bankjes die altijd in een gymzaal staan :+
 
Komt gewoon omdat er dan mensen stil staan bij elkaar, dan lijkt 't net of er een sta tafel in 't midden staat :+ Denk ik dan :p
 
Zaterdag tegen mij zeiden ook 2 mensen dat ze staantafels zagen. Haha.. Maar die gooide er ook weer veel te veel naar binnen!
 
Ja joh! Ook weleens gehad dat ik in de auto zat en dat ik verkeersborden zag oversteken :X
 
Haha, ik sta altijd heerlijk groente en fruit te verkopen 8P..

Bij iedereen het o zo bekende zinnetje ''anders nog iets'', haha
 
whehe nja raarste wat ik heb gehad qau hallucinaties oid was op defqon
dat me ogen niet konden wenne aan het licht van buite de tent.

als ik naar buite keek (richting strand) zag ik alleen een witte gloed die bleef hange:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top