Drugs Topic #2

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Coke is mis wel het lekkerste, maar ook het verslavendst. Als ik gewoon om mij heen kijk zie ik gasten die eerst altijd antie drugs waren, als ze dronken zijn schreeuwen om coke. Dat komt omdat je je er zo chill door gaat voelen. Als je jezelf laat opnaaien of je weet niet wat je doet, zou ik er nooit aanbeginnen. Het maakt jezelf zoals rick al zei kapot, aangezien je er alles voor wilt doen om het te krijgen. En gaat dit een paar jaar door dan ben je alles kwijt. Je word er totaal niet sociaaler op. Verhalen dat iemand zijn huis kwijt raakt door financiele problemen zijn niet ongewoon. Ook vriendinnetjes die weglopen om dat je zo een mafkees word. Dus denk bij jezelf goed na. 1 x is leuk. Maar zo leuk dat je de volgende stap veel makkelijker neemt!
 
Voor je met coke begint moet je zelf de beslissing maken of je de weerstand aankunt ofniet. Weet je van jezelf dat je geen karakter hebt om nee te zeggen, begin er dan niet aan. Er zijn altijd mensen die eraan verslaafd geraken maar dat heb je bij alles.

- Drugs
- Alcohol
- Gokken
- ...
 
ik denk dat er minder mensen zijn die de weerstand van coke aankunnen hoor,

ikzelf heb het 1x een heel klein beetje gehad, vond het geweldig maar zal het nooit of te nimmer meer doen, :)

voor de mensen die eens wat harder willen gaan als bier/wiet, maar geen zin hebben om verslaafd oid te worden, kan ik paddo's aanraden,

1e keer van mij was geweldig, had een halve portie lachpaddo's gehad, heb toen ongeveer 2.5 uur aan een stuk gelachen 8P

de keren erna vond ik het effect vies tegenvallen, en heb ik nog meer moeten eten om hetzelfde effect te krijgen

wel aan te raden is dat je het met een paar (goede) vrienden doet, en voorral niet ergens waar het druk is

mja, ik vind dat iedereen maar zelf voor hun eigen moet beslissen wat ze gebruiken
 
Moest van Hawaiaanse constand lachen, echt de ééne lach kick naar de andere :D
Was wel mooi toen, alleen achteraf met teveel lui en het was echt te warm :X
 
Paddo's waarvan je moet lachen :)
Je hebt ook nog trippaddo's: paddo's waarvan je gaat trippen :)

Dit is niet bepaald waar,.. van elke paddo kun je gaan halucineren
Ligt er maar net aan de hoeveelheid die je neemt;), neem je genoeg dan kan je in flinke trip raken.. Neem je iets te weinig dan zit je in een soort roes, waarin je alles leuk vind etc
 
wel even oppassen dat je het alleen als je goede zin hebt,

vriend van me had die dag met ze pa gewerkt en dat was allemaal niet zo lekker gegaan,

hij toch gewoon (trip)paddo's gepakt,

we hadde op het begin afgesproken dat we in het vakantiehuisje van die vriend van me mochten roken als we de deur en raam open hadden

ik was in de volle trip van me 1e keer lachpaddo's dus ik had niet door dat hij al ondertussen en uur pissig naar een paal zat te staren,

na 1 uur begon hij opeen vet hard te trippen dat we niet in het huisje mochte roken:p

daarna heeft hij dus nog ongeveer 2 uur naar die paal zitte kijken,
 
Last edited:
Ik heb vannacht weer een roze mitsubitsi gehad, deze keer werkte die een stuk eerder, dus kon lekker los gaan :#.
 
Met carnaval weer 2 dagen op de xtc geweest, weer heerlijk lopen spacen en weer lekker sociaal met iedereen en dan vooral de dames :W
Had deze keer pillen met dolfijntjes erop en dan witte en blauwe, de blauwe waren net wat zwaarder als die witte. Heb er lekker van gespaced.

Morgen krijg ik weer 100 nieuwe binnen, dit keer met vlindertjes erop. Volgens vrienden die ze al gehad hebben erg relaxe pillen, met niet al teveel mdma. Krijg ze ook weer voor een mooie prijs van 30 euro, dus ik klaag niet.
 
Lijkt er wel op, ze brokkelden heel makkelijk af je ziet wel stukjes mdma zitten maar er zat bij die ik had echt niet veel in..
Maatje van mij ( 1.60m +/- 60kilo ) had 6 tegelijk en hoe voelde nog bijna niks :D
 
Hoi

Ik heb een waterpijp en wil er wiet in gaan roken.

Nu weet ik hoe je een waterpijp met smaaktabak aansteekt, en dat ik een gaasje moet fixen voor me tabakskommetje.
Maar werkt het gewoon hetzelfde door het te vullen met wiet, en dan kooltje erbovenop en gaan? of moet ik het mixen met tabak of de natte smaaktabak?
Ik hoor ook veel verhalen dat het amper werkt met een waterpijp, is dit een feit, of kan je er gewoon een perfect iets van maken?

dankjewel alvast.
 
Wat ik uit zijn verhaal opmaak heeft die er eentje met kooltje, ik heb het zelf ook wel is gedaan. Niet echt een aanrader, de slangen waren bij mij binnen no-time verstopt :(

Als je het wil roken kan je het het beste mengen met gewone tabak, meng je het met die natte fruittabak dan brand je wiet weg en smeult dat tabak half na.
 
Je kan imo beter hasj gebruiken in een waterpijp.

Heb ik een keer gedaan icm smaaktabak, en dat ging wel aardig iig:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top