Drugs Topic #5

Status
Not open for further replies.
Heb nooit last gehad van amnesia met X ook niet in combinatie met drank, terwijl ik met drank alleen het einde nog wel eens kwijt ben.

Volgend weekend miss aan de paddo's:#
 
Die klotedingen zijn nergens meer te krijgen, en truffels is ook niks -.-
 
Goed bekeken, heb laatst paar x truffels gedaan hier in de schuur, tv'tje erbij, super nintendo en veel eten. Kreeg helaas alleen beetje mindfuck van. Zag ze niet vliegen in ieder geval. Me maten daarintegen gingen daarna het bos in, die hebben vanalles meegemaakt. Maar truffels is me het geld niet waard.
 
Heb sowieso nog niet echt hele vreemde dingen gezien met paddo's Gekste was denk ik nog dat ik naar de lucht keek ('s nachts) en dat ik dacht naar de zee te kijken, inclusief schuim op de toppen van de golfen.
Verder natuurlijk 's nachts glowsticks gooien die een grote streep worden en tijdje in de lucht blijven staan.
laatste keer begonnen met 1,5 portie en na 1,5 uur ofzo nog een portie opgegeten. Toen lag ik alleen maar beetje stom te grijnsen in me stoel helemaal weggestopt in me jas.
 
paddo's vind ik niks.
vind het op gegeven moment te lang duren.... heb dan geen zin meer.

wil je echt vet trippen pak dan 2cb of 2ci.
2ci is helemaal zwaar vet! vond het zo jammer dat het effect op gegeven moment minder werd.
8 a 9 uur getript, was kapot van het constant druk bezig zijn :p
 
2CB ook wel eens gedaan ja. Maatjes hadden dat toen gekocht als xtc maar vonden het hallucineren niet zo tof. Ik wel, dus toen paar overgenomen. Kom het nu alleen nergens tegen. Misschien ook omdat ik er niet naar zoek, maar toch:p
 
paddo's vind ik niks.
vind het op gegeven moment te lang duren.... heb dan geen zin meer.

wil je echt vet trippen pak dan 2cb of 2ci.
2ci is helemaal zwaar vet! vond het zo jammer dat het effect op gegeven moment minder werd.
8 a 9 uur getript, was kapot van het constant druk bezig zijn :p

Je spreekt jezelf dus tegen, hehe.
 
Je spreekt jezelf dus tegen, hehe.

nee, jij begrijpt mij verkeerd....

met paddo's vond ik het te lang duren, had er genoeg van op gegeven moment.
met 2ci boeide me het totaal niet dat het lang duurde.

2ci is ook een totaal andere trip.

zo beter ;)
 
Juust.
Hoorde gisteren nog wel van een shop in R'dam waar ze gewoon paddestoelen verkochten; weet alleen niet wie/wat/waar.
 
Ik heb voor mezelf de lijn getrokken, of drugs of alcohol. Dat is 10 keer beter dan allebei. heb geen zin meer om er als een mongool bij te lopen door de combinatie en als ik alleen xtc gebruik kan ik me er de dag erna nog gewoon alles van herinneren en heb ik toch een chille trip.

Over het 2cb gebeuren ik heb volgens mij het hele rijtje gehad (2C-B, C, D, E, I, P, T2, T7) en je moet er inderdaad van houden om flink te spacen/buiten jezelf te treden. Ken ook mensen die altijd zeggen dat ik te hard ga, maar ik voel me op dat moment top. Denk dat niet iedereen dat begrijpt, maar zolang ik me prima voel, boeit dat me niet.
 
Een biertje erbij is zelfs goed voor je als je snoept.
Stond laatst nog een heel artikel over in de krant. Alcohol tempert de lichaamstemperatuur terwijl Mdma de temperatuur verhoogt. Hebben we t natuurlijk niet over de hele avond bier drinken, dat is wel slecht voor je:+
 
Een biertje erbij is zelfs goed voor je als je snoept.
Stond laatst nog een heel artikel over in de krant. Alcohol tempert de lichaamstemperatuur terwijl Mdma de temperatuur verhoogt. Hebben we t natuurlijk niet over de hele avond bier drinken, dat is wel slecht voor je:+

Hoorde ook zoiets, je bloed gaat sneller stromen van alcohol en dat zou dus beter zijn. :p
Ach boeiend ook..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top