Drugs topic #7


Even wat meer verhalen gelezen bij oa. LSD. Wat een onzin staat daar zeg! Zulke bang makerij verhalen van mensen die het slecht ervaren hebben. Als er ook maar een greintje waar van is van zo'n verhaal zal de gebruiker wel héél slecht voorgelicht zijn van de set en setting.

drugfreeworld.org said:
Na mijn eerste LSD-trip ging ik het regelmatig gebruiken, soms wel vier of vijf keer per week. Iedere keer dat ik de drug gebruikte, dreef ik mentaal weer verder weg van de realiteit.

Dit bijvoorbeeld. Het heeft totaal geen zin zó snel achter elkaar te nemen, je bouwt fucking snel een tolerantie op. Minstens 2 weken wachten om uberhaupt een knappe trip te beleven. Terwijl hier wordt gezegd dat 't alleen maar erger werd.
 
Last edited:
“In vijf maanden tijd veranderde ik van iemand die een redelijk verantwoordelijk leven leidde en bezig was zijn dromen waar te maken, in iemand die nergens meer om gaf – en hoe meer ik onder invloed was, hoe dieper ik in een donkere, eenzame put zakte. Als ik al sliep, had ik nachtmerries en trilde ik over mijn hele lichaam. Ik zag bleek, mijn hoofd bonsde en ik begon me paranoïde te voelen, maar ik negeerde dat allemaal, ik dacht dat het normaal was. Tot de nacht waarin ik dacht dat ik doodging.

“XTC pakte mijn kracht, mijn motivatie, mijn dromen, mijn vrienden, mijn huis, mijn geld en vooral mijn geestelijke gezondheid af. Ik maak me elke dag zorgen over mijn toekomst en mijn gezondheid. Ik heb nog een lange weg te gaan, maar ik ga ervoor, omdat ik gelukkig nog leef.”– Lynn

Vervang XTC eens door heroïne :+.

Altijd als ik op een feestje een pil of mdma neem blijf ik gewoon bier drinken, niks aan 't handje..
Voel me altijd zo aangestaard met een flesje water :p Af en toe gewoon een slokkie schooieren bij 1 van m'n maten.

Iemand hier overigens wel eens 4FMP gehad?
 
4FMP heeft maatje van me weleens gehad die was er heeeeel erg over te spreken, zelf nog nooit gehad binnenkort maar eens proberen denk ik.
 
Mn neef had 4fmp op thrillogy genomen, had alleen 50mg te veel gepakt omdat mijn andere neef zn weegschaaltje had ge-nuld met de capsule er op:p

Hij was de eerste uren lekker ouwehoerig net als ik en de rest (@ speakers), rond 3e werd ie downig en misselijk, uiteindelijk heb die nog staan nekken bij de afsluiter en op de terugweg in de auto ging die ook goed vaak over zn zuiger.

Al met al niet zo geweldig, X is leuker
 
Ik had het met O&N gehad. Hier een verhaaltje dat k eerder had geschreven.

Met O&N in totaal 3 bommetjes gedaan, in 1 bommetje zaten 2 grote sleutelpunten, geen idee hoeveel mg dit was. Was mn 1e keer 4-fa. Verwachtingen waren dat je er wakker van blijft, heel veel energie van krijgt en lichtelijk space gevoel (is niet zo bij 1-2 bommetjes, na de 3e had ik het wel). Hield het alleen bij de 4-fa.

Nam m'n 1e iets voor 0.00, na ongeveer 60-75 min dacht ik wel wat te merken. Begon een beetje te bijten en was ontzettend alert, ging op zich wel lekker dus. Uur of 2 vond ik dat ik nog niet hard genoeg ging, dus nog 1tje genomen. Heb geduldig gewacht tot het begon te werken en hij ging lekker na 30-40 min van inname 2 bommetje. Werd er eigenlijk alleen maar meer 'nuchter' van. Kon ontzettend rustig zijn als iemand me wat vroeg ofzo, maar als ik wilde springen was ik niet te stoppen * Merkte ook dat ik vet veel begon te ouwehoeren. Normaal gesproken praat ik niet zo heel veel op een feest, maar nu bleef ik maar slap lullen. Sprak ook allemaal andere mensen aan, wat ik normaal écht nooit doe. Vond het prachtig! Het mooie van 4-fa vind ik ook dat ik snel doorhad of iemand zin had om te praten of niet, geen zin? Ging ik weer naar de volgende *
Even na 4en wilde ik eigenlijk nóg net even harder gaan en nam een 3e. Was volgens mij 15 min later zo, maar toen ging ik behoorlijk hard, 1 bom energie die ik komende uren erna flink uitputte!
7 uur was het feestje afgelopen, mocht van mij nog wel een paar uur langer duren. Half uurtje later in de auto op de terugweg vond ik het ook weer niet zó erg dat het was afgelopen.

Het is wel jammer dat je er écht niet meer van kunt slapen, ook niet met 't nemen van flink wat melatonine (1.2gr). Ik kon ook niet eten, daardoor voelde ik me de middag van nieuwjaarsdag niet echt opper best. Nacht erna wel gewoon kunnen slapen en de 2e ook weer kunnen eten, was alleen nog niet helemaal helder die dag.

Al met al, mooi spul, maar de volgende keer wel wat minder.
 
Iemand enig idee hoelang je pep kan bewaren?
Vond van de week nog een zakje met paar gram erin in m'n kast. Laatste keer dat ik pep op had was met Thunderdome.
Was van plan volgende week op Knock-out wat te pakken, wat denken jullie gewoon doen of beter nieuwe halen?
 
Back
Top